هپی چیر بزرگ چرمی یک نفره

کد 13041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,886,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ چرمی یک نفره یکی دیگر از محصولات قابل استفاده برای رده سنی بزرگسال بوده که طراحی بدنه جذاب و راحت دارد. این محصول از جمله تولیدات نمایندگی مرکزی مبل شنی به شمار رفته و از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار است. این محصول نشمینگاهی گرد و یک تکیه گاه سرخود و استاندارد با امکان پوشش تمامی سطح کمر در زمان استراحت را در اختیار شما قرار می دهد. روکش بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی تولید شده که ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. این نوع محصول برای بخش مواد داخلی از یونولیت خرد شده استفاده می کند. زیرا این مواد منعطف و نرم با وزن کم بوده که می توانند وزن بسیار زیادی را تحمل نمایند. این محصول تنها 6 کیلوگرم وزن داشته پس می توانید به راحتی ان را جا به جا کنید. مواد داخلی محصول از طریق زیپ انتهایی هپی چیر امکان شارژ و یا تعویض دارند. اگر قصد خرید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن:100 کیلوگرم
  • ونز بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر بزرگ چرمی یک نفره

هپی چیر بزرگ چرمی یک نفره از سری محصولات جدید تولیدی مبل شنی آرامش است که می تواند جهت آرامش و راحتی افراد مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر و طبی از رویه ای با ضخامت بالا تشکیل شده است که با این وجود میزان طرفداران خود را افزایش داده است و می تواند جزو برترین نمونه محصولات طبی و راحتی باشد. هپی چیر را می توان با داشتن بدنه ای راحتی و کم جا در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. بدنه محصول که تنها بخش تشکیل دهنده آن است از مزیت های زیادی برخوردار می باشد و تمامی موقعیت های مطلوب و منحصر به فرد را دارد. به همین خاطر است که می تواند با بهترین و مناسب ترین شرایط وقف داده شود و به این صورت برترین نمونه اکسسوری طبی باشد. این وسیله کاربردی را می توان هم در منزل مورد استفاده قرار داد و هم در محیط کار در دسترس قرار داد. شرایط استفاده از هپی چیر نیز بسیار آسان می باشد و برای تمامی افراد راحتی را به میان می آورد. در نتیجه جزو وسایل منحصر به فرد و کاربردی است که اغلب افراد به داشتن آن تمایل نشان داده اند. کسانی که همواره خواستار کسب آرامش و راحتی می باشند می توانند این مبل هپی چیر را با داشتن تمامی مزیت ها خریداری کنند و در محیط های مختلف برای استفاده در دسترس قرار دهند.


شباهت به مبل های نشیمن

مبل هپی چیر به گونه ای خاص طراحی و تولید شده است که می تواند مشابه با مبل هایی باشد که در اتاق نشیمن در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. ادات تشبیه بین این محصول با مبل های چرمی در منزل زیاد است و نکته مشترکی که قابل اهمیت می باشد راحتی و آسایش می باشد که در زمان استفاده می توان به آن دست پیدا کرد. ساختار محصول نیز مطابق با استاندارد های لازم بوده است که می تواند به راحتی آن ها کمک کند. کسانی که دارای درد در ناحیه کمر می باشند و در صورت نشستن های مداوم درد را بیش تر حس می کنند می توانند این محصول بی نظیر را به جهت ایجاد راحتی و آسایش مورد استفاده قرار دهند و برای خود نشیمنی راحت و با آرامش را ایجاد سازند. این مبل هپی چیر به خاطر داشتن استحکام لازم و محکم بودن رویه می تواند برای قرار گیری در اتاق نشیمن در منزل و محل کار بهترین گزینه باشد. چرا که بدنه کلی با داشتن استحکام نقش مهمی در مورد استفاده قرار گرفتن محصول دارد و می تواند بیش ترین کارایی و رضایت را داشته باشد. در نتیجه محصولی که در تصویر مشاهده می کنید تشابه زیادی به مبل هپی چیر دارد و می تواند به راحتی افراد رسیدگی کند.


منعطف و نرم

این محصول در نهایت استحکام ساخته شده است اما به طور کلی در ساخت محصولاتی مانند هپی چیر اجزای نرم و منعطف به کار رفته است و می تواند سبب ایجاد آرامش در بدن شود. با نشستن بر روی این محصول می توان به این نکته دسترسی پیدا کرد بدن را احاطه کرده است و می تواند سبب به آرامش رسیدن آن شود. این رویه با نشستن افراد فرورفتگی ایجاد می کند و قادر است که بهترین و خاص ترین رویه ای باشد که برای علاقه مندان در نظر گرفته می شود و می تواند رضایت کامل را برای افراد ایجاد سازد. از این رو با بالا بودن سطح رضایت استفاده کنندگان منعطف بودن محصول به جهت کاربرد های بیش تر در نظر گرفته شده است که در کار خود نیز موفق بوده است.


طول عمر بالای محصول

این مبل هپی چیر از رویه ای با ضخامت بالا تشکیل شده است و به خاطر این که از جنس چرم مصنوعی است دارای بیش ترین میزان دوام می باشد. ضخیم ترین و منحصر به فرد ترین رویه ها از جنس چرم مصنوعی می باشند و می توانند محصولی مانند مبل هپی چیر را با طول عمر بالا در اختیار افراد قرار دهد و همچنین طول عمر بالای آن را شامل می شود.


خرید

هپی چیر بزرگ چرمی یک نفره از سری محصولات جدید شرکت مبل شنی آرامش است که با قیمت ارزان محصول را به فروش می رساند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...