​هپی چیر بزرگ اورجینال

کد 23026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ اورجینال از جمله محصولات سبک و راحت شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با داشتن بدنه ای نرم و منعطف یک محصول طبی به شمار می آید. این محصول دارای نشیمنی بزرگ می باشد که می توان برای درازکشیدن و خوابیدن نیز از آن استفاده کرد همچنین با داشتن چنین ابعادی قادر به تحمل وزن و اندازه دو نفر به طور همزمان نیز می باشد. این مبل شنی جذاب را می توان در جلوی تلویزیون قرار داد و یا می توان در اتاق خوابی با دکور اسپرت جای داد همچنین در محل کار داخل اتاق استراحت نیز می شود از این محصول راحتی استفاده کرد. بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین پارچه جیر موجود ساخته شده است و در رنگبندی متنوعی وجود دارد به علاوه این بدنه دارای ضمانت 2 ساله بوده تا بتوان با خیال راحت از آن استفاده کرد. این جنس بدنه سبب شده تا محصولی مقاوم در برابر هر صدمه ای پدید آید و قادر به تحمل ضربه و وزن های وارد بر خود شود. همچنین می توان آن را در صورت بروز لک و کثیفی به راحتی شستشو داد و مجدد از یونولیت خرد شده که مواد داخل مبل شنی را تشکیل می دهد پر کرد و آن را مثل روز اول در آورد. یکی دیگر از مزیت های این مبل شنی قابلیت تعویض بدنه آن پس از مدتی طولانی می باشد و همچنین در زمان هایی که خواستار تغییر دکور محل قرار گیری مبل شنی هستید نیز می توان به راحتی آن را با بدنه ای با رنگ دلخواه و نو تعویض کرد. با توجه به مطالب گفته شد برای خرید هپی چیر بزرگ اورجینال به شرکت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و از این مزیت ها بهره مند شوید.

طول 140سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر بزرگ اورجینال، یکی از محصولات پرطرفدار در زمینه مبلمان است که با جنس پارچه‌ی جیر با رنگ قرمز جذاب تولید شده است. این محصول از برند‌های معتبر در زمینه تولید مبلمان است که با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهترین کیفیت ساخت، از طرف مشتریان مورد استقبال قرار می‌گیرد. این محصول، برای کسانی که به دنبال مبلی با ظاهر جذاب، کیفیت بالا و کاربردی هستند، بسیار مناسب است. ابعاد بزرگ این مبل شنی، محیطی را برای تفریح و استراحت فراهم می‌کند و به دلیل جنس پارچه‌ی جیر، نیاز به نگهداری و تعویض کمتری نسبت به مبلمان با جنس‌های دیگر دارد. جنس پارچه‌ی جیر، یکی از پرکاربردترین جنس‌های مورد استفاده در تولید مبلمان است. این جنس باعث می‌شود که هپی چیر بزرگ اورجینال، مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. همچنین، جیر با رنگ قرمز در این مبل، برای تنوع و زیبایی در طراحی استفاده شده است. از ویژگی‌های دیگر این محصول، داشتن جیب های کناری برای قرار گیری لوازم است . همچنین، پشتی و صندلی‌های این مبل شنی با چندین لایه از فوم و پارچه ی جیر با پوشش محافظ تقویت شده‌اند که باعث می‌شود این محصول، بسیار راحت و مناسب برای استراحت و تفریح باشد. هپی چیر بزرگ اورجینال با داشتن ظاهر جذاب و بی نظیر، برای تزئین محیط‌های مختلف مناسب است. همچنین، این محصول با توجه به ابعاد بزرگش، به‌عنوان یک مبلمان مناسب برای سالن‌های بزرگ، خانه‌های وسیع، رستوران‌ها، کافه‌ها و سالن‌های انتظار مناسب است. مزیت دیگری از مهپی چیر بزرگ اورجینال، راحتی استفاده آن است. با توجه به شکل آن و نحوه ساخت، این مبلمان برای استراحت و تفریح بسیار مناسب است. همچنین، در محیط‌هایی که باید برای مدت زمان طولانی نشسته شود، مهپی چیر بزرگ اورجینال باعث کاهش فشار و استرس در بدن فرد می‌شود و به او احساس راحتی می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول، قابلیت جابجایی آسان آن است. با توجه به ابعاد بزرگ هپی چیر بزرگ اورجینال، ممکن است به نظر برسد که جابجایی آن بسیار دشوار است، اما در واقع با داشتن محتویات بسیار سبک مانند یونولیت و ابر بسیار سبک تر از آنچه به نظر می رسند می باشند .در کل، هپی چیر بزرگ اورجینال، با داشتن ظاهر جذاب، کیفیت بالا، راحتی استفاده و قابلیت جابجایی آسان، به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های مبلمان برای استراحت و تفریح در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوخت این محصول 

هپی چیر بزرگ اورجینال با داشتن پارچه‌ی جیر، یکی از بهترین محصولات برای استراحت و تفریح در خانه است. این محصول با داشتن طراحی خاص و ارگونومیک، به‌طور کامل به نیازهای استراحتی فرد پاسخ می‌دهد. در طراحی هپی چیر بزرگ اورجینال، به ارگونومی بسیاری توجه شده است. شکل دهی به داخل محصول به‌صورت خمیده و منحنی برای پشت فرد، باعث شده تا این محصول به‌صورت کامل به شکل بدن فرد پاسخ دهد. همچنین، با داشتن سطح صاف و منحنی شکل‌دار، این محصول امکان استفاده به‌صورت مختلف را فراهم می‌کند. دوخت هپی چیر بزرگ اورجینالل نیز با دقت و با کیفیت بالا انجام شده است. پارچه‌ی جیر با توجه به جنس محصول، دارای ضخامت مناسبی بوده و دوخت آن نیز با استفاده از دستگاه‌های خاص و مجهز، انجام می‌شود. همچنین، در دوخت این محصول از جزئیات نوک تیز و خطاهای دوختی بکار گرفته نشده و برای ایمنی و راحتی فرد کاملاً توجه شده است. با توجه به این که هپی چیر بزرگ اورجینال به‌طور ویژه مناسب برای مطالعه و تماشای تلویزیون است، ارگونومی محصول به شکل مناسبی برای این کار طراحی شده است. پشت هپی چیر بزرگ اورجینال به‌صورت خمیده و منحنی شکل‌دار است که به‌طور کامل به شکل بدن فرد پاسخ می‌دهد. همچنین، این محصول با داشتن ارتفاع مناسب، فرد را در حالت صحیح و راحتی برای تماشای تلویزیون و تماشای فیلم‌ها قرار می‌دهد. همچنین، با داشتن فضای کافی و وسعت داخلی مناسب، این مبل شنی به فرد اجازه می‌دهد تا در حالت‌های مختلف، از جمله نشستن، خوابیدن، یا حتی پرت شدن، به‌راحتی و با کامل‌ترین ارتحالات بدنی استراحت کند. همچنین، با داشتن رنگ قرمز جذاب و جنس پارچه‌ی جیر با کیفیت، این محصول ظاهری زیبا و جذاب دارد. رنگ قرمز جریان و انرژی را در اتاق به‌خصوص در ترکیب با چراغ‌ها و دکوراسیون‌های دیگر به محیط منتقل می‌کند و جلوه‌ی خاصی به اتاق می‌بخشد. همچنین، پارچه‌ی جیر با جنس با کیفیت و پرزداری کم، نشاط و تجربه‌ی لطیفی را به کاربر ارائه می‌دهد. هپی چیر بزرگ اورجینال از نظر ارگونومی ساخت و طراحی، به‌طور کامل برای استفاده‌ی راحت و آسان برای مطالعه، تماشای تلویزیون و استراحت در خانه طراحی شده است. با داشتن ابعاد مناسب، جنس پارچه‌ی جیر با کیفیت و دوخت دقیق، این محصول انتخابی عالی برای تفریح و استراحت در طول روز است. همچنین، با ظاهر جذاب و رنگ قرمز جریان، این محصول به‌راحتی می‌تواند قلب هر اتاقی را به‌خود جلب کند و به تجربه‌ی استراحتی لطیف و آرامش‌بخشی برای کاربران خود پاسخ دهد.

ضمانت این محصول 

هپی چیر بزرگ اورجینال دارای ضمانت معتبر تولیدکننده برای مدت دو سال است. این ضمانت شامل هرگونه خرابی در قطعات و مواد اولیه‌ی محصول، و همچنین مشکلاتی که به‌صورت غیرمنتظره در استفاده از محصول به‌وجود آیند، می‌شود. اگر در مدت دو سال از خرید محصول، هرگونه مشکلی با این محصول پیش آید، شما می‌توانید با تولیدکننده یا فروشنده محصول تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.

ضمانت تولیدکننده برای محصول هپی چیر بزرگ اورجینال، نشان از کیفیت و قابلیت اعتماد این محصول دارد و نشان‌دهنده‌ی تلاش تولیدکننده برای ارائه‌ی محصول با کیفیت و رضایت‌بخش به مشتریانش است. بنابراین، با خرید این محصول، شما می‌توانید با اطمینان و اعتماد به‌نفس کامل از آن استفاده کنید و در صورت هرگونه مشکل، از ضمانت تولیدکننده بهره‌مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...