هپی چیر بزرگسال زیرپایی دار

کد 32077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال زیرپایی دار بهترین محصول کارخانه مرکزی مبل شنی برای استفاده بزرگسالان بوده که از طول عمری بالا و گارانتی دوساله برخوردار می باشد. این گارانتی معتبر در زمان خرید در اختیار شما قرار گرفته و تضمینی بر کیفیت بالای بدنه هپی چیر به شمار می رود. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تیکه گاه آن کاملا سرخود بوده و متناسب با فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. این تکیه گاه سرخود تمامی سطح کمر را پوشش داده تا مصرف کننده در زمان استفاده از این تکیه گاه شیبدار لذت ببرد. محصول دارای یک زیرپایی شنی مستطیل شکل می باشد. در زمان خواب می توانید این زیرپایی را در زیر پاهای خود قرار داده تا بدن شما در حالت راحتی به استراحت و خواب بپردازد. روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین پارچه مخمل تولید کرده اند. این پارچه کاملا بادوام بوده و در برابر وزن بالا مقاوم باقی می ماند. روکش های مخمل قابل شستشو و ضدتعریق نیز هستند. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر را از بهترین نوع مواد یونولیتی انتخاب کرده اند که کاملا خرد شده است. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده و در مقابل توان تحمل وزن بالا ، بسیار سبک هستند. مواد یونولیتی به راحتی توسط مصرف کننده قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارند. شما می توانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. زیرا تولید کننده بدنه این هپی چیر را در طیف گسترده رنگبندی تولید کرده است. برای خرید هپی چیر با قیمت ارزان و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای زیرپایی شنی
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیر بزرگسال زیرپایی دار

هپی چیر بزرگسال زیرپایی دار یکی از بهترین و راحت ترین محصولات مبل شنی آرامش می باشد که دارای طراحی کامل و طبی است. این محصول از دوام بالایی برخوردار بوده و دارای ضمانت دو ساله می باشد. طراحی فانتزی و زیبای این هپی چیر مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شده و آن را در دسته بهترین تولیدات مبل شنی آرامش قرار داده است. در ادامه این مطلب، هپی چیر بزرگسال زیرپایی دار را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی کامل و طبی

در طراحی ساختمان این هپی چیر تمامی نکات لازم برای داشتن راحت ترین نوع از هپی چیر لحاظ شده است. در ساختمان این محصول شاهد راحت ترین نوع از طراحی هپی چیر می باشیم که برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب بوده و هر فردی می تواند برای استراحت و یا نشستن های طولانی مدت جهت انجام هر فعالیتی از این هپی چیر استفاده کند. یکی از ویژگی های این محصول ارتفاع کم نشیمنگاه و جادار بودن آن است. نشیمنگاه این هپی چیر به صورت گرد ساخته شده است و از اندازه ای مناسب برخوردار می باشد که هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده کرده و حتی کودکان نیز می توانند از استفاده از این هپی چیر لذت ببرند. این محصول دارای ارتفاع کمی از سطح زمین می باشد به طوری که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار ساده بوده و می توانید به طور مکرر، بدون وارد شدن فشار به کمر و زانوها بر روی این هپی چیر بنشینید. از دیگر ویژگی های طراحی کامل این هپی چیر دارا بودن پشتی بلند است که در هنگام تکیه داد به این پشتی، به خوبی کمر و کتف و هم چنین سر و گردن در وضعیت مناسبی قرار گرفته و بدن در حالتی ایده آل قرار می گیرد. به این صورت با نشستن های طولانی مدت، بدن دچار آسیب نشده و خصوصا به شانه ها و کتف و کمر آسیبی نمی رسد. در هنگام نشستن بر روی این هپی چیر، در کناره های محصول دسته هایی تشکیل می شود که می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار داده تا از آویزان شدن دست ها در زمان نشستن و درد در ناحیه کتف و شانه جلوگیری شود. این دسته ها برای استفاده در زمان انجام فعالیت های گوناگونی نظیر مطالعه و استفاده از گوشی تلفن همراه بسیار مناسب هستند و فشار وارده به کتف را به حداقل می رسانند. 


دارا بودن زیرپایی

زیرپایی این محصول به صورت مکعبی ساخته شده است و از ابعاد مناسبی بهره می برد. این زیرپایی دارای ارتفاعی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه هپی چیر است که به راحتی در زمان نشستن و استراحت می توانید پاهای خود را بر روی آن قرار داده و دراز بکشید. با قرار دادن پاها بر روی این زیرپایی، به راحتی می توانید ساعت های طولانی به استراحت پرداخته و از استفاده از  این محصول لذت ببرید. از این زیرپایی به عنوان پاف نشیمن نیز می توانید استفاده کنید. زیرپایی هپی چیر از جنسی کاملا مشابه با هپی چیر تولید شده است که برای نشستن، یک پاف نشیمن عالی و راحت می باشد. در صورت نیاز می توانید این زیرپایی را به جهت نشستن استفاده کرده و لذت ببرید. در زمان کار با لپ تاپ نیز می توانید با قرار دادن لپ تاپ بر روی پاهای خود و گذاشتن پاهایتان بر روی هپی چیر، به راحتی کار کنید بدون اینکه خسته شده و یا فشاری به بدن شما وارد شود. 


وزن پایین

این محصول دارای وزن بسیار کمی می باشد که به راحتی می توانید در زمان جابه جایی، آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. به دلیل استفاده از رویه سبک و مواد داخلی مرغوب، وزن این محصول برابر با 7 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل انتقال است. 


راهنمای خرید

هپی چیر بزرگسال زیرپایی دار را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...