هپی چیر بزرگ یکنفره چرم

کد 32111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,003,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ یکنفره چرم یک محصول زیبا و ساده از نمایندگی مبل شنی بوده که با کیفیت بالا و در رنگبندی متنوع طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر را در طیف گسترده رنگ تولید کرده اند. پس می توانید در زمان خرید به راحتی اقدام به سفارش رنگ بدنه محصول کنید. این هپی چیر برای رضایتمندی مصرف کنندگان شامل 2سال گارانتی معتبر شده که تضمینی بر طول عمر بالا ان به حساب می اید. این هپی چیر روکش بدنه ای از نوع چرم مصنوعی دارد. روکش های چرم کاملا نرم و بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا مقاوم باقی می ماند. این روکش ها کاملا ضدتعریق نیز هستند. پس در صورت استفاده طولانی مدت از هپی چیر دچار مشکل و یا حساسیت نخواهید شد. این روکش را با اسودگی خاطر از روکش بدنه جدا کرده و با اب و مواد شوینده بشویید. زیرا شستشو پارچه چرم مصنوعی باکیفیت تاثیری بر دوام ان ندارد. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت با ساختار خرد شده هستند. مواد یونولیت خرد شده نرم و منعطف بوده پس می توانند به راحتی با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت بدهند. این مواد وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. پس می توانید بدون دغدغه و در نظر گرفتن سن و وزن خود این هپی چیر را انتخاب کنید. زیرا بدنه ان قادر بوده به تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم می باشد. حمل و جا به جایی اسان این محصول باتوجه به وزن بدنه 6 کیلوگرمی ان میسر می شود. شما می توانید از این هپی چیر در اتاق خواب و اتاق کار و سالن پذیرایی و... استفاده کنید. برای خرید هپی چیر با قیمت ارزان و گارانتی 2ساله تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید انلاین نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض:120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد تشکیل دهنده: داخلی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیربزرگ یکنفره چرم

در میان انواع مختلف هپی چیرهای تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، هپی چیرهای راحتی با طراحی های فانتزی از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. دلیل این امر ظاهر جالب و راحتی بسیار عالی این محصولات می باشد. هم چنین محصولات تولید شده توسط این گروه از بالاترین درجه کیفی نیز برخوردار می باشند و می توان از آن ها در فضاهای گوناگون استفاده نمود. هپی چیر بزرگ یکنفره چرم یکی از جذاب ترین محصولات فانتزی تولید شده در این شرکت است که با ظاهر جذاب و رنگ جذاب و شیک، و هم چنین داشتن کیفیتی بی نظیر، توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر بزرگ یکنفره چرم می پردازیم. 


ویژگی های ظاهری هپی چیر 

این محصول دارای ظاهری به صورت گرد است و طول و عرض آن برابر با 100 سانتی متر می باشد. محصولی با این ابعاد برای استفاده تک نفره طراحی شده است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. نشیمنگاه جادار و مناسب این محصول امکان استفاده همه افراد را به راحتی فراهم می کند و فضایی مناسب برای استراحت به شمار می رود. ارتفاع این هپی چیر نیز برابر با 120 سانتی متر است. 50 سانتی متر از این ارتفاع مربوط به ارتفاع نشیمنگاه محصول از سطح زمین است و مابقی این ارتفاع به بخش تکیه گاه هپی چیر مربوط می شود. با وجود این ارتفاع مناسب از سطح زمین شما می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود. هم چنین در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، کف پاهای شما به خوبی بر روی زمین قرار می گیرد و از آویزان شدن پاهای شما و وارد شدن فشار به زانوها و ایجاد درد در ناحیه پا جلوگیری خواهد شد. 


وزن پایین بدنه و جابه جایی آسان

به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این هپی چیر، محصول بسیار سبک بوده و برخلاف ظاهر حجیم و بزرگی که دارد، دارای وزن بدنه بسیار پایینی است. وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم می باشد که نسبت به ابعاد آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه هپی چیر لازم است تا در زمان جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا نمایید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است بدنه هپی چیر با لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. به واسطه دارا بودن وزن بسیار پایین، شما به راحتی می توانید در صورت نیاز این محصول را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید و به فضای دیگری انتقال دهید. 


تحمل وزن بالا

این هپی چیر قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شده و یا انعطاف و استحکام آن تحت تأثیر قرار بگیرد. این تحمل وزن بالا ناشی از استفاده از مواد داخلی مرغوب و با کیفیت است. مواد داخلی مورد استفاده در تولید این هپی چیر از نوع بهترین مواد یونولیتی می باشند و با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، دچار تغییر شکل نشده و انعطاف خود را از دست نمی دهند. هم چنین با وارد شدن فشار زیاد، از حجم این مواد کاسته نخواهد شد. 


بدنه ای با کیفیت بالا

برای پوشش این محصول از چرم مصنوعی استفاده شده است. کیفیت پوشش خارجی هپی چیر دارای اهمیت بالایی است زیرا باید از این محصول در برابر عوامل خارجی محافظت کند. پوشش چرم مصنوعی رویه ای مناسب و با دوام برای این کار محسوب می شود. زیرا با داشتن استحکام بالا در برابر فشار تغییر حالت نداده و به سادگی پاره و پوسیده نخواهد شد. هم چنین با برخورد اشیا نیز دچار ساییدگی نمی شود. این رویه را می توانید به راحتی نظافت نمایید زیرا در صورت کثیف شدن تنها با یک دستمال نم دار قابل نظافت می باشد. این رویه از طول عمر بالایی بهره می برد و تا سال ها قابل استفاده است. 


خرید

هپی چیر بزرگ یکنفره چرم را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...