هپی چیر تخت خواب شو دو نفره

کد 52024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,165,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تخت خواب شو دو نفره پارچه ای با قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب شنی و مبل هپی چیر

هپی چیر تخت خواب شو دو نفره کالایی تولید شده با مواد اولیه با کیفیت که طراحی ان به شکل مستطیلی است و دارای جنس نرم و انعطاف پذیری است که وجود ان باعث بهبود بخشیدن وضعیت خواب و راحتی بیشتر در زمان استراحت می شود.  این محصول دارای یک عدد کوسن نرم و انعطاف پذیر بوده که میتوانید از ان در هنگام استراحت و خوابیدن استفاده کنید. لازم به ذکر است که رنگ خاکستری این محصول یاعث شده تا در برابر الودگی های خارجی سریع ظاهر خود را از دست ندهد و باب میل تمام مشتریان محترم باشد. این کالا با وجود دارا بودن وزن کم دارای توان تحمل وزن بالا بوده که از جمله مزیت های این محصول خارق العاده به حساب می اید. مواد داخل ان از جنس یونولیتی یا فیبر مصنوعی بوده که موجب نرمی و راحتی بالای کالا شده است البته در صورت اسیب میتوانید مواد داخلی را شارژ یا تعویض نمایید.جنس بدنه مخملی محصول در برابر ساییدگی مقاوم بوده و خاصیت ضد تعریقی دارد. همچنین شما میتوانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید. برای خرید این محصول با مناسب ترین قیمت و کیفیت به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  •  عرض: 110 سانتی متر
  •  ارتفاع:50 سانتی متر
  •  جنس بدنه: مخمل تحمل وزن: 130 کیلوگرم

هپی چیر تخت خواب شو دو نفره

هپی چیر تخت خواب شو دو نفره قابلیت استفاده در هر شرایطی را دارد و می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که محصول طبی را برای به آرامش رساندن بدن می خواهند. این محصول بی نظیر و خاص را می توان به عنوان یک محصول تک نفره نیز معرفی کرد. چرا که بدنه برای خواب یک فرد نیز سازگار می باشد و می تواند یک فرد را به همراه کوسن طبی بر روی خود حفظ کند. این محصول کاربردی دو فرد را به طور همزمان بر روی خود جای می دهد و سبب راحتی استفاده کنندگان می شود. از این رو کارایی دلخواهی از این محصول ارائه می شود و می توان با این وجود آن را خریداری کرد. هپی چیر  تخت شو با ظرفیت دو نفره قابلیت قرار گیری در هر مکانی را دارد و می تواند به جهت راحت بودن افراد مورد استفاده قرار گیرد. این محصول کاربردی دارای بدنه ای با ضخامت می باشد که نرمی و لطافت زیادی دارد و می تواند بهترین گزینه در خصوص داشتن محصولات طبی باشد. هپی چیر  را می توان به عنوان یکی از گزینه های منحصر به فرد در ساخت بهترین وسیله طبی معرفی کرد که تمامی خصوصیات مد نظر افراد را دارد و علاقه مندان را بیش از پیش به سمت خرید خود جذب می کند. این محصول بی نظیر با مزیت هایی که در زیر به آن اشاره می کنیم قابل خریداری است.


بدنه مربعی شکل

هپی چیر مد نظر دارای بدنه ای بزرگ و جادار است که ساختاری مربع شکل دارد. این محصول می تواند به راحتی محیطی برای به آرامش رسیدن را مهیا سازد تا در نتیجه کارایی دلخواه به دست بیاید. محصول مورد نظر دارای سطح مسطحی است که نرمی و لطافت بسیار زیادی دارد و می تواند با طول عمر بالا به راحتی مورد استفاده بهینه افراد قرار گیرد. هپی چیر  را می توان به حالت تک نفره در آورد و یا به همراه دوستان خود بر روی آن نشست تا در نتیجه ظرفیت دو نفره محصول حاصل شود. افراد زمانی که بر روی این محصول می نشینند رضایت و خشنودی را دارا می باشند و می توانند این رضایت و خشنودی را به راحتی در مدت زمان طولانی داشته باشند. در نتیجه کسانی که محصول را خریداری می کنند شرایط دلخواه خود را نیز به دست خواهند آورد. هپی چیر مد نظر را با قیمت مناسب خریداری کنید. چرا که تنوع در قیمت گذاری این محصول زیاد است اما می توان گفت که محصول با به روز ترین امکانات ساخته شده است و دارای قیمت کمی نیز می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از استفاده ان نهایت لذت را برد.


راحتی جا به جایی محصول

به خاطر وجود بدنه صاف و مسطح افراد می توانند به راحتی محصول را بر روی سطح زمین سر دهند. این محصول بدون برآمدگی می باشد و بدون فرورفتگی دارای یک سطح منحصر به فرد برای به آرامش رسیدن است. در نتیجه کسانی که به محلی برای خوابیدن نیاز دارند که دارای ویژگی های خاص باشد می توانند این نمونه از وسایل را مورد خریداری قرار داد و از آن نهایت استفاده را به عمل آورند. هپی چیر دارای وزن کمی است که به هر حالت می تواند توسط افراد جا به جا شود. همچنین این محصول قابلیت جای گیری در محیط های کوچک را نیز دارد و به راحتی به حالت تاشو در می آید. از این رو برای جای دادن محصول و همچنین نگه داری از آن نیز مشکلی به وجود نخواهد آمد. 


تغییر حالت محصول

زمانی که افراد بر روی محصول می نشینند و یا به حالت درازکش قرار می گیرند فرورفتگی بر روی بدنه ایجاد می شود که از آن به عنوان تغییر حالت محصول یاد می شود. این تغییر حالت موقتی است و زمانی که افراد از روی محصول بلند می شوند بدنه به حالت اولیه برمی گردد و می تواند تغییر شکل را انجام دهد. این در حالی است که برخی از محصولات چنین قابلیتی را ندارند بنابراین به سرعت آسیب خواهند دید.


خرید

در صورت تمایل به خرید هپی چیر تخت خواب شو دو نفره به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...