​هپی چیر بزرگ جیر با دستگیره

کد 32028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,891,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ جیر با دستگیره محصولی طبی و راحتی می باشد که با پارچه ای مرغوب از جنس جیر برای استفاده تمامی افراد طراحی شده است. ساختار این محصول به طوری می باشد که در زمان نشستن می توان حس یک تشک نرم را داشت و بتوان بر روی آن ساعت ها مشغول استراحت شد. همان طور که در تصویر محصول مشاهده می شود این مبل شنی در بخش وسط یک نشیمنگاه عمیق و راحتی دارد که با این میزان فرورفتگی باعث قرار گرفتن حالت استاندارد بدن در زمان نشستن می شود و به علاوه این فرورفتگی یک پشتی را ایجاد کرده که به عنوان تکیه گاه می باشد و با بودن آن دیگر نیازی به داشتن بالش در زمان استراحت نیست. به منظور سهولت در جابه جایی محصول دستگیره ای در بالای پشتی آن قرار دارد که دوختی محکم داشته و با کشیدگی پاره نمی شود و می توان با استفاده از آن مبل شنی مورد نظر را به راحتی جابه جا نمود. در صورت بروز آسیب هایی مانند پارگی جزئی می توان به راحتی بدنه را از محتویات درون تخلیه کرد و اقدام به برطرف کردن آسیب نمود. به همین دلیل است که می توان گفت این مبل شنی جزو برترین های محصولات طبی می باشد و در دسته پرفروش های سال است چرا که هم زیبایی را دارد و هم کیفیت و کاربرد فراوانی را دارا می باشد. در مورد خرید چنین محصولاتی بهتر است از روش غیر حضوری استفاده کرد. روش غیر حضوری خرید هپی چیر بزرگ جیر با دستگیره مراجعه به فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش است که می توان به صورت آنلاین این مبل شنی زیبا را تهیه نمود.

طول 100 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر بزرگ جیر با دستگیره 

هپی چیرهای گرد با طراحی های فانتزی و رنگ های شاد و جذاب، همواره مورد علاقه خریداران بوده اند. این محصولات فوق العاده راحت بوده و قابلیت استفاده در هر فضایی را دارا می باشند. هر فردی با یکبار استفاده از این نوع هپی چیر، علاقه مند شده و استقبال زیادی به استفاده از آن نشان می دهد. هپی چیر بزرگ جیر با دستگیره یکی از انواع این محصولات می باشد که بسیار زیبا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مطلب سعی داریم تمامی ویژگی های این هپی چیر را بررسی کنیم. 


بدنه ای طبی و استاندارد

این هپی چیر به دلیل رعایت تمامی اصول تولید، و دارا بودن استانداردهای روز دنیا، محصولی طبی و فوق العاده راحت محسوب می شود. هپی چیر بزرگ جیر دارای ابعادی به مشخصات طول: 100 سانتی متر، عرض: 95 سانتی متر و ارتفاع: 110 سانتی متر می باشد. این محصول دارای ارتفاع 50 سانتی متری تا قسمت نشیمنگاه است که استفاده از آن را برای تمامی گروه های سنی مناسب می کند. شما حتی می توانید این محصول را در اختیار کودکان قرار دهید. هر فردی به راحتی می تواند به صورت مکرر بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزد بدون اینکه به کمر و زانوهایش فشاری وارد شود. این محصول از نشیمنگاهی بزرگ برخوردار بوده که امکان استفاده تمامی افراد با هر جثه ای را فراهم می کند. از مزایای این هپی چیر، دارا بودن تکیه گاهی بلند و مناسب است. این پشتی بزرگ، به خوبی شانه ها و گردن فرد را دربر می گیرد و امکان استفاده طولانی مدت و استراحت بر روی این هپی چیر را به شما می دهد. بدن فرد با تکیه دادن به این پشتی، در وضعیت مناسبی قرار گرفته و هیچ فشاری به اندام ها وارد نمی شود. به همین علت، پس از ساعت ها نشستن بر روی این هپی چیر، بدن خسته نشده و اندام ها به اصطلاح خشک نخواهند شد. این محصول به دلیل دارا بودن ساختمان طبی و نرم و راحت برای استفاده سالمندان نیز ایده آل خواهد بود. 


رویه ای مقاوم و لطیف

در تولید این هپی چیر از پوششی فوق العاده نرم و لطیف استفاده شده است. این رویه در عین حال، بسیار مقاوم بوده و به همین جهت قابل استفاده در تمامی محیط ها می باشد. رویه این هپی چیر در برابر فشار بالا، استحکام قابل توجهی داشته و با نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار پارگی نمی شود. هم چنین برخورد اشیا نیز به سادگی باعث پاره شدن رویه نخواهد شد. این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم است. به همین جهت در صورت رعایت کردن نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. رویه مورد استفاده در هپی چیر، ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و برای افرادی با پوست های حساس، ایجاد مشکل نمی کند. در صورت کثیف شدن رویه هپی چیر نگران نباشید. بر روی بدنه هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که به راحتی می توانید توسط آن رویه را جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این رویه قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارد. با شستن این نوع رویه، دچار تغییر رنگ نشده و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. 


روش استفاده 

به دلیل دارا بودن انعطاف فوق العاده زیاد، با نشستن شما بر روی هپی چیر، این محصول به فرم ایده آل برای بدن شما درمی آید و به همین علت هیچ فشاری متوجه بدن شما نخواهد بود. برای استفاده از این محصول کافی است فضایی را انتخاب کرده و هپی چیر را از بسته بندی خارج کنید و در آن محیط قرار دهید. برای جابه جایی هپی چیر از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است در اثر برخورد با اشیای تیز، بدنه هپی چیر دچار ساییدگی شود و یا با لبه های تیز دیوار برخورد کرده و پاره شود. این محصول وزن کمی داشته که به سادگی قابل حمل می باشد. 


خرید

هپی چیر بزرگ جیر با دستگیره را می توانید با قیمتی ارزان از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...