هپی چیر تکنفره چرمی

کد 33054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,911,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تکنفره چرمی یکی دیگر از محصولات پرفروش نمایندگی مبل شنی بوده که مناسب استفاده رده سنی بزرگسال بوده و بدنه ای بادوام دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که با افزایش ارتفاع شاهد کاهش قطر ان هستیم. تکیه گاه محصول سرخود و منعطف بوده و در اثر استفاده منطبق با فرم بدن شخص تغییر حالت می دهد. این نوع تکیه گاه تمامی سطح کمر را پوشش داده تا در زمان استراحت احساس راحتی داشته باشید. روکش بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی با ساختاری نرم و بادوام بوده که کاملا ضدتعریق و ضداب است. مواد داخلی محصول نیز از نوع یونولیتی انتخا شده زیرا سبک و منعطف و نرم بوده و توانایی تحمل وزن بسیار بالایی دارد. این محصول تنها 6 کیلوگرم وزن داشته پس می توانید به راحتی ان را جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل نماید. برای خرید این محصول با قیمت مقرون به صرفه و کیفتی بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده داخل سایت اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

هپی چیر تکنفره چرمی

هپی چیر تکنفره چرمی بهترین گزینه در خصوص استفاده های شخصی برای یک نفر می باشد و ظرفیت قرار گیری بر روی آن نیز زیاد است. در واقع توان مقابله با وزن زیاد افراد نیز در این محصول وجود دارد و به راحتی قادر به تحمل وزن سنگین افراد را نیز دارد. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و پر فروش و منحصر به فرد است. هپی چیر مد نظر با ظرفیت یک نفره و رویه چرم مصنوعی قادر است که در طولانی مدت شرایط دلخواهی برای افراد مهیا سازد و همچنین رضایت را برای آن ها ایجاد سازد. به علاوه کسانی که به دنبال محصولی برای به کار گیری در محیط های مختلف می باشد می توانند این هپی چیر را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. با توجه به این که شرایط برای داشتن آرامش و راحتی برای افراد مهیا است استفاده از این محصول بیش تر از سایر وسایل طبی می باشد و می تواند ارزان قیمت تر و بهتر باشد. قیمت نقش مهمی در میزان خرید افراد دارد و اغلب آن ها تمایل به خرید محصولات گران قیمت ندارند در نتیجه به دنبال محصولی با کیفیت و با دوام هستند که با قیمت ارزان در اختیار آن ها قرار گیرد. این هپی چیر جزو همین محصولات طبی است که در مقایسه با بدنه منحصر به فردی که دارد می تواند قیمت اندکی داشته باشد تا در نهایت تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند.


سازگاری با محیط

بهترین رویه ای که برای این مبل هپی چیر مورد استفاده قرار می گیرد و در طراحی آن ها نیز اجرا می شود رویه هایی با جنس چرم مصنوعی است و می تواند قابلیت هایی متناسب با علاقه افراد داشته باشد. مبل هپی چیر با این رویه که از نوع چرم مصنوعی است دارای ضخامت بالا می باشد که در نتیجه توانایی مقابله با شرایطی مانند ضربه و برخورد را دارد و قادر است که بدون آسیب و خرابی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. سازگاری بدنه با محیط به این صورت است که می توان با توجه به بدن افراد از آن ها در مقابله با ایجاد آلرژی و حساسیت محافظت کرد و در نتیجه بیش ترین میزان آرامش را ایجاد نمود. از این رو محصول مورد نظر می تواند جزو محصولاتی با رویه ضد حساسیت باشد تا کودکان نیز قادر به استفاده از آن باشند و بتوانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن نهایت لذت و آرامش را داشته باشند. سازگار بودن با تمامی سنین از مزیت های مهم این محصول محسوب می شود که در نهایت می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و در نهایت به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. 


رویه ضد پوسیدگی

این رویه چرم با طول عمر بالا می باشد و عاری از هر گونه پوسیدگی است. این محصول می تواند در مقابل چنین عواملی مقاومت بالایی از خود نشان دهد که در نتیجه به راحتی قادر به داشتن طول عمر و مقاومت است. در طی سال های استفاده از محصول می توان آن را مورد شستشو قرار داد و به این صورت دچار هیچ گونه آسیب نیز نخواهد شد. بنابراین بدنه ای منحصر به فرد دارد که در گذر زمان دچار پوسیدگی و پوست پوست شدن نیز نخواهد شد. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و برای علاقه مندان رضایت کامل را ایجاد می سازد. رویه محصول با برخورد با اشیاء به سرعت خراب نخواهد شد و در نتیجه رویه ای مقاوم و ضخیم دارد.


رنگ های بدنه

این مبل هپی چیر را می توان با داشتن رنگ های متنوع خریداری کرد. چرا که افراد بر اساس نیاز خود قادر هستند برای خرید رنگ بدنه را انتخاب کنند و از داشتن آن لذت ببرند. در این صورت است که بدنه با طول عمر بالا می تواند دارای رنگ دلخواه افراد نیز باشد و به این صورت محبوبیت بیش تری برای علاقه مندان داشته باشد.


خرید

هپی چیر تکنفره چرمی یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار می باشد که با قیمتی مناسب از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...