هپی چیر بزرگ تکنفره

کد 32079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,852,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ تکنفره محصولی جذاب و زیبا با رنگ بدنه زیبا و شیک بوده که قابل استفاده در منزل و یا محل کار برای تمامی سنین با هر وزنی می باشد. روکش بدنه این هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی با ساختاری ضدآب است. این رویه در کنار جذابیت و کیفیت بالا و دوام مطلوبی که داشته در اثر وارد شدن وزن و فشار بالا و یا جا به جایی دچار اسیب نمی شود. روکش های بدنه چرم مصنوعی قابلیت شستشو با آب  و مواد شوینده را داشته و کاملا ضدتعریق هستند. این هپی چیر از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار بوده به طوری که با هر بار استفاده بدنه آن با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت داده تا راحتی بالایی داشته باشید. این ویژگی به دلیل نوع مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر بوده که از نوع یونولیت خرد شده است. این مواد نرم و منعطف بوده و در کنار سبک بودن می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این مواد یونولیتی را در داخل استر قرار داده و با تغییر حجم آن ها می توانید فرم بدنه هپی چیر را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. این هپی چیر قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل محدودیت سنی و یا وزنی برای استفاده از محصول وجود ندارد. این محصول را هر فردی به راحتی می تواند حمل کند زیرا 6 کیلوگرم وزن بدنه دارد. تولید کننده اصلی این هپی چیر را در رنگبندی بالایی تولید کرده پس در زمان خرید با مراجعه به فروشنده مجاز می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. برای خرید این هپی چیر به صورت حضوری می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید. در صورت تمایل برای خرید آنلاین به وب سایت این فروشگاه مراجعه کرده تا محصول را در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر بزرگ تکنفره

انواع هپی چیرهای گرد از طراحی فانتزی و جذابی بهره مند هستند. هپی چیرهای گرد در دسته محصولات راحتی قرار گرفته و برای استفاده توسط تمامی افراد مناسب می باشند. این نوع از هپی چیر به واسطه ساختمان ساده و جذابی که دارد، از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار است و هر فردی با علاقه بسیار اقدام به خرید این نوع از هپی چیر می کند. تنوع رنگی در هپی چیر های گرد با طراحی های ساده و راحت، بسیار زیاد است و می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. هپی چیر بزرگ تکنفره یکی از این محصولات می باشد که دارای طراحی ساده و فانتزی بوده و به رنگ زیبایی تولید شده است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول جذاب خواهیم پرداخت. 


محصولی با کاربردهای وسیع

این هپی چیر به دلیل دارا بودن ابعاد مناسب و استاندارد، به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید آن را در هر فضایی به همراه خود ببرید. این محصول را می توانید در مسافرت و کمپینگ ها مورد استفاده قرار دهید و در محیط های اینچنینی از نشیمنگاهی نرم و راحت بهره ببرید. به گونه ای که از نشستن بر روی این محصول لذت برده و بتوانید ساعت های طولانی را از این هپی چیر بدون خستگی استفاده کنید. این محصول برای استفاده در زمان مطالعه و هم چنین استفاده از تلفن همراه عالی می باشد. با استفاده از این هپی چیر، در زمان مطالعه و استفاده از تلفن همراه، شما خسته نشده و به کمر و گردن شما فشاری وارد نمی شود. از دیگر قابلیت های این هپی چیر برای استفاده آسان، دارا بودن وزن بسیار پایین است. به دلیل سبک بودن هپی چیر شما به راحتی می توانید این محصول را به فضای مورد نظر خود انتقال دهید و لزومی ندارد که از آن همواره در یک محیط خاص استفاده نمایید. برای مثال پس از کار با لپ تاپ می توانید هپی چیر را برای تماشای تلوزیون به مقابل تلوزیون انتقال داده و در آن جا از این محصول استفاده نمایید. هم چنین می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر به خواب بروید. 


ساختمانی طبی

این هپی چیر دارای ساختمانی کاملا راحت و طبی می باشد. هپی چیر فوق دارای نشیمنگاهی بزرگ و جادار است که به راحتی می توان از آن استفاده نمود. این محصول یک پشتی با ارتفاعی استاندارد دارد که می توانید به راحتی به آن تکیه داده و از نشستن های طولانی مدت بر روی آن خسته نشوید. به دلیل وجود این پشتی، در زمان نشستن کمر و شانه های شما در وضعیتی ایده آل قرار گرفته و فشار زیادی به بدن وارد نمی شود. در زمان نشستن، در کناره های نشیمنگاه دسته هایی مناسب تشکیل می شود که با قرار دادن آرنج خود بر روی آن ها می توانید به راحتی از آویزان شدن دست ها و درد در ناحیه کتف جلوگیری کنید. این هپی چیر دارای ارتفاعی استاندارد از سطح زمین است که نشستن و برخاستن متوالی بر روی آن، به زانوها و کمر آسیبی نمی زند و در زمان نشستن، کف پاها بر روی زمین قرار گرفته و پاهای شما آویزان نمی شود. 


پارامتر های ظاهری هپی چیر 

این محصول فرمی به شکل دایره داشته و دارای طول و عرض 105 سانتی متری است. ارتفاع این هپی چیر برابر با 100 سانتی متر بوده که 50 سانتی متر آن را ارتفاع تا نشیمنگاه تشکیل می دهد. وزن این هپی چیر معادل 6 کیلوگرم است که نسبت به ابعاد بزرگ آن، وزن ناچیزی به شمار می رود و می توانید آن را به سادگی از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید تا به بدنه در اثر کشیدن محصول بر روی زمین آسیبی وارد نشود. این محصول از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است و به همین جهت دارای تحمل وزن بالایی می باشد. این هپی چیر قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کرده بدون اینکه به بدنه آن آسیبی وارد شود. 


ضمانت هپی چیر

برای آسوده بودن خاطر مشتریان عزیز از بابت خریداری محصولی با کیفیت و عالی، تولید کننده برای این هپی چیر ضمانت نامه دو ساله در نظر گرفته است که دلیلی محکم بر کیفیت بالای محصول می باشد. 


روش خرید

هپی چیر بزرگ تکنفره را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...