هپی چیر تک نفره مشکی اینتکس

کد 12051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,002,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره مشکی اینتکس از جمله جدید ترین نمونه های تولیدی کمپانی مشهور اینتکس بوده که برای استفاده در سالن پذیرایی و اتاق خواب در سال جدید روانه بازار شده است. جنس بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی بوده که علاوه بر کیفیت بالا دارای طول عمر بسیار زیادی نیز می باشد. این جنس علاوه بر مقاوم بودن در برابر فرسایش و پوسیدگی خاصیت ضد تعریق نیز دارد. جنس مواد داخلی این محصول از فیبر مصنوعی و یا یونولیت تشکیل می شود. این مواد دارای نرمی و راحتی بالا و وزن بسیار کمی هستند. این وزن کم محصول موجب شده تا شما به راحتی ان را جا به جا کنید. البته در ص.رت اسیب مواد داخلی محصول به سادگی تعویض می شود. این محصول با بدنه کاملا یک رنگ و ساده در بازار موجود است. البته شرکت اینتکس قابلیتی در نظر گرفته تا شما رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و ضمانت نامه دو ساله خریداری کنید.


  • طول: 120 سانتی متر 
  • عرض: 120 سانتی متر
  •  ارتفاع: 100 سانتی متر
  •  وزن بدنه: 5 کیلوگرم 
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  •  جنس بدنه: چرم مصنوعی ضمانت نامه: دو ساله

هپی چیر تک نفره مشکی اینتکس

انواع هپی چیر های تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، دارای بالاترین تنوع بوده به طوری که هر فردی با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، قادر خواهد بود هپی چیر مورد نیاز خود را مطابق با فضا و سلیقه شخصی به راحتی جستجو کرده و خریداری نماید. در این سایت شاهد محصولاتی متنوع هستیم که در تمامی آن ها نوآوری رعایت شده و هر یک ویژگی خاص خود را دارند. گاها به دلیل تنوع بالا، انتخاب محصول مناسب برای افراد دشوار می شود. به همین جهت شما می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس گرفته و از مشاوره خرید بهره مند شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. هپی چیر تک نفره مشکی اینتکس یکی از بهترین محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش است که دارای طراحی ویژه و کاربردی می باشد. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت. 


کیفیت رویه هپی چیر

انتخاب رویه مناسب برای هپی چیر از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا رویه محصول در تماس مستقیم با پوست بدن بوده و هم چنین تحت تأثیر عوامل خارجی قرار دارد. برای پوشش رویه این محصول از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که دارای بالاترین کیفیت در میان انواع رویه ها می باشد. این رویه در برابر فشار بالا مقاوم بوده و حالت خود را از دست نخواهد داد. هم چنین در اثر استفاده های طولانی مدت دچار تغییر شکل و به اصطلاح شل شدگی نخواهد شد. در صورت بروز ضربه و برخورد اشیا نیز این رویه استحکام بالایی نشان می دهد زیرا در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. از دیگر ویژگی های این رویه قابلیت نظافت آسان است. در صورت کثیف شدن می توانید رویه را توسط یک دستمال نمدار تمیز کرده و به حالت اولیه بازگردانید. بر روی این هپی چیر یک زیپ مخفی تعبیه شده است که در صورت وارد شدن آسیب به بدنه می توانید رویه را توسط آن از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. برای حفظ کیفیت این رویه لازم است تا از نزدیک کردن اشیای داغ و تیز به بدنه جلوگیری کنید. هم چنین لازم است تا در هنگام جابه جایی، محصول را بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به انتقال این محصول، آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا در صورت کشیدن هپی چیر بر روی زمین ممکن است محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. وزن پایین این هپی چیر به شما این امکان را خواهد داد تا در صورت نیاز محصول را به راحتی جابه جا کنید.


کیفیت مواد داخلی هپی چیر

در داخل این محصول از بهترین نوع مواد یونولیتی استفاده شده است. این مواد دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی هستند. به همین دلیل این محصول در مجموع وزنی برابر با 5 کیلوگرم دارد. این مواد داخلی دارای انعطاف بالایی هستند. به دلیل شکل ظاهری این مواد داخلی که شبیه به شن های ریز و سبک هستند، این مواد داخلی به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل با نشستن شما بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و به خوبی فرم بدن شما را به خود می گیرند. به این ترتیب انحنای ستون فقرات و گودی کمر را پوشش داده و فضایی اختصاصی و ایده آل برای استراحت و نشستن شما فراهم می کند. این مواد داخلی استحکام بسیار زیادی دارند که با وارد شدن فشار در اثر نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار تغییر حالت نشده و حجم و انعطاف خود را از دست نمی دهد. برای حفظ کیفیت مواد داخلی لازم است از ریختن و برخورد آب و مایعات دیگر با مواد داخلی خودداری نمایید. زیرا با برخورد مایعات، مواد داخلی به هم چسبیده و سفت خواهند شد. به این ترتیب این مواد داخلی حجم و انعطاف خود را از دست می دهند. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی تعویض نمایید.


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر تک نفره مشکی اینتکس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...