هپی چیر بزرگ گرد با کوسن

کد 23060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,167,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ گرد با کوسن بهترین نوع هپی چیر بوده که در سال جدید توسط کارخانه مرکزی هپی چیر طراحی و با قیمت بالا و دوام بالای بدنه روانه بازار شده است. این محصول زیبا از طراحی بدنه متفاوت برخوردار بوده و دارای گارانتی معتبر دوساله می باشد. به همین دلیل مورد استقبال گسترده مشتریان محترم واقع شده است. جنس روکش بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل انتخاب شده زیرا تاثیر بالایی در طول عمر محصول و رضایتمندی مصرف کنندگان دارد. روکش های بدنه مخمل کاملا بادوام و نرم بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. این نوع پارچه قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را داشته و به دلیل ساختار ضدتعریق استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر مانند تمام نمونه های مشابه از شن های یونولیتی تشکیل شده است. این مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. مواد یونولیتی انعطاف پذیری و نرم بالایی داشته به همین دلیل ارتباط مستقیمی با راحتی شما در زمان استفاده از هپی چیر دارند. می توانید به راحتی از طریق کم یا زیاد کردن مواد یونولیتی بدنه محصول را با توجه به نیاز خود تغییر حالت بدهید. این هپی چیر 7 کیلوگرم وزن بدنه داشته اما این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه آن نداشته و هیپ چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این هپی چیر زیبا دارای یک کوسن شنی بوده تا در زمان استراحت نیاز به وسیله خاصی نداشته باشید. برای خرید هپی چیر با بهترین قیمت و تخفیف می توانید به نمایشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر 
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی و یک کوسن
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر بزرگ گرد با کوسن

هپی چیر بزرگ گرد با کوسن یکی از زیباترین تولیدات مبل شنی آرامش می باشد که با طراحی ویژه و خاص توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول جذاب فوق العاده کاربردی بوده و موارد استفاده زیادی دارد. هپی چیر بزرگ گرد با کوسن یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط شرکت مبل شنی آرامش است که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


طراحی خاص و جالب 

این محصول حالتی استوانه ای دارد و به صورت یک استوانه پهن طراحی شده است. ارتفاع این هپی چیر کوتاه بوده که قابلیت استفاده آسان را به شما می دهد. هپی چیر فاقد دسته بوده و در زمان نشستن، پشتی کوتاهی بر روی بدنه تشکیل می شود. با این وجود فضایی راحت برای استراحت شما تشکیل خواهد شد. بر روی بدنه این هپی چیر یک زیپ مخفی نیز وجود دارد که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. هم چنین می توانید توسط این زیپ مخفی به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. 


اندازه های استاندارد

در تولید این هپی چیر سعی شده است تا تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شود به همین جهت ما شاهد یک هپی چیر فوق العاده راحت با ابعادی استاندارد و طبی هستیم. از ویژگی های این هپی چیر می توان به طول و عرض نسبتا بزرگ آن اشاره کرد. طول و عرض این هپی چیر 120 سانتی متر است که فضایی راحت و جادار را برای استراحت شما فراهم می کند. ارتفاع هپی چیر برابر با 110 سانتی متر است که 50 سانتی متر آن را ارتفاع زمین تا نشیمنگاه تشکیل می دهد. با این وجود در زمان نشستن به خوبی فاصله ساق پا پوشش داده شده و کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد. با این وجود به خوبی می توانید پاهای خود را بر روی زمین قرار دهید بدون اینکه پاها آویزان شده و به زانو ها فشاری وارد شود. با وجود این ارتفاع مناسب، نشستن و برخاستن بر روی این هپی چیر بسیار ساده می باشد و می توانید به راحتی به صورت مداوم بر روی این هپی چیر بنشینید و برخیزید بدون اینکه به زانوها و کمر شما فشاری وارد شود. این محصول با دارا بودن ابعادی مناسب و استاندارد از طراحی کاملا طبی برخوردار است و می توانید به راحتی از آن به مدت طولانی استفاده نمایید. 


تحمل وزن بالا

هپی چیر گرد از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است. به همین علت این محصول از دوام و استحکام بالایی در برابر فشار زیاد برخوردار می باشد و وارد شدن فشار زیاد به مدت طولانی به بدنه و مواد داخلی این هپی چیر آسیبی وارد نمی کند. برای پوشش رویه این هپی چیر از بهترین پارچه مخملی استفاده شده است که بسیار مقاوم بوده و در برابر سایر عوامل استقامت داشته و به سادگی پاره نمی شود. این رویه در برابر فشار زیاد مقاوم است و به سادگی پاره نشده و آسیب نمی بیند. در دوخت این رویه نیز از نخ هایی بسیار مقاوم استفاده شده است که با دارا بودن استحکام بسیار بالا، در قسمت درزهای رویه مشکلی ایجاد نمی شود. مواد داخلی این هپی چیر نیز مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار بالا دارد. با نشستن طولانی مدت بر روی این محصول، مواد داخلی انعطاف و کیفیت خود را از دست نداده و مانند روز اول قابل استفاده خواهند بود. این مواد داخلی انعطاف بسیار بالایی دارند که تحت فشار بالا، تغییر شکل نداده و از کیفیت آن ها کاسته نخواهد شد. علاوه بر آن مواد داخلی هپی چیر بسیار سبک می باشند که جهت جابه جایی می توانید این محصول را به راحتی از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. با این کار در زمان انتقال هیچ گونه آسیبی به رویه هپی چیر وارد نمی شود. این محصول قادر است وزنی معادل 180 کیلوگرم را تحمل کند و استفاده طولانی مدت از آن، باعث افت کیفیت نخواهد شد. 


روش خرید

هپی چیر بزرگ گرد با کوسن را می توانید از سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...