هپی چیر بزرگ با تکیه گاه

کد 42005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,126,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ با تکیه گاه یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که می تواند بهترین کارایی را در طول استفاده طولانی مدت خود داشته باشد. این مبل شنی دارای بدنه ای سبک و راحت است که طبی بوده و رویه پارچه ای دارد. با لطافتی که این رویه برای افراد ایجاد می سازد راحتی بسیار زیادی ایجاد می شود و افراد می توانند در کنار هم به لذت یک استراحت عصرگاهی برسند. هپی چیر را می توان در نزدیک ترین نقطه به آشپزخانه قرار داد و از آن در طول روز استفاده کرد و یا در مقابل تی وی قرار داد تا افراد در روز بتوانند با تکیه بر آن به تماشای فیلم بپردازند. طراحی این محصول به گونه ای است که می تواند افراد را به حالت درازکش نیز بر روی خود حفظ کند و اوقات مطلوبی را ایجاد سازد. مبل شنی رویه ضد حساسیت دارد و علاوه بر این موارد به گونه ای طراحی شده است که ضد تعریق می باشد. ضد تعریق بودن بدنه به علت آن است که داخل محصول فضای خالی وجود دارد و تمامی داخل آن با مواد یونولیت خرد شده پر نشده است. به عبارت دیگر بخشی از محصول خالی می باشد تا منعطف بوده و شکل پذیر شود. همچنین بتواند راحتی و نرمی بسیار زیادی را داشته باشد و برای افراد نشیمنی منحصر به فرد را ایجاد سازد. با توجه به فضای خالی موجود در داخل بدنه هوا نیز داخل آن گردش پیدا می کند و می تواند به راحتی از بروز تعریق جلوگیری کند. خرید هپی چیر بزرگ با تکیه گاه از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش صورت می گیرد.

طول 140 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیربزرگ با تکیه گاه

از محصولات خاص و جالب با طراحی منحصر به فرد هپی چیر بزرگ با تکیه گاه می باشد. این محصول از طراحی خاصی برخوردار می باشد. هم چنین این محصول از پارچه خاصی بهره مند است که به زیبایی آن می افزاید. این هپی چیر جذاب در کارخانه مبل شنی آرامش تولید شده است و از ویژگی های جذابی برخوردار می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. 


استفاده از پارچه خاص 

پارچه استفاده شده برای پوشش رویه این هپی چیر از نوع خاصی می باشد. این نوع پارچه بسیار مرغوب بوده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار برخوردار است. رویه استفاده شده برای پوشش این هپی چیر دچار ساییدگی نشده و پوسیده نمی شود. هم چنین این رویه به صورت ضد حساسیت می باشد که برای افرادی که دارای پوست حساس می باشند مناسب است. رویه این هپی چیر از طول عمر بالایی بهره مند است و هم چنین قابل شستشو نیز می باشد. بهم همین جهت در صورت کثیف شدن می توانید رویه را از قسمت بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این پارچه جالب از طرح های محوی به صورت تیره و روشن برخوردار می باشد و در دو رنگ طوسی و کرم تولید شده است. 


طراحی ظاهری جالب 

هپی چیر بزرگ دارای ساختمانی جالب و بسیار متفاوت با دیگر نمونه ها می باشد. این هپی چیر به صورت مثلثی دوخته شده است. محصول فوق از یک نشیمنگاه کوتاه برخوردار می باشد که امکان نشستن راحت را برای شما فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن تکیه گاهی بزرگ است. این هپی چیر با داشتن تکیه گاهی بزرگ و با ارتفاع زیاد، برای دراز کشیدن و خوابیدن نیز بستر مناسبی را فراهم می کند. این تکیه گاه در امتداد بدنه اصلی بوده و به صورت مثلثی ساخته شده است. وجود این طراحی خاص باعث شده است تا این هپی چیر در نگاه اول توجه خریدار را جلب کرده و بتواند به فروش بالایی برسد. 


ساختمانی کاملا طبی 

هپی چیر بزرگ از طراحی ساختمان طبی برخوردار است. این محصول دارای ارتفاع مناسبی در قسمت نشیمنگاه بوده که نشستن و برخاستن را برای مصرف کننده ساده می کند. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر می باشد. هم چنین با وجود این طراحی استاندارد و طبی، هیچ فشاری متوجه زانوها و کمر شخص نمی باشد. دارا بودن تکیه گاه بزرگی که تمامی سطح کمر و شانه ها و گردن را پوشش می دهد از دیگر ویژگی های بارز این هپی چیر راحت می باشد. این محصول از انعطاف فوق العاده ای بهره می برد که در هنگام نشستن و برخاستن به خوبی فرم بدن را می گیرد و به همین جهت در هنگام استفاده طولانی مدت هیچ آسیبی متوجه اندام ها نمی شود. این محصول از ابعادی مناسب برخوردار می باشد و دارای طول و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متری است. 


استحکام بالای مواد داخلی 

هپی چیر بزرگ از موادی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این مواد داخلی دارای ویژگی های مخصوصی هستند که بهترین انتخاب برای پر کردن داخل انواع هپی چیر به شمار می روند. مواد داخلی هپی چیر به صورت گلوله های بسیار ریز و سبکی می باشند که به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند. به همین جهت در هنگام استفاده و جابه جایی هپی چیر به خوبی تغییر شکل پیدا می کنند. این مواد داخلی با دارا بودن وزن سبک، قابلیت حمل و جابه جایی ساده محصول را به شما می دهند. هم چنین این مواد داخلی در برابر وزن بالا، از استحکام زیادی برخوردار می باشند و در اثر استفاده طولانی مدت، کیفیت خود را از دست نمی دهند. دارا بودن تحمل وزن بالای این نوع هپی چیر به دلیل استفاده از این مواد در داخل محصول می باشد. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید هپی چیر بزرگ با تکیه گاه به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...