هپی چیر بزرگ دو رنگ

کد 21015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,003,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ دو رنگ یکی دیگر از تولیدات جدید نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که با قیمت مقرون به صرفه و بدنه طبی و راحت روانه بازار شده است. جسن روکش بدنه هپی چیر از نوع چرم مصنوعی می باشد. این جنس بدنه نرم و بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا مقاوم باقی می ماند.این روکش بدنه را می توانید از آستر جدا کرده و با آب و مواد شوینده بشویید. روکش بدنه مرغوب چرم مصنوعی از خصوصیت ضدتعریق و ضدآب بودن برخوردار بوده پس استفاده طولانی مدت از آن مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده تا فضای راحت برای استراحت را در اختیار مصرف کننده قرار بدهد. این مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. با کم و زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید به تغییر حالت راحت بدنه هپی چیر بر اساس فرم بدن خود کمک کنید. این هپی چیر از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده و تکیه گاهی سرخود و راحت دارد. نشیمنگاه بزرگ و نرم این هپی چیر موجب شده تا شما بتوانید برای زمان مطالعه و استراحت و تماشای تلویزیون و.. از این محصول استفاده کنید. روکش بدنه هپی چیر از دو رنگ تولید شده و از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار است. پس می توانید در زمان خریدرنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون داخلی محل مورد استفاده ، شخصا سفارش بدهید. هپی چیر از دوسال ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید هپی چیر می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده

هپی چیر بزرگ دو رنگ

از هپی چیرهای فوق العاده زیبا که از طراحی فانتزی و جذابی بهره مند است می توان به هپی چیر بزرگ دو رنگ اشاره کرد. این محصول از طراحی ویژه ای بهره می برد و دارای ظاهری زیبا و جذاب است به طوری که مورد علاقه اغلب افراد، خصوصا جوانان و نوجوانان واقع می شود. در طراحی این محصول از رنگ آبی استفاده شده است و دو رنگ آبی روشن و تیره در رویه این محصول دیده می شوند. طراحی خاص این محصول و زیبایی آن موجب شده تا در گروه پرفروش ترین محصولات مبل شنی آرامش قرار بگیرد. در ادامه هپی چیر بزرگ دو رنگ را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهری جذاب و شیک

هپی چیر بزرگ دو رنگ دارای طراحی گرد بوده ظاهری زیبا و جذاب دارد. طراحی این هپی چیر به صورتی است که با دیدن آن به یاد آبنبات های شاد و رنگی می افتید. این محصول دارای یک فرو رفتگی بزرگ بر روی بدنه است که در واقع نشیمنگاه محصول را تشکیل می دهد. با نشستن شما بر روی این نشیمنگاه، قسمت های کناری و پشتی این محصول برجسته شده و به صورت دسته ها و پشتی هپی چیر عمل می کنند. دسته های این محصول برای قرار دادن آرنج شما در زمان استفاده مناسب هستند و از آویزان شدن دست ها و ایجاد درد در ناحیه کتف و گردن جلوگیری خواهند کرد. پشتی این محصول نیز دارای ارتفاعی مناسب است و با داشتن انعطاف بالا، به خوبی گودی کمر را پوشش خواهد داد. این محصول فوق العاده راحت است و برای نشستن طولانی مدت ایده آل می باشد. 


رویه مورد استفاده 

این محصول دارای رویه ای مقاوم و با استحکام است. نوع پارچه مورد استفاده در تولید این هپی چیر از جنس چرم مصنوعی بوده و مقاومت بالایی در برابر خراش و ساییدگی دارد. به طوری که با استفاده طولانی مدت دچار پوسیدگی نمی شود و چرم پوسته پوسته نخواهد شد. این رویه برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب بوده و می توانید از آن در محیط های متنوع بهره ببرید. در صورت کثیف شدن رویه و آلودگی آن می توانید به راحتی این رویه را توسط یک دستمال نمدار تمیز کنید. بر روی بدنه یک زیپ قرار دارد که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. با این قابلیت می توانید در صورت وارد شدن آسیب به بدنه، آن را به راحتی از قسمت آستر جدا کرده و تعمیر کنید. برای تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. 


محتوای داخلی هپی چیر 

در داخل این هپی چیر از یونولیت خرد شده استفاده شده است که مناسب ترین نوع مواد داخلی برای داخل محصول می باشد. این مواد داخلی دارای مشخصات بسیاری هستند که برای استفاده در داخل هپی چیر ایده آل می باشند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به داشتن انعطاف زیاد اشاره کرد. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند و با نشستن هر فردی، فرمی دقیقا مناسب برای بدن شخص را به خود می گیرند. با این وجود در اثر استفاده کوچک ترین فشاری به بدن فرد وارد نمی شود و دچار درد در ناحیه کمر و کتف نخواهد شد. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن وزن بسیار کم است که امکان حمل و نقل آسان هپی چیر را به شما می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این مواد داخلی، دارا بودن استحکام بالا در برابر وزن زیاد می باشد. با استفاده طولانی مدت و وارد شدن فشار بالا به بدنه هپی چیر، محصول دچار آسیب نشده و مواد داخلی حالت خود را از دست نمی دهند. در این صورت این مواد داخلی طول عمر بسیار بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشند. 


تنظیم انعطاف هپی چیر 

در قسمت آستر این هپی چیر زیپ تعبیه شده است که قابلیت دسترسی به مواد داخلی را به شما می دهد. با استفاده از این زیپ و خرید مواد داخلی هپی چیر می توانید مواد داخلی را کم و یا زیاد کرده و از این طریق انعطاف هپی چیر را مطابق با میل خود کنترل کنید. مواد داخلی هپی چیر را می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کنید.


خرید

هپی چیر بزرگ دو رنگ از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...