هپی چیر بزرگ اصل پارچه

کد 23020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,197,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ اصل پارچه از سری محصولات جذاب و راحتی تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که به تازگی وارد بازار شده و با داشتن استاندارد های لازم توانسته جزو برترین های سال 2020 به شمار بی آید. در ساخت این مبل شنی ظرافت و دقت بالایی به کار رفته است که باعث افزایش میزان مخاطبان خود شده است. این دقت و ظرافت از بافت پارچه بدنه آغاز می شود و تا راحتی در نشستن ادامه پیدا می کند. با توجه به ابعاد بزرگ این محصول اما وزن سبکی دارد و می توان آن را به راحتی حمل کرد و در مسافرت ها و رفتن به گردش های آخر هفته نیز می توان با اتومبیل خود این مبل شنی را به همراه داشت. سبکی محصول در بسیاری از جاها مفید واقع شده است که یکی از آن ها در تغییر دکور منزل و یا خانه تکانی است که برای تمیز کردن محل مورد نظر دیگر احتیاجی به کمک فرد دیگر نیست چرا که وزن این محصول کم بوده و می توان به آسانی جابه جا کرد. در خصوص نقل مکان در جای جای خانه و همپنین بردن به سالن های دیگر نیز می توان این کار را بدون کمک انجام داد. در صورت تمایل به استراحت در محل کار در داخل اتاق استراحت نیز می توان این مبل شنی را تهیه کرد و با قرار دادن آن در محل مورد نظر از مزیت های راحتی و طبی بودن آن بهره مند شد. جهت اقدام به خرید هپی چیر بزرگ اصل پارچه می توان به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

طول 130 سانتی متر
عرض 130 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر بزرگ اصل پارچه 

محصولات راحتی موجود در سایت مبل شنی آرامش، دارای تنوع بی نظیری بوده و تمامی افراد خاص پسند با هر سلیقه می توانند به سادگی انتخاب خود را انجام داده و خریدی راحت و لذت بخش را تجربه کنند. هپی چیرهای راحتی به دلیل داشتن ساختمانی خاص و فانتزی برای اغلب افراد جذاب می باشند و به همین علت این محصولات از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. هپی چیر بزرگ اصل پارچه یکی از بهترین انواع این محصولات است که در ادامه به بررسی زوایای آن خواهیم پرداخت. 


محصولی فوق العاده نرم و راحت

در بدنه داخلی این هپی چیر از بهترین نوع الیاف فیبر استفاده شده است. این نوع مواد داخلی با دارا بودن حجم بسیار بالا و وزن کم، امکان جابه جایی آسان را به شما می دهند. هم چنین این مواد داخلی دارای انعطاف بالایی هستند و به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. مواد داخلی هپی چیر در برابر فشار بالا، مقاوم بوده و با نشستن طولانی مدت و استفاده مکرر دچار افت کیفیت نخواهند شد. با نشستن فرد بر روی این هپی چیر، محصول فرم دلخواه شما را گرفته و به همین علت، در هنگام نشستن های طولانی مدت، هیچ فشاری به بدن شما وارد نمی شود. هم چنین با برخاستن شما از روی هپی چیر، و تکان دادن محصول، هپی چیر به فرم اولیه بازمی گردد. برای داشتن محصولی با کیفیت و استفاده از آن به طور مداوم، لازم است در حین استفاده نکات ساده ای را رعایت کنید. از ریختن مایعات بر روی بدنه هپی چیر جلوگیری نمایید. زیرا با برخورد مایعات با مواد داخلی هپی چیر، این مواد به هم می چسبند. در نتیجه از انعطاف هپی چیر کاسته شده و مواد داخلی سفت می شوند. در صورت بروز این اتفاق نیز نگران نباشید. در پشت این هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است که امکان دسترسی به مواد داخلی را به شما می دهد. مواد داخلی هپی چیر را می توانید از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. با این کار هپی چیر به کیفیت اولیه باز می گردد. هم چنین بسته به تمایل خود می توانید مواد داخلی هپی چیر را کم کرده و یا اضافه نمایید. 


رویه ای مقاوم 

رویه این محصول از جنس پارچه ای مقاوم و در عین حال بسیار نرم و لطیف تهیه شده است. این رویه از استحکام بالایی بهره می برد و برای استفاده در هر محیطی مناسب است. رویه هپی چیر در برابر فشار بالا، مقاوم بوده و دچار پارگی نمی شود. این رویه را می توانید در صورت نیاز جدا کرده و توسط ماشین لباسشویی بشویید. رویه هپی چیر به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نشده و ساییده نمی شود. رنگ این رویه خاکی است که مناسب برای اغلب دکوراسیون به شمار می رود. در صورت تغییر دکوراسیون می توانید این رویه را تعویض کنید و مطابق با سلیقه خود و هماهنگ با دکوراسیون جدید، رویه را تغییر دهید. برای دوخت این رویه سعی شده تا از بهترین نوع نخ مقاوم استفاده شود. به همین علت در صورت استفاده افرادی با وزن بالا، این دوخت ها پاره نشده و در قسمت درزها مشکلی ایجاد نمی شود. در هنگام استفاده از این هپی چیر و در زمان جابه جایی، محصول را بر روی زمین نکشید. این محصول به واسطه استفاده از مواد داخلی سبک، از وزن پایینی بهره مند بوده و به سادگی قابل حمل است. با کشیدن این هپی چیر بر روی زمین، ممکن است محصول به لبه های دیوار برخورد کرده و پاره شود. و یا با برخورد با اشیای تیز دچار ساییدگی شود. در نتیجه در هنگام جابه جایی، این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. رویه این هپی چیر، امکان استفاده در فضاهای باز و در مقابل آفتاب را نیز به شما می دهد. این رویه در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم است. 


ثبت سفارش

برای ثبت سفارش و خرید هپی چیر بزرگ اصل پارچه با قیمتی ارزان با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، به عنوان تنها نماینده رسمی فروش محصولات مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت کنید و این هپی چیر را درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...