هپی چیر بزرگسال منعطف چرم

کد 33020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,982,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال منعطف چرم از جمله محصولات زیبا و جدید تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که طراحی بدنه منحصر به فرد و طول عمر بالایی دارد. این هپی چیر را با روکش بدنه ای از نوع چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا این نوع پارچه نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. پس این هپی چیر یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان های استراحت و مطالعه و.. به شمار می رود. بخش داخلی محصول نیز از مواد یونولیتی تشکیل می شود. زیرا یونولیت خرد شده وزن کم و ساختاری انعطاف پذیر با قابلیت تحمل وزن بالا دارد. بر روی بدنه هپی چیر یک زیپ تعبیه شده تا بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی کجدد شارژ کنید. رنگ بدنه محصول ترکیبی از ابی و مشکی انتخاب شده تا بتوانید در فضاهای داخلی منزل و یا محل کار از این هپی چیر استفاده نمایید. البته برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان انتخاب و سفارش رنگ بدنه مهیا شده است. اگر قصد خرید این هپی چیر را با قیمت ارزان و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

هپی چیر بزرگسال منعطف چرم

در زمان خرید انواع هپی چیر لازم است تا نکات ساده ای را مد نظر بگیرید تا بتوانید خریدی مناسب و با رضایت کامل داشته باشید. هم چنین مطلوب ترین فضا برای خریدی مناسب، محیطی است که بالاترین تنوع را به شما ارائه کند تا بتوانید به راحتی محصول مناسب برای خود را از میان محصولات مختلف بررسی کرده و تهیه نمایید. در سایت مبل شنی آرامش انواع مختلفی از هپی چیر خدمت شما ارائه می شود که با ورود به این سایت قادر خواهید بود به راحتی به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود بپردازید. با توجه به اینکه در سایت مبل شنی آرامش تمامی محصولات کارخانه مبل شنی آرامش به صورت مستقیم عرضه می شود، این محصولات از قیمتی ارزان و مناسب برخوردار می باشند که در مقایسه با فروشگاه های دیگر، محصولاتی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را خدمت شما ارائه خواهد کرد. یکی از محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، هپی چیر بزرگسال منعطف چرم است که با دارا بودن کیفیتی بی نظیر و طراحی زیبا و اسپرت، توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این هپی چیر را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا جهت خرید اطلاعاتی در خصوص این محصول داشته باشید. 


ابعادی مناسب و استاندارد

هپی چیر بزرگسال منعطف چرم برای استفاده یک نفر بزرگسال طراحی شده است که دارای ویژگی های بی نظیری می باشد. این محصول ابعادی استاندارد داشته و برای استفاده نیازی به فضای بزرگ ندارد. در زمان خرید هپی چیر لازم است تا ابعاد محصول را مد نظر قرار دهید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید بتوانید هپی چیر مناسب خود را تهیه کنید. این هپی چیر دارای طول 95 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد. محصول فوق فاقد دسته است و به همین دلیل تمامی عرض ذکر شده مربوط به قسمت نشیمنگاه بوده که نشیمنگاهی جادار و بزرگ را تشکیل می دهد. این هپی چیر ارتفاعی برابر با 130 سانتی متر دارد که در مقایسه با محصولات مشابه، ارتفاع بلندی محسوب شده که بخشی از آن مربوط به فاصله نشیمنگاه از سطح زمین بوده و قسمت بیشتری از آن به تکیه گاه مربوط می شود. این محصول دارای تکیه گاهی بلند است که به خوبی تمامی قسمت های ستون فقرات را پوشش می دهد. هم چنین ارتفاع این هپی چیر از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه کاملا استاندارد بوده که شما می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه در قسمت های کمر و زانوها دچار مشکل شوید. 


مشخصات مواد داخلی 

مواد داخلی به کار رفته در تولید این هپی چیر از نوع بهترین و مرغوب ترین مواد یونولیتی می باشند که ویژگی های مناسبی را خدمت شما ارائه می کنند. این نوع از مواد داخلی دارای وزن بسیار پایینی می باشند که به همین علت هپی چیر دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم بوده که در مقایسه با حجم آن، وزنی ناچیز محسوب می شود. به همین دلیل شما خواهید توانست این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید و جابه جایی این هپی چیر بسیار ساده خواهد بود. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف بسیار زیاد است به طوری که با نشستن هر فردی، مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و حالتی متناسب با بدن فرد را به خود می گیرند. با وجود انعطاف بالا، این محصول فضایی متناسب با بدن هر فرد را در زمان استفاده ایجاد خواهد کرد که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید بدون اینکه فشاری به بدن و یا اندام های شما وارد شود. شما می توانید به راحتی از این محصول به صورت طولانی مدت برای انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن دارند استفاده کنید بدون اینکه از نشستن خسته شوید و با این کار آسیب وارد شده به بدن خود را به حداقل برسانید. این هپی چیر قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه مواد داخلی آن تغییر شکل دهند و یا دچار آسیب شوند. این نوع از مواد داخلی دارای استحکام بالایی می باشند که در اثر استفاده طولانی مدت، از انعطاف آن ها کاسته نشده و حجم آن نیز کم نخواهد شد. 


روش خرید

برای خرید هپی چیر بزرگسال منعطف چرم با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...