هپی چیر توپی اصل با جلو مبلی

کد 32040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر توپی اصل با جلو مبلی دارای پارچه چرم مصنوعی با رنگبندی زیبا و متنوع یکی دیگر از بهترین مبل های شنی تولید شده در کارخانه مبل شنی ارامش بوده که با استقبال گسترده مصرف کنندگان روبرو شده است. این محصول دارای کیفیت و دوام بالایی بوده و در برابر وزن و فشار وارده سنگین دچار اسیب نشده و تا 180 کیلوگرم وزن را به خوبی می تواند بر روی خود تحمل کند. هپی چیر اصل به گونه ای طراحی شده که دارای پشتی سرخود بوده و در اثر نشستن و با وارد شدن فشار به قسمت مرکزی آن فرم استاندارد آن تشکیل می شود. به همین دلیل بوده که بدن شما در اثر استفاده های طولانی مدت از این محصول دچار خستگی نخواهد شد. برای تجربه یک استراحت راحت رویه اصلی این هپی چیر را با پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید کرده اند. این رویه امکان تعویض و یا شستشو نیز داشته و به راحتی از استر داخلی محصول جدا خواهد شد. جنس مواد داخلی تشکیل دهنده این هپی چیر از یونولیت خرد شده که این یونولیت ها به صورت انعطاف پذیر هستند و می توانند فشار بالا را به ری خود تحمل کنند. طراحی ظاهری این محصول مانند یک توپ زیبا بوده به همین دلیل بوده که محصول در رده سنی جوان با محبوبیت بالایی مواجه شده است. بدنه محصول نیز ترکیبی از دو رنگ بوده که شما می توانید با سلیقه خود این ترکیب رنگ را در زمان خرید سفارش بدهید. این هپی چیر از یک جلومبلی شنی نیز برخوردار بوده که امکان استفاده به عنوان زیرپایی را در زمان خواب نیز دارد. برای خرید هپی چیر اصل می توانید به صورت آنلاین اطلاعات خود را در این وب سایت درج کرده و یا به فروشگاه رسمی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای جلومبلی شنی
  • دارای رنگبندی متنوع
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر توپی اصل با جلو مبلی 

هپی چیرهایی با طراحی های اسپرت، همواره مورد علاقه نوجوانان و جوانان بوده اند. این محصولات برای استفاده در سالن های ورزشی نیز ایده آل می باشند زیرا پس از ورزش، با نشستن بر روی این هپی چیرها، تمامی خستگی از تن شما دور خواهد شد. هم چنین برای استفاده در اتاق های نوجوانان و جوانان که دکوراسیونی اسپرت دارند نیز مناسب هستند. هپی چیر توپی اصل با جلو مبلی یک هپی چیر کامل و مناسب است که با دارا تمامی مشخصات یک هپی چیر استاندارد، به فروش بالایی دست پیدا کرده است. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی کامل 

هپی چیر توپی کاملا به شکل گرد ساخته شده است. این محصول در قسمت میانی دارای یک فرو رفتگی است به صورتی که در این قسمت، هپی چیر به صورت تا شده می باشد. این فرو رفتگی در واقع نشیمنگاه هپی چیر است که با ارتفاع مناسبی از سطح زمین طراحی شده و بسیار راحت می باشد. این نشیمنگاه دارای ابعاد بزرگی بوده و کاملا جادار و مناسب است و تمامی افراد با هر جثه ای به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. با نشستن فرد بر روی این توپ بزرگ، یک پشتی مناسب و با ارتفاع خوب در پشت نشیمنگاه تشکیل می شود. این تکیه گاه به گونه ای بسیار راحت و طبی طراحی شده است و یک تکه با بدنه می باشد. این پشتی نقش مهمی در راحت تر بودن هپی چیر دارد. 


دارا بودن جلومبلی 

جلومبلی این محصول به صورت یک استوانه طراحی شده است. این هپی چیر دارای یک جلومبلی عالی می باشد که کاربردهای بسیاری دارد. از این وسیله برای قرار دادن لپ تاپ یا دیگر وسایل خود در زمان نشستن بر روی هپی چیر می توانید استفاده کنید. به عنوان پاف نشیمن نیز می توانید این استوانه را مورد استفاده قرار دهید و در زمانی که نیاز به فضا برای نشستن دو نفر باشد یک نفر می تواند بر روی هپی چیر نشسته و یک نفر از پاف نشیمن استفاده نماید. از دیگر کاربردهای این وسیله استفاده از آن به عنوان زیرپایی می باشد. در زمان نشستن و استراحت بر روی این هپی چیر می توانید این استوانه را در مقابل هپی چیر قرار دهید و با گذاشتن پاهای خود بر روی آن به راحتی استراحت کرده و یا به خواب بروید. این هپی چیر جزو کامل ترین نمونه های هپی چیر راحتی می باشد که به همین علت توانسته به فروش بالایی برسد و مورد محبوبیت خریداران واقع شود. 


جنس بدنه 

در تولید این هپی چیر از نوعی چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع بدنه دارای جنس خاصی بوده که کاملا ضد حساسیت است. این نوع چرم پوسته پوسته نشده و از مقاومت بسیار بالایی بهره می برد. هم چنین در قسمت درزها دچار گسستگی نمی شود و با وارد شدن فشار زیاد آسیب نمی بیند. در صورت برخورد اشیای تیز به سادگی دچار پارگی و آسیب نمی شود و با استفاده مکرر دچار ساییدگی نمی شود. جنس بدنه در هپی چیر و جلومبلی یکسان می باشد و زیبایی خاصی به محصول بخشیده است. در دوخت رویه هپی چیر از دو رنگ چرم مشکی و بنفش استفاده شده است که فوق العاده می باشد و در طراحی جلو مبلی فقط از رنگ بنفش استفاده شده است. این رویه را به راحتی می توانید مورد شستشو قرار دهید و یا در صورت نیاز توسط یک دستمال مرطوب شده با آب، به راحتی آلودگی را از روی بدنه هپی چیر پاک کنید. از ویژگی های مهم این بدنه قابلیت تعویض رویه می باشد. با این وجود در زمان تغییر دکوراسیون نیز می توانید این رویه را مطابق با سلیقه شخصی و یا طبق دکوراسیون جدید، تغییر دهید و رنگی مناسب را انتخاب کنید. با این کار نیازی به خرید هپی چیر جدید نیست. 


روش خرید

هپی چیر توپی اصل با جلو مبلی را می توانید با قیمتی ارزان و از طریق نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...