هپی چیر بزرگسال چرم مشکی

کد 32141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,926,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیربزرگسال چرم مشکی یک محصول باکیفیت و زیبا با ساختاری طبی و نرم بوده که برای استفاده افراد بالاتر از 16 سال طراحی و روانه بازار شده است. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که نشیمنگاهی بزرگ و تکیه گاهی سرخود برای استراحت در اختیار شما قرار خواهد داد. این هپی چیر از روکش بدنه ای با نوع چرم مصنوعی تولید می شود. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و امکان شستشو دارد. این نوع روکش هپی چیر در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی هپی چیر نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. زیرا مواد یونولیتی وزن کم با قابلیت تحمل وزن بالا هستند. این مواد نرم و منعطف را می توانید از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه هپی چیر تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالا ان به شمار می رود. برای خرید این هپی چیر می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاه مبل شنی ارامش اقدام به خرید انلاین نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • رنگ بدنه: مشکی
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • قابلیت تحمل وزن بالا

هپی چیر بزرگسال چرم مشکی

در سایت مبل شنی آرامش انواع مختلفی از هپی چیرها موجود هستند که به راحتی می توان با مراجعه به این سایت، انواع هپی چیر مناسب با نیاز خود را انتخاب و تهیه نمود. اغلب هپی چیرها دارای طراحی های فانتزی می باشند. برخی از این محصولات دارای طراحی ساده تر هستند و در طراحی برخی از این هپی چیرها، از رنگ های فانتزی و شاد استفاده شده است. هپی چیر بزرگسال چرم مشکی دارای طراحی ساده و شیکی می باشد که برای استفاده در فضاهای متنوع و حتی محیط های رسمی مناسب می باشد. در ادامه این مطلب می توانید به مطالعه ویژگی های این هپی چیر بپردازید تا اطلاعاتی کامل در خصوص این محصول را داشته باشید. 


ابعادی مناسب و کاربردی

این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متری می باشد که به راحتی در فضاهای کوچک و محیط های محدود قابل استفاده است. به همین دلیل شما برای استفاده در فضاهای کوچک آپارتمانی می توانید این هپی چیر را تهیه کنید و در هر فضایی، محیطی دنج و راحت را برای استراحت و یا فعالیت های نشسته خود ایجاد نمایید. ارتفاع این هپی چیر نیز برابر با 110 سانتی متر است که معادل 50 سانتی متر از آن به ارتفاع نشیمنگاه این محصول از سطح زمین مربوط شده و مابقی ارتفاع مربوط به پشتی بلند این هپی چیر است. 


محصولی با ساختمان کاملا طبی

این محصول دارای ساختمانی کاملا طبی بوده که به راحتی می توانید از آن به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه به بدن فشاری وارد شود و یا خسته شوید. هم چنین به دلیل داشتن ساختمان طبی، این محصول برای استفاده تمامی گروه های سنی خصوصا سالمندان که بیش تر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند، مناسب است و فضایی ایده آل برای نشستن طولانی مدت ایجاد خواهد کرد. ارتفاع مناسب نشیمنگاه این محصول موجب شده است که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت باشد و در صورت نشستن و برخاستن مکرر، هیچ فشاری به زانوها و کمر وارد نشود. در زمان نشستن، پاهای شما آویزان نشده و به همین دلیل از وارد شدن فشار به پاها جلوگیری می شود. در صورت نشستن طولانی مدت نیز از ایجاد درد در قسمت های کمر و زانو جلوگیری خواهد شد. پشتی بلند این محصول تکیه گاه مناسبی برای سر و گردن و ستون فقرات به شمار می رود. با تکیه دادن به این پشتی، در زمان استراحت، سر و گردن در وضعیت مناسبی قرار گرفته و خواهید توانست به راحتی از آن استفاده کنید. این هپی چیر دارای انعطاف بسیار بالایی است که در صورت نشستن، به حالتی متناسب با بدن شما درآمده و به این ترتیب، هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نخواهد شد. شما می توانید این محصول را به راحتی مورد استفاده قرار دهید و از نشستن بر روی آن لذت ببرید. 


حفظ کیفیت هپی چیر

برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا در زمان استفاده نکات ساده ای را رعایت بفرمایید تا طول عمر این محصول تضمین شود. از ریختن آب و مایعات بر روی این هپی چیر خودداری نمایید. زیرا در صورت برخورد آب و مایعات با مواد داخلی، این مواد داخلی سفت شده و به هم می چسبند. به همین جهت دیگر کیفیت سابق را نخواهند داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی مبل شنی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید. با این کار محصول به کیفیت اولیه بازمی گردد. در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین نیز خودداری نمایید. زیرا ممکن است رویه هپی چیر آسیب ببیند. از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به بدنه نیز خودداری کنید. در صورت وارد شدن آسیب به رویه میتوانید رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط ماهر تعمیر نمایید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید و حتی رنگ رویه را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. 


راهنمای خرید

برای خرید انواع محصولات راحتی و شنی می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید. هم چنین برای تهیه هپی چیر بزرگسال چرم مشکی با قیمتی ارزان با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کنید تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...