هپی چیر تکنفره بزرگ راحتی

کد 13019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,902,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تکنفره بزرگ راحتی یکی از بهترین انواع هپی چیر های تولید شده برای استفاده تمام اعضای خانواده با هر سنی بوده که حتی قابلیت استفاده برای افراد با وزن بالا را نیز دارد. این هپی چیر از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که از تکیه گاهی سرخود منعطف برخوردار می باشد. این تکیه گاه در اثر استفاده و با گذر زمان تغییر حالت داده تا با فرم بدن شما هماهنگ شده و راحتی بالایی کسب کنید. وزن بدنه هپی چیر نیز 5 کیلوگرم بوده تا بهراحتی حمل و جا به جا شود. البته وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. روکش بدنه هپی چیر را از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. زیرا این روکش بدنه ضداب و ضدتعریق بوده و شما می توانید با اسودگی خاطر از هپی چیر در زمان های طولانی استفاده کنید. از طرفی پارچه چرم مصنوعی به دلیل دوام و کیفیت بالا می تواند در برابر وزن و فشار مقاوم باقی بماند. شما با جدا کردن روکش بدنه از استر مواد داخلی می توانید ان را بشویید. زیرا تماس روکش بدنه با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. مواد یونولیت از نوع خرد شده را برای داخل هپی چیر انتخاب کرده اند. زیرا این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا داشته که کاملا منعطف و نرم است. پس این هپی چیر می تواند برای زمان های کار و استراحت و... انتخابی ایده ال به شمار برود. تولید کننده هپی چیر برای راحتی شما انتخاب رنگ بدنه توسط افراد را فراهم کرده است. این هپی چیر در حال حاضر در فروشگاه مرکزی مبل شنی موجود بوده پس برای خرید ان تنها کافی ست به این فروشگاه مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر تکنفره بزرگ راحتی

در دکوراسیون مدرن امروزه، وجود فضایی راحت و دنج که بتوان به دور از تنش های روزانه، در آن جا به آرامش رسید. انواع هپی چیرهای راحتی برای ایجاد این فضا در منزل مناسب می باشند. این محصولات با سبک طراحی مدرن و فانتزی و هم چنین داشتن تنوع بالایی در نوع ساختمان و رنگ بندی، به شما این امکان را می دهند تا بتوانید متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود، خریدی آسان را تجربه کنید. هپی چیر تکنفره بزرگ راحتی یک محصول زیبا و شیک از این گروه می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


بدنه ای زیبا و شیک

ساختمان این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای دوخت هایی عمودی می باشد. این محصول یکی از زیباترین هپی چیرهای موجود در سایت مبل شنی آرامش است که با داشتن ساختمانی جذاب، مورد علاقه اغلب افراد واقع می شود. این محصول به رنگ طوسی روشن تولید شده است که رنگی خنثی محسوب شده و قابل هماهنگی با تمامی فضاها است. این هپی چیر دارای یک پشتی مناسب و با ارتفاع استاندارد می باشد و به دلیل داشتن ضخامت بالا، انعطاف خوبی در زمان استفاده نشان می دهد. در قسمت پایینی این هپی چیر نیز یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید و یا در صورت لزوم، رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. 


استفاده در فضاهای باز

رویه مقاوم و با کیفیت این محصول این امکان را به شما می دهد تا از این هپی چیر در فضاهای باز استفاده کنید. شما می توانید این هپی چیر را در فضاهایی همچون تراس منزل قرار دهید و با استفاده از این محصول، از نور آفتاب و هوای تازه لذت ببرید. نور خورشید بر کیفیت بدنه این محصول اثر سوء نداشته و می توانید به مدت طولانی از آن در مقابل نور استفاده کنید. هم چنین دوام بالای بدنه این محصول به شما امکان استفاده در محیط هایی هم چون باغ و ... را می دهد. بدنه این محصول به سادگی دچار پارگی نشده و دچار آسیب نخواهد شد. به همین جهت می توانید این هپی چیر را به سادگی در مسافرت و گردش ها به همراه خود برده و از آن در فضاهای باز استفاده کنید.


قابلیت استفاده در انواع محیط ها

شما می توانید از این هپی چیر در فضاهای رسمی نیز استفاده نمایید. شما با استفاده از این هپی چیر می توانید در اتاق کار خود یک فضای راحت را داشته باشید تا در زمان بررسی پرونده ها و یا استفاده از لپ تاپ، بتوانید خستگی خود را به حداقل برسانید و هیچ فشاری به کمر و گردن شما وارد نشود. این محصول را می توانید در دفتر کار خود قرار داد و در زمان استراحت و اوقات فراغت از کار با نشستن بر روی این محصول خستگی تمام روز را از تن خود دور نمایید. شما می توانید در زمان بازی های کامپیوتری نیز از این هپی چیر استفاده نمایید تا بتوانید بدون احساس درد در کمر و گردن، به مدت طولانی به بازی پرداخته و اوقات خوشی را سپری نمایید. با استفاده از این هپی چیر می توانید به مدت طولانی به مطالعه بپردازید و یا تلوزیون تماشا کنید. این محصول با طراحی ویژه و طبی که دارد برای تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، ایده آل می باشد و بدون کم ترین احساس درد و خستگی خواهید توانست به انجام فعالیت های خود بپردازید. 


تنظیم انعطاف هپی چیر 

این محصول از انعطاف مناسبی بهره مند می باشد و از قابلیت های آن می توان به تنظیم انعطاف اشاره کرد. شما از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش می توانید یک بسته از مواد داخلی مورد نیاز در هپی چیر را خریداری کنید و با استفاده از آن انعطاف محصول را کنترل نمایید. در زیر این هپی چیر یک زیپ می باشد که با استفاده از آن می توانید مواد داخلی را کم کرده تا محصول نرم تر شود و یا مواد داخلی هپی چیر را اضافه نمایید تا محصول سفت تر شده و انعطاف آن کم شود. 


روش خرید

هپی چیر تکنفره بزرگ راحتی از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...