هپی چیر توپی اینتکس

کد 12054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,854,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر توپی اینتکس محصولی نو و جذاب برای کودکان و نوجوانان مخصوصا آقا پسرها که میتواند بهترین وسیله برای داخل اتاق آنها باشد

هپی چیر توپی اینتکس یک محصول بسیار شیک از برند محبوب و نام آشنای اینتکس بوده و جز یکی از برترین طرح های فانتزی مبل های هپی چیر این شرکت می باشد. طراحی یک محصول بقدری مهم است که اگر شاید بهترین کارایی و قیمت عالی را داشته باشد اما طرح و ظاهری زیبایی را دارا نباشد از خرید آن صرفه نظر می کنید. طرح این محصول به شکل یک توپ فوتبال ساخته شده است و رنگ آن آبی و قرمز می باشد که به همین منظور یکی از زیبا ترین طرح های مبل هپی چیر را به خود اختصاص داده است. اما همچنین اگر هر محصولی زیبایی ناب و خاصی را دارا باشد اما جنس و کیفیت خوبی را نداشته باشد قطعا از این محصول هم صرفه نظر می کنید. زیرا محصولی که جنس بدنه قابل قبولی را نداشته باشد، طول عمر و کارکرد بسیار پایین و بدی را دارا می باشد و تا سالیان سال آن محصول فروش نمی رود. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. شما هم اکنون می توانید این محصول ارزشمند را از سایت سندی سوفا سفارش و در اسرع وقت محصول خریداری شده را درب منزل دریافت کنید.


  • طول: 90 سانتی متر
  •  عرض: 90 سانتی متر
  •  ارتفاع: 90 سانتی متر
  •  تحمل وزن: 130 کیلو گرم، جنس بدنه : چرم مصنوعی

هپی چیر توپی اینتکس

هپی چیر توپی اینتکس رضایت بخشی بالایی را برای استفاده کنندگان ایجاد کرده است و سعی دارد که بهترین شرایط را برای استراحت افراد مهیا می سازد. این محصول ساخت برند اینتکس است که رویه ای قابل استفاده در طول عمر بالا دارد و می تواند بهترین کارایی را دشته باشد. هپی چیر مد نظر دارای ترکیبی از مواد منعطف و سفت است که در نهایت در کنار هم تشکیل یک مبل شنی راحتی را می دهد. در واقع دو مواد اصلی تشکیل دهنده محصول مقاومت بالایی دارند اما در کنار هم می توانند منعطف بودن بسیار زیادی را داشته باشد. هپی چیر توپی می تواند شرایط دلخواهی برای کودکان مهیا سازد و برای استراحت بزرگسالان موقعیت دلخواهی را فراهم کند. در هر حالت است که این هپی چیر خاص بهترین گزینه برای تمامی سنین است و قادر می باشد که با طول عمر بالا در اختیار افراد باشد و به راحتی آسایش را برای آن ها مهیا سازد. محصول مد نظر طول عمر بالایی دارد بنابراین با خرید آن می توانید مدت زمان طولانی را در شرایط راحتی و آسایش داشته باشید و به مطلوبیت کامل دست پیدا کنید. برخورداری از سازگاری لازم جهت ارتباط با بدن افراد می تواند نقطه قوت این محصول بی نظیر باشد و مناسب ترین اکسسوری برای قرار دادن در بخش های مختلف بدن باشد. در نتیجه گزینه ای دلخواه برای تمامی رده های سنی با تمامی سلیقه ها خواهد بود. این محصول بیش ترین رضایت را برای استفاده کنندگان دارد که دلیل این رضایت نیز به شرح زیر می باشد:


طراحی فانتزی و خاص

در زمان مشاهده محصول گزینه ای که آن را به راحتی مقبول و منحصر به فرد می سازد این است که طرح بدنه فانتزی می باشد و سبب جذب مخاطب شده است. این محصول به آسانی قادر به خریداری می باشد چرا که طرح های آن به روز و شیک است و برای تمامی محیط ها قابلیت استفاده کردن دارد. اما به طور کلی به خاطر داشتن ساختار توپی و رنگبندی بدنه که به مانند توپ می باشد می توان این طراحی را به عنوان طرح اسپرت معرفی نمود. در هر حالت طراحی فانتزی و خاص سبب استفاده بیش تر از محصول می شود و می تواند افرادی مانند پسران جوان را نیز مشتاق به خرید کند. این محصول به خاطر شباهت زیاد به توپ برای اتاق خواب پسر ها استفاده می شود و قادر است که زیبایی چشمگیری ایجاد کند. در کنار زیبایی رضایت کامل در خصوص بهره برداری از مزیت راحتی ایجاد خواهد شد که در نهایت سبب لذت بردن از موقعیت ایجاد شده می شود. استفاده کنندگان می توانند با داشتن این خصوصیت بهترین کارایی را از آن به عمل آورند و در مدت زمان طولانی نیز از داشتن آن لذت ببرند.


کیفیت مطلوب

همان طور که عنوان شده است این محصول ساخت برند اینتکس است که شهرت و آوازه بسیار زیادی دارد. محصولاتی که در این شرکت تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چرا که کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها بالا است و شرایط برای داشتن یک محصول با طول عمر بالا مهیا می باشد. هپی چیر را می توان با داشتن بدنه ای از جنس چرم مصنوعی در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و شرایطی منحصر به فرد برای افراد ایجاد نمود. این محصول می تواند با داشتن درجه کیفی بالا برای ساعات طولانی استراحت افراد مناسب باشد و تغییر شکل نیز پیدا نکند. در نتیجه برخورداری از مزیت طول عمر و کیفیت بالا جزو برترین مزیت هایی است که خریداران این محصول نسبت به آن توجه بسیار زیادی می کنند.


کفی مقاوم

محصول مورد نظر از آن جایی که به راحتی بر روی انواع سطوح قرار می گیرد از بدنه ای با ضخامت بالا تشکیل شده است. این ضخامت در بخش کف بیش تر خواهد بود. چرا که این قسمت در ارتباط مستقیم با سطح زمین می باشد و می بایست از بروز خرابی و پارگی جلوگیری نماید. هپی چیر توپی اینتکس شرایط ایجاد راحتی را به طور کامل دارد و بهترین گزینه برای استفاده افراد می باشد.


خرید هپی چیر توپی اینتکس

روش خرید هپی چیر توپی اینتکس به صورت غیر حضوری می باشد و تنها با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...