هپی چیر بزرگ اصل

کد 42016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,532,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ اصل محصولی متفاوت و زیبا از کمپانی مرکزی مبل شنی بوده که از ظاهری منحصر به فرد و طول عمر بسیار بالا برخوردار می باشد. این هپی چیر زیبا از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که شامل یک نشیمنگاه بزرگ و راحت و یک تیکه گاه سرخود و شیبدار می شود. بر روی بخش بالایی محصول یک بالش و دسته سرخود شنی تعبیه شده تا در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشید. این محصول از بدنه کاملا انعطاف پذیر برخوردار بوده که موجب می شود در اثر اسفاده و با گذر زمان بدنه آن با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت بدهد. شما می توانید با نشستن بر روی بخش میانی این هپی چیر به تغییر ظاهری محصول با توجه به خواسته خود کمک کنید. روکش بدنه محصول این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. روکش های مخمل نرم و بادوام بوده و می توانند بدون اسیب وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این نوع روکش بدنه را می توانید با اسودگی خاطر از استر اصلی محصول جدا کرده و به وسیله اب و مواد شوینده شستشو بدهید. روکش های مخمل با توجه به ساختار ضدتعریق خود برای استفاده های طولانی مدت توصیه می شوند. این هپی چیر از یک گارانتی معتبر نیز برخوردار بوده و در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیردو نوع مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از بهترین مواد یونولیتی بوده که کاملا خرد شده هستند. این نوع مواد داخلی از ویژگی نرم بودن ، منعطف بودن ، وزن کم و توان تحمل وزن بسیار بالا برخوردار می باشند. شما می توانید این مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. برای خرید هپی چیر می توانید به تولیدی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای بالش و دسته های شنی سرخود
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیر بزرگ اصل

در توضیح این محصول فقط کافی است بگوییم: یک هپی چیر بی نهایت نرم و راحت. این محصول برای استراحت فوق العاده بوده و طراحی بی نظیری دارد و هر فردی با دیدن این محصول، به استراحت و نشستن بر روی آن ترغیب می شود. این هپی چیر طراحی کاملا راحتی داشته و برای استراحت ایده آل است. هپی چیر بزرگ اصل یک نمونه کامل هپی چیر بوده که کاملا استاندارد می باشد. با ما همراه باشید تا این هپی چیر جذاب را معرفی کرده و مشخصات آن را به طور کامل بیان کنیم. 


محصولی بزرگ با نشیمنگاهی راحت 

این هپی چیر دارای ابعادی بزرگ می باشد و دارای طول 110 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر می باشد. این هپی چیر با این ابعاد مناسب برای استفاده یک نفر طراحی شده است و به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگ، قابلیت استفاده برای تمامی افراد با جثه های متفاوت را به شما می دهد. نشیمنگاه این محصول بزرگ بوده و به همین دلیل برای استراحت ایده آل می باشد. با توجه به ابعاد این هپی چیر را می توانید در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار داده و از نشستن بر روی آن لذت ببرید. این هپی چیر به صورت کاملا طبی ساخته شده است و ارتفاع آن تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر می باشد. وزن این محصول برابر با 7 کیلوگرم بوده که امکان حمل آسان را به شما می دهد. هپی چیر بزرگ اصل دارای مقاومت زیادی بوده و قادر است وزنی معادل 180 کیلوگرم را تحمل کند. این هپی چیر برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. 


بدنه ای کاملا طبی 

در طراحی این هپی چیر سعی شده تا با رعایت تمامی موارد، محصولی کاملا طبی و راحت داشته باشیم. این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است و حالتی استوانه ای شکل دارد. سطح نشیمنگاه این هپی چیر نیز به صورت گرد بوده و شیب ملایمی دارد که با نشستن فرد بر روی آن، تکیه گاه بلندی بر روی این سطح تشکیل می شود. این تکیه گاه مناسب برای تکیه دادن فرد بوده و به خوبی تا قسمت سر و گردن را پوشش می دهد. تکیه گاه این محصول با دارا بودن ارتفاع بلند، مناسب برای استفاده طولانی مدت می باشد. از مشخصات خاص در طراحی این هپی چیر، دارا بودن دسته و بالش سرخود می باشد. در کناره های این هپی چیر دسته های لوله ای قرار گرفته اند که از جنس هپی چیر بوده و فوق العاده نرم و راحت می باشند. این دسته ها برای قرار دادن آرنج و دست های شما مناسب بوده و می توانید به راحتی دست های خود را در زمان نشستن بر روی آن قرار دهید تا از آویزان شدن دست ها و وارد شدن فشار به کتف و گردن جلوگیری شود. هم چنین این دسته ها برای استفاده در زمان مطالعه و بازی های کامپیوتری و یا استفاده از تلفن همراه نیز مناسب می باشند. در بالای قسمت تکیه گاه نیز یک بالش سرخود به بدنه هپی چیر متصل شده است. این بالش دارای ضخامت مناسبی می باشد که در زمان نشستن می توانید سر و گردن خود را به راحتی بر روی آن قرار دهید تا از وارد شدن فشار به گردن شما جلوگیری شود. هم چنین در زمان استراحت، یک بستر فوق العاده راحت را برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از این هپی چیر می توانید به مدت طولانی به فعالیت هایی که نیاز به نشستن دارند بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شده و یا کوچک ترین فشاری به بدن شما وارد شود. هم چنین به راحتی می توانید بر روی این محصول به خواب بروید. با استفاده از این محصول به صورت طولانی مدت، کوچک ترین دردی در ناحیه گردن و کمر حس نخواهید کرد و بدن شما در وضعیتی ایده آل قرار می گیرد. 


روش خرید

هپی چیر بزرگ اصل را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...