هپی چیر تکنفره اورجینال

کد 22063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,952,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تکنفره اورجینال ارزانترین نوع هپی چیر از تولیدات جدید و باکیفیت نمایندگی مرکزی هپی چیر در ایران بوده که با رنگ بدنه منحصر به فرد و طول عمر بالای خود با استقبال گسترده ای از طرف مصرف کنندگان مواجه شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که نشیمنگاه و تکیه گاه آن در اثر استفاده و با گذر زمان تغییر حالت داده و منطبق با فرم بدن شما شکل می دهد. پس بدنه هپی چیر می تواند آسایش و راحتی شما را مهیا کند. شما می توانید برای راحتی خود از این هپی چیر در زمان های مختلف از جمله مطالعه و تماشای تلویزیون و... استفاده نمایید. توان تحمل وزن بدنه هپی چیر 160 کیلوگرم بوده پس برای استفاده از آن دیگر نیاز نیست نگران سن و یا وزن بالا باشید. البته این توان تحمل وزن بالا تاثیری بر سبک بودن محصول نداشته زیرا بدنه هپی چیر تنها 6 کیلوگرم وزن دارد. روکش بدنه و مرغوبیت آن از مواردی مهم و اساسی برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری به شمار می رود. به همین دلیل روکش بدنه هپی چیر را از بهترین پارچه مخمل تولید کرده اند. زیرا روکش بدنه مخمل امکان شستشو با اب و مواد شوینده را داشته و کاملا ضدتعریق است. این روکش در برابر وزن و فشار بالا دچار آسیب و افت کیفیت نشده و سال ها مانند روز اول زیبا و باکیفیت باقی می ماند. رنگ بدنه محصول از دلایل جذابین آن به شمار رفته زیرا کاملا شیک و جوان پسند می باشد. لازم به یادآوری بوده این هپی چیر نیز از مواد داخلی با نوع یونولیت خرد شده تولید می شود. همچنین میزان این موادبا اختیار شما امکان کم یا زیاد شدن دارد. برای خریداری هپی چیر تنها کافی ست به کارگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا
  • قابلیت تعویض روکش بدنه و مواد داخلی
  • دارای گارانتی دوساله

هپی چیر تکنفره اورجینال

محصولات تولید شده در کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش که تحت عنوان هپی چیر به دست شما می رسند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در تهیه آن ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. این نوع از محصولات، قابلیت رقابت با محصولات خارجی را داشته و طول عمر بالایی دارند. به طوری که نیاز شما را تا سالیان دراز جهت خرید هپی چیر برطرف خواهند کرد. هپی چیر تکنفره اورجینال محصولی زیبا و کاربردی است که توسط این مجموعه تولید شده است. در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.



جنس مواد داخلی 

برای پر کردن داخل این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی برای داخل هپی چیر مناسب ترین گزینه می باشند و به دلیل داشتن ویژگی های مناسب، به منظور استفاده در داخل هپی چیر در اولویت هستند. این مواد داخلی دارای ظاهری همانند شن های ریز می باشند که به صورت گلوله های کوچکی بوده که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. این نوع از مواد داخلی در صورت نشستن شما به راحتی بر روی یکدیگر جابه جا شده و فضایی مناسب را ایجاد می کند. به همین علت این نوع از مواد دارای انعطاف فوق العاده ای هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. این انعطاف بالا موجب شده است که نشستن بر روی این هپی چیر فوق العاده لذت بخش بوده و هر فردی با یکبار استفاده، تمایل زیادی به خرید پیدا کند. این مواد داخلی سبک می باشند و حجم بالایی دارند. به همین علت وزن محصول نهایی بسیار پایین می باشد. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی دارا بودن استحکام بسیار بالا در برابر فشار زیاد است. در صورت نشستن افرادی با وزن بسیار بالا و وارد شدن فشار زیاد به بدنه هپی چیر، محصول فوق دچار افت کیفیت نشده و مواد داخلی حالت خود را از دست نمی دهند. به همین جهت می توان از این محصول به صورت مکرر و مداوم استفاده کرد. وارد شدن فشار زیاد به بدنه محصول، از کیفیت آن کم نخواهد کرد و مشکلی برای کیفیت محصول ایجاد نمی شود. 


حفظ کیفیت مواد داخلی 

این مواد داخلی در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و دچار آسیب و تغییر شکل نخواهند شد. به گونه ای که پس از نشستن فردی بر روی آن، و برخاستن شخص، محصول به حالت اولیه بازگشته و با تکان دادن هپی چیر، فرم قبل خود را به دست می آورد. تنها در صورت ریختن آب و مایعات بر روی بدنه و برخورد آن ها با مواد داخلی، محصول دچار تغییر شکل شده و مواد داخلی به هم می چسبند. به همین علت از حجم مواد داخلی کاسته شده و هپی چیر سفت می شود. در صورت بروز این اتفاق لازم است مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


جنس رویه هپی چیر

برای پوشش این محصول بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه انتخاب شده است. این نوع از پارچه بهترین نوع پارچه مخملی بوده که مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار دارد و با برخورد اشیا و لوازم به سادگی دچار تغییر شکل و پارگی نخواهد شد. به همین علت این محصول به سادگی دچار پارگی نشده و آسیب نمی بیند. در زمان استفاده های مکرر نیز دچار ساییدگی و پارگی نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده نمایید زیرا پوششی بسیار مقاوم دارد. از دیگر مشخصات این رویه می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. این محصول را به راحتی می توانید مورد شستشو قرار دهید و در ماشین لباسشویی بشویید. به دلیل رنگ روشن این پوشش، ممکن است به طور متناوب نیاز به شستشو پیدا کند، شستن متوالی و زیاد نیز از کیفیت بدنه کم نکرده و بر روی رنگ محصول اثری ندارد. رنگ بدنه تحت هیچ شرایطی بور نشده و دچار تغییر رنگ نمی شود. 


قابلیت تعویض رویه

در صورت نیاز می توانید رویه این محصول را با رویه جدیدی جایگزین کرده و تعویض نمایید. در زمان تغییر دکوراسیون و یا وارد شدن آسیب به رویه قبلی، می توانید پوششی جدید برای هپی چیر تهیه کرده و محصولی با رنگ متفاوت داشته باشید. 


روش خرید

هپی چیر تکنفره اورجینال را می توانید با مناسب ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...