هپی چیر تخت خواب شو اینتکس

کد 63013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,410,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تخت خواب شو اینتکس یکی دیگر از جدیدترین تولیدات کارخانه انحصاری مبل شنی برای رده سنی بزرگسال بوده که محصولی کاربردی با ساختاری طبی و راحت به شمار می رود. این هپی چیر از نشیمنگاهی بسیار بزرگ و بدنه ای راحت و انعطاف پذیر برخوردار می باشد. پس شما می توانید برای زمان استراحت و کار و یا حتی خواب این هپی چیر را انتخاب کنید. محصول دارای یک بالش شنی نیز بوده که نیاز شما را برای یک خواب نیمروزی برطرف سازد. داخل هپی چیر مملو از شن های یونولیتی می باشد. این نوع مواد تشکیل دهنده داخلی از وزنی کم برخوردار بوده اما می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. ساختاری مرغوب این مواد داخلی موجب نرمی و منعطف بودن بدنه محصول شده و باعث شده هپی چیر بتواند وزن بالایی را بر روی خود تحمل نماید. تولیدی مرکزی مبل شنی برای راحتی شما یک کاتالوگ از تنوع رنگبندی بدنه به همراه این محصول عرضه کرده که با استفاده از آن می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. روکش بدنه هپی  چیر که تاثیر بالایی بر طول عمر آن داشته از مرغوب ترین نوع مخمل تولید شده است. پارچه مخمل نرم و بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا مقاوم می باشد. شما می توانید از این نوع محصول به دلیل روکش بدنه آن برای زمان های طولانی استفاده کنید. زیرا ساختاری ضدتعریق دارد. روکش های مخمل را می توانید از آستر جدا کرده و به وسیله اب و مواد شوینده شستشو داده و نگرانی بابت افت کیفیت محصول نداشته باشید. این هپی چیر از گارانتی معتبر 2 ساله نیز برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید هپی چیر می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 8 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه معتبر

هپی چیر تخت خواب شو اینتکس

هپی چیر هایی با ابعاد بزرگ، پر طرفدار ترین نوع هپی چیرها محسوب می شوند. این نوع از محصولات به دلیل کاربردهای متنوع، دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران بوده و افراد به خرید این محصولات تمایل زیادی نشان می دهند. هپی چیر تخت خواب شو اینتکس یکی از این محصولات با سایز بزرگ است که دارای کاربردهای بسیاری می باشد. این هپی چیر زیبا و با کیفیت بوده و قابل استفاده در تمامی فضا ها است. رویه و بدنه این هپی چیر از بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته شده است و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. در ادامه این مطلب هپی چیر تخت خواب شو اینتکس را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


هپی چیر راحت و کاربردی 

این محصول ابعاد بزرگی دارد که به راحتی قابل استفاده برای دو نفر به صورت نشسته می باشد. به همین علت می توان از آن در فضاهای بزرگ و مناسب که امکان استفاده دو نفره وجود دارد استفاده کرد. این محصول به صورت هپی چیرهای دو نفره طراحی شده است و می توان آن را در مقابل تلوزیون قرار داد و به صورت دو نفره استفاده کرد. دارا بودن یک فضای دنج و راحت در منزل از الزامات زندگی امروزه است که اغلب افراد درگیر کار و فعالیت های روزانه بوده و زمان کمتری را می توانند به استراحت اختصاص دهند. شما می توانید این هپی چیر را در فضایی از منزل قرار دهید و در زمان استراحت از آن استفاده کنید. این محصول به صورت تک نفره مانند یک رخت خواب شنی فوق العاده راحت است که می توانید برای دراز کشیدن و خوابیدن آن را مورد استفاده قرار دهید. از کاربردهای این هپی چیر استفاده در زمان مطالعه است. با نشستن بر روی این محصول و استفاده از آن در زمان مطالعه، هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نشده و کمر شما در وضعیتی مناسب قرار می گیرد. در زمان کار با لپ تاپ و یا گوشی همراه نیز استفاده از هپی چیر توصیه می شود زیرا از خستگی و فشار کار کم کرده و با قرار دادن بدن در وضعیتی مناسب، به بازدهی بیش تر کار شما کمک می کند. 


کیفیت بالای مواد داخلی 

این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر پر شده است. این مواد داخلی دارای ظاهری همانند شن های ریز هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. این نوع از مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند و در عین حال دارای حجم زیادی هستند. به همین علت این هپی چیر دارای وزن کمی بوده که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند و در زمان استفاده به راحتی جابه جا می شوند. با استفاده از این مواد داخلی، هپی چیر به خوبی به فرم بدن شخص درمی آید و کوچک ترین فشاری متوجه بدن فرد نمی شود. این مواد داخلی از استحکام بالا و مقاومت زیادی در برابر فشار برخوردار می باشند. به این صورت که با نشستن افرادی با وزن بسیار بالا و به مدت طولانی، بدنه هپی چیر آسیب ندیده و از کیفیت مواد داخلی کاسته نمی شود. از این محصول به صورت مکرر و به مدت طولانی می توان استفاده کرد بدون اینکه کیفیت مواد داخلی دچار مشکل شده و یا از انعطاف آن کاسته شود. به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب، هپی چیر دارای تحمل وزن بالایی بوده و هر فردی با هر جثه ای به راحتی می تواند از این هپی چیر استفاده نماید. 


خرید

انواع هپی چیرهای تک نفره و دو نفره توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده و به فروش می رسند. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده هپی چیر در ایران بوده و قابلیت رقابت با تمامی نمونه های خارجی را دارد. محصولات این شرکت بزرگ بدون واسطه و با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش قابل خرید هستند. هپی چیر تخت خواب شو اینتکس را نیز می توانید با قیمتی ارزان از طریق این سایت خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...