​​هپی چیر بزرگ طبی اورجینال

کد 32027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,820,000
1,936,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ طبی اورجینال از جمله مبل های شنی ارزان با رویه فابریک است که در دوختی با ضمانت و محکم در اختیاری تمامی افراد در هر رده سنی قرار می گیرد و به منظور ایجاد راحتی بیش تر در زمان نشستن ساخته شده است. این مبل شنی نشیمنی را برای افراد ایجاد می کند که از هر گونه صدمه زدن به اندام های بدن جلوگیری می کند و برای استاندارد قرار گرفتن کل بدن و نیز پاها شرایط مطلوبی را فراهم کرده است. نرمی و لطافت این مبل شنی و همچنین حالت پذیری بالای این محصول می تواند نقطه قوت آن محسوب شود و قابلیت های بسیار آن را ایجاد نماید. این شکل پذیری در بخش پشتی آن نیز بیش تر مورد توجه قرار می گیرد و باعث می شود تا افراد به آن تکیه داده و تا جایی که امکان دارد اصطلاحا به آن لم دهند. در بخشی از مبل شنی فرورفتگی وجود دارد که محل نشستن افراد است. این بخش به میزان لازم گود شده و نشیمنی مطمئن را برای افراد ایجاد می کند تا در حالت استراحت و یا تماشای فیلم و حتی مطالعه بتوانند از نعمت راحتی و نرمی محلی که بر روی آن نشسته اند بهره مند شوند. در صورتی که این نرمی حالت خود را از دست داد و به مرور زمان شکل پذیری خود را از دست داد تنها کافی است با تعویض مواد درون مبل شنی که یونولیت خرد شده است محصول را مانند روز اول نو و نیز کارایی آن را تشدید کرد و سبب شکل پذیری بیش تر آن شد. این هپی چیر بزرگ طبی اورجینال را با داشتن ضمانت 5 ساله تنها از کارخانه مبل شنی آرامش می توانید خریداری کنید.

طول100سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
جنس بخش کناری پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر بزرگ طبی اورجینال 

از انواع هپی چیرهای پرطرفدار می توان به نوع راحتی آن ها اشاره کرد. محصولاتی خاص که با دارا بودن طراحی بسیار فانتزی و رنگ های شاد و جذاب، مورد توجه تمامی افراد، خصوصا جوانان واقع شده اند. این محصولات برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، مناسب هستند و شما به راحتی می توانید از این محصولات به مدت طولانی و بدون خستگی استفاده نمایید. هپی چیر بزرگ طبی اورجینال از محصولات جذاب و زیبای تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم.


مشخصات ظاهری 

این محصول به صورت توپی شکل و گرد ساخته شده است. این هپی چیر دارای سطحی دایره ای شکل می باشد و در قسمت میانی این محصول، یک فرو رفتگی وجود دارد که قسمت نشیمنگاه هپی چیر را تشکیل می دهد. این هپی چیر دارای تکیه گاهی مناسب و با ارتفاع بلند است که در هنگام استفاده می توانید به راحتی گردن و شانه های خود را به آن تکیه بدهید بدون اینکه به شانه ها و کتف شما فشاری وارد شود. هم چنین در هنگام نشستن به دلیل انعطاف بالای این محصول، به خوبی گودی کمر پوشش داده می شود و با نشستن طولانی مدت نیز دچار مشکلی نخواهید شد. دوخت های رویه این هپی چیر به صورت عمودی می باشند و با ظرافت و زیبایی کار شده اند. این هپی چیر به رنگ زیبای زرد طراحی شده است که درخشش بالای آن، مورد علاقه اغلب افراد واقع می شود. 


بدنه طبی 

این محصول، به دلیل رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا در تولید و طراحی، از بدنه ای کاملا طبی برخوردار است. این هپی چیر دارای ارتفاعی مناسب از سطح زمین بوده که در هنگام نشستن به خوبی کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد و به همین دلیل پاها در هنگام نشستن آویزان نشده و فشاری به زانو وارد نمی شود. هم چنین با داشتن ارتفاعی استاندارد، در زمان نشستن و برخاستن های مکرر، فشاری به زانوها و کمر وارد نمی شود. دارا بودن پشتی مناسب و کاملا طبی نیز از دیگر ویژگی های ذکر شده برای این محصول می باشد. این پشتی از ضخامت مناسبی بهره می برد و با تکیه دادن فرد، به شکل ستون فقرات در آمده و به خوبی کمر و کتف و شانه ها را پوشش می دهد. به همین علت می توان به راحتی ساعت های طولانی را بدون احساس خستگی بر روی این هپی چیر نشست و یا به استراحت پرداخت. این محصول برای تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، ایده آل می باشد. 


روش راه اندازی

عموما، انواع هپی چیرها، به صورت آماده مصرف به دست شما رسیده و نیازی به تجهیزات خاصی برای راه اندازی ندارد. این محصولات در بسته بندی مناسبی به دست شما می رسند و برای استفاده از آن کافی است محیط مناسبی را در نظر گرفته و دقت داشته باشید که در آن فضا، اشیای تیز بر روی زمین نباشند. سپس هپی چیر را از بسته بندی خارج کنید و بر روی زمین قرار دهید. با نشستن فرد بر روی هپی چیر، محصول به فرمی ایده آل و مناسب برای بدن شما می رسد. 


ضمانت دو ساله 

در تولید این محصول از مرغوب ترین مواد اولیه بهره گرفته شده است. این هپی چیر از رویه ای با پارچه فوق العاده محکم و در عین حال نرم و لطیف ساخته شده است که در برابر پارگی و ساییدگی استحکام بالایی از خود نشان می دهد. هم چنین این رویه قابل شستشو بوده و در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم است. مواد داخلی استفاده شده در داخل هپی چیر نیز از بهترین نوع فیبر بوده که با گذشت زمان و استفاده مکرر، انعطاف خود را از دست نمی دهند. این مواد داخلی سبک هستند و قادرند فشار زیادی را ،بدون افت کیفیت، تحمل کنند. این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله می باشد که مهر تأییدی بر کیفیت این محصول محسوب می شود. 


ثبت سفارش

برای ثبت سفارش خود و خرید هپی چیر بزرگ طبی اورجینال به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...