هپی چیر بزرگ با رویه جیر

کد 22009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,834,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ با رویه جیر یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولاتی است که امروزه وارد بازار شده است و می تواند بهترین نوع در ساخت محصولات طبی و راحتی باشد. مبل شنی دارای ویژگی های مختلفی است که با داشتن بدنه نرم و راحتی آن محقق شده است. از این رو قابلیت های منحصر به فردی نیز شامل حال آن گردیده است. با توجه به مزیت هایی که در این محصول ایجاد شده افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا کرده اند و می توانند به راحتی آن را برای استفاده در منزل و محل کار تهیه نمایند. از این رو دارای ابعاد بزرگی نیز می باشد تا یک فرد به حالات مختلف بتواند از آن استفاده کند و به آرامش برسد. محصول مورد نظر منعطف است و این خصوصیات در نحوه ساخت آن خلاصه شده است. داخل بدنه از محتویات ریزی تشکیل شده است که می توان میزان آن را کم و زیاد نمود. علاوه بر این موارد مبل شنی با این مواد می تواند بسیار نرم باشد و دارای فرورفتگی در وسط خود شود. فرورفتگی ایجاد شده بر روی مبل شنی می تواند برای افراد به عنوان نشیمن محسوب شود و برای آن ها را حتی و آسایش زیادی را رقم بزند. از این رو میزان آن با توجه به علاقه افراد تنظیم می گردد و هر فرد بسته به نیاز خود آن را تغییر می دهد. جهت خرید هپی چیر بزرگ با رویه جیر می توانید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را در اسرع وقت خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


هپی چیر بزرگ با رویه جیر

در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی توزیع انواع مبل های شنی تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش، انواع هپی چیر موجود می باشند. این محصولات با دارا بودن تنوع بسیار بالا گاهی انتخاب را برای خریدار دشوار می کنند. به همین جهت کارشناسان ما در این مرکز، پاسخگوی تمامی سوالات شما بوده و آماده هستند تا شما را برای خریدی بهتر و مناسب با شرایط راهنمایی کنند. هپی چیر بزرگ با رویه جیر یک محصول جذاب از این نمایندگی می باشد که در ادامه به نقد و بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. 


اندازه های ظاهری هپی چیر 

این محصول از ابعاد نسبتا بزرگی در مقایسه با نمونه های دیگر برخوردار می باشد. هپی چیر بزرگ دارای طول 100 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر است. ارتفاع این محصول تا بالای قسمت تکیه گاه برابر با 120 سانتی متر می باشد. ابعاد این هپی چیر به گونه ای می باشد که به راحتی بتوانید بر روی آن بنشینید و یا استراحت نمایید. 


فرم ظاهری 

این هپی چیر به صورت گرد ساخته شده است. این محصول حالتی همانند یک توپ بزرگ دارد و در قسمت میانی آن بدنه دارای فرو رفتگی است. این مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که کاملا استاندارد می باشد و به راحتی می توان بر روی آن نشست. ضمنا در هنگام برخاستن از روی این هپی چیر به زانو ها فشاری وارد نمی شود. با دارا بودن فاصله مناسب از سطح زمین، در زمان نشستن بر روی این محصول، کف پا کاملا بر روی زمین قرار گرفته و زانوها اذیت نمی شوند. نکته جالب در طراحی این محصول دارا بودن فرم تغییر پذیر است. این هپی چیر رویه بزرگی دارد و به دلیل دارا بود انعطاف بالا، به راحتی به شکل دلخواه شما در می آید. پس هر زمان که خواستید می توانید با تکان دادن این محصول و جابه جا کردن مواد داخلی، به راحتی تغییراتی را در فرم هپی چیر اعمال کنید.



پوسته با کیفیت 

رویه این هپی چیر از جنس جیر دوخته شده است. این رویه در برابر فشار بالا مقاوم می باشد و در زمان استفاده نیز به سادگی دچار پارگی و خراش نخواهد شد. در دوخت های این رویه از بهترین و مقاوم ترین نوع نخ استفاده شده است و در هنگام استفاده افراد با وزن زیاد دچار پاره نشده و رویه آسیب نمی بیند. این نوع رویه مبل شنی قابلیت شستشو دارد. در هنگام نیاز می توانید رویه مبل شنی را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم است. رویه مبل شنی قابلیت تعویض دارد و در زمان نیاز می توانید آن را تعویض کنید. 


مواد داخلی مورد استفاده 

در داخل این هپی چیر از موادی به نام فیبر پر شده است. این نوع مواد داخلی دارای وزن کمی هستند. در نتیجه در هنگام جابه جایی، هپی چیر را به راحتی می توانید از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این مواد داخلی با دارا بودن انعطاف زیاد فوق العاده نرم و راحت می باشند و به خوبی جابه جا شده و به فرم دلخواه شما می رسند. مواد داخلی هپی چیر دارای استحکام بالایی در برابر فشار هستند. هم چنین این مواد داخلی برای استفاده طولانی مدت نیز مناسب بوده و دچار افت کیفیت نمی شوند. برای نگه داری صحیح از این هپی چیر لازم است از ریختن آب و مایعات دیگر بر روی این محصول خودداری کنید. زیرا با ریخته شدن مایعات بر روی مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و از حجم مواد داخلی کاسته می شود. هم چنین مواد داخلی مبل شنی انعطاف خود را از دست می دهند و سفت می شوند. در صورت بروز این اتفاق می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مواد داخلی را خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. 


روش خرید

هپی چیر بزرگ با رویه جیر را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی فروش مبل شنی آرامش خریداری نمایید. با وارد شدن به این سایت سفارش خود را ثبت کرده و محصول را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...