هپی چیر جیر راحتی

کد 22008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,937,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر جیر راحتی از جمله مناسب ترین محصول برای تمامی محل ها می باشد و می تواند بیش ترین کاربرد را برای راحتی افراد داشته باشد. این محصول خاص دارای رویه ای است که از جنس جیر ساخته شده است و دوخت هایی دارد که آن را به صورت گرد طراحی کرده است. محصول مورد نظر با این وریه می تواند مدت زمان طولانی را برای افراد به کار بی آید و شامل بهترین شرایط شود. از این رو یکی از مناسب ترین بدنه ها در گروه مبل شی بوده است. محصول مورد نظر دارای رویه ضد حساسیت می باشد که در صورت استفاده می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و  نهایت آرامش را تجربه کرد. از این رو یکی از با دوام ترین محصولات بی نظیر در گروه ساخته شده در شرکت مبل شنی آرامش بوده است. با این وجود می توان به راحتی با تکیه بر کیفیت ودوام بدنه آن را برای استفاده دائمی در منزل خریداری کرد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول بر روی بدنه خود دارای یک جیب نیز می باشد که این جیب سبب می شود افراد در زمان استفاده از محصول وسایلی مانند گوشی موبایل و یا کنترل تی وی را به همراه داشت. با این وجود است که می توان از آن استفاده بهینه را انجام داد و طولانی مدت از آن بهره مند شد. خرید هپی چیر جیر راحتی از طریق مراجعه به شرکت مبل شنی آرامش میسر خواهد بود.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه ;
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیر جیر راحتی 

اگر به دنبال یک محصول راحت و فانتزی برای استفاده در اتاق هستید که بتوانید به راحتی و ساعت های طولانی بر روی آن بنشینید، به مطالعه پرداخته و یا تلوزیون تماشا کنید، بهترین و مناسب ترین وسیله یک هپی چیر راحتی است. این محصولات دارای ساختمانی فانتزی بوده و فوق العاده نرم و راحت می باشند. طراحی جذاب و رنگ های زیبای این محصولات باعث شده است تا مورد استقبال تمامی گروه های سنی، خصوصا جوانان قرار بگیرند. هپی چیر جیر راحتی یکی از انواع هپی چیر می باشد که با طراحی زیبا و خلاقانه توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه این هپی چیر را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


اندازه های ظاهری هپی چیر 

این محصول دارای طول 140 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر و تا بالاترین نقطه تکیه گاه 80 سانتی متر می باشد. در ساخت این هپی چیر سعی شده تا تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شود. به همین جهت از ارتفاع مناسبی در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه برخوردار می باشد. 


طراحی خلاقانه 

این هپی چیر از ظاهر جذاب و زیبایی بهره مند است. فرم کلی این محصول تقریبا به صورت یک استوانه می باشد. رویه این هپی چیر ظاهری شبیه به جین دارد و دوخت های آن بسیار شبیه به دوخت های سنگ شور می باشد. قسمت رویه این هپی چیر تقریبا به صورت شیبدار ساخته شده است. با نشستن فرد در قسمت پایینی شیب رویه، این قسمت فرورفته و نشیمنگاه هپی چیر محسوب می شود. قسمت بالاتر شیب رویه نیز به صورت یک تکیه گاه گودی کمر فرد را دربر می گیرد و شخص به راحتی می تواند به آن تکیه بدهد. در قسمت رویه این هپی چیر دوخت هایی مثلثی وجود دارد که زیبایی این محصول را بیش تر می کند.  در قسمت کناری بدنه هپی چیر یک جیب زیبا و تزئینی قرار گرفته است. این محصول با دارا بودن طراحی خاص و جذاب از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار می باشد. 


کیفیت رویه مورد استفاده 

این محصول دارای رویه جنس جیر است. این رویه با مقاومت بالایی که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد دچار آسیب نشده و تا سال ها قابل استفاده است. رویه این محصول در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شود. به همین دلیل با نشستن فرد دارای وزن سنگین، رویه پاره نشده و در قسمت درزها مشکلی پیش نمی آید. در دوخت رویه هپی چیر از بهترین نوع نخ های مقاوم استفاده شده است که با وارد شدن فشار زیاد، پاره نمی شوند. این رویه قابلیت شستشو داشته و در صورت نیاز می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. شستشو باعث تغییر رنگ رویه نخواهد شد. در صورت خراب شدن رویه نیز می توانید آن را تعویض کرده و یا از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر نمایید. 


مواد داخلی مورد استفاده 

داخل این محصول از فیبر پر شده است. این نوع مواد داخلی همانند گلوله های بسیار ریزی می باشند که فوق العاده سبک هستند. هم چنین به خوبی بر روی یکدیگر می لغزند و به همین جهت انعطاف بالایی دارند. از دیگر ویژگی این گلوله های ریز دارا بودن استحکام بالا در برابر فشار زیاد است. با وارد شدن فشار زیاد این مواد داخلی له نشده و حالت خود را از دست نمی دهند. به همین جهت این هپی چیر از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار می باشد. در صورت افت کیفیت مواد داخلی، شما مواد داخلی هپی چیر را می توانید از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید. با این کار محصول به کیفیت اولیه برگشته و مجدد به راحتی قابل استفاده است. 


راهنمای خرید هپی چیر 

برای خرید انواع هپی چیر با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مراجعه کنید. هم چنین می توانید هپی چیر جیر راحتی را با قیمتی ارزان از طریق این سایت خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...