هپی چیر برزنتی گرد

کد 11003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,784,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر برزنتی گرد در دو رنگ آبی و قرمز برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است  می توان آن را با قیمتی ارزان و به صرفه خریداری نمود. طراحی این مبل شنی به گونه ای است که بدنه ای براق داشته و می تواند در زیبایی آن نقش مهمی را ایفا کند به علاوه این بدنه مقاومت و دوام بالا در برابر اشیاء نوک تیز داشته و می توان آن را جزو مرغوب ترین بدنه ها از لحاظ دوام و کیفیت دانست. مبل شنی مورد بحث از جنس پارچه برزنتی می باشد که قابلیت شستشو داشته و می توان آن را با انواع مواد شویینده و آب گرم شستشو داد و در صورت بروز لک و آلودگی به راحتی می توان این عوامل را برطرف کرد. در زمان بروز لک های کم می توان توسط یک دستمال نم دار این بخش را از آلودگی برطرف نمود و هر چه سریع تر مبل نشی را به حالت تمیز و پاکیزه مانند روز اول تبدیل کرد. به همین دلیل این محصول راحتی با چنین جنسی ساخته شده است تا در استفاده کودکان و نوجوانانی که شیطنت زیادی دارند و جنب و جوش فراوانی را دارند و عموما آلودگی بیش تری را ایجاد می نمایند بتوان به راحتی اقدام به تمیز کردن نمود و در طول استفاده و شستشوی پیاپی بدنه از بین نرود و آسیبی شامل حال این محصول زیبا نشود. هپی چیر برزنتی گرد را با داشتن ویژگی ها و مزیت های گفته شده می توانید از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کنید و از وجود آن لذت ببرید.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 60سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر برزنتی گرد

محصولات تولید شده برای گروه سنی کودکان و نوجوانان، باید علاوه بر داشتن استحکام بالا، از رویه ای قابل شستشو نیز بهره مند باشند. کودکان در بازی های پر از هیجان خود، بدون توجه عمل کرده و گاها ممکن است به وسایل خود آسیب بزنند به همین علت تمامی وسایل و لوازم کودکان باید از مقاومت بالایی بهره مند باشد تا در زمان بازی آسیب نبیند. هپی چیر برزنتی گرد یک محصول برای استفاده کودکان و نوجوانان است که با داشتن دوام بالا و بدنه ای راحت، و هم چنین دارا بودن ظاهری فانتزی، مورد علاقه کودکان قرار گرفته و به فروش بالایی رسیده است. در ادامه این مطلب سعی داریم هپی چیر برزنتی گرد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


مشخصات ظاهری هپی چیر

این محصول که به صورت گرد طراحی شده است دارای نشیمنگاهی بزرگ و مناسب می باشد که کودک به راحتی و به تنهایی می تواند از آن استفاده نماید. هپی چیر برزنتی برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است و کودک می تواند تا سال ها از این محصول استفاده نماید بدون اینکه از کیفیت هپی چیر کاسته شود. رویه این محصول کمی بزرگتر از بخش داخلی آن طراحی شده است و به همین دلیل رویه در برابر فشار بالا، مقاومت نشان داده و دچار پارگی نمی شود. علاوه بر داشتن نشیمنگاه مناسب و راحت، این محصول دارای تکیه گاهی با ارتفاع استاندارد نیز می باشد. این تکیه گاه به صورت یک تکه از بدنه ساخته شده است و به خوبی قسمت کمر و شانه های کودک را در برمی گیرد. کودک با نشستن طولانی مدت بر روی این هپی چیر خسته نشده و بدن او اذیت نمی شود. فرم گرد و جالب این هپی چیر مورد توجه کودکان واقع شده و این محصول در دو رنگ آبی و قرمز قابل تهیه است. 


کیفیت رویه هپی چیر 

در ساخت هپی چیرهای مخصوص کودکان، باید از رویه هایی استفاده شود که علاوه بر داشتن مقاومت بالا، نرم و لطیف نیز باشند. رویه این هپی چیر به صورت برزنتی تهیه شده است. این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و از کیفیت فوق العاده ای بهره می برد. رویه مورد استفاده ضد حساسیت و ضد تعریق نیز می باشد که برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نکرده و کودک به راحتی می تواند از آن استفاد نماید. اغلب کودکان با دست زدن به پارچه های پرز دار احساس خوش آیندی ندارند و ممکن است بدشان بیاید. این رویه دارای پرز نبوده و هم چنین برای کودکانی که مشکلات تنفسی دارند مشکلی پیش نخواهد آمد. رویه مورد استفاده در هپی چیر، دارای ظاهری براق نیز است که به زیبایی بدنه کمک شایانی می کند. این رویه در برابر فشار بالا مقاوم می باشد و با بازی های پر از هیجان کودکان، دچار آسیب و پارگی نمی شود. هم چنین در دوخت های این رویه نیز از نخ هایی مقاوم استفاده شده است که با وارد شدن فشار و ضربه ناشی از بازی کردن کودک، دچار آسیب نشود. رویه این هپی چیر قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن می توانید آن را توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است جدا کرده و بشویید. این رویه را می توانید با انواع مواد شوینده، مورد شستشو قرار دهید و یا در صورت وجود لکه هایی بر روی بدنه، با دستمال نم دار اقدام به پاک کردن آن نمایید. 


نحوه نگه داری از هپی چیر

برای داشتن محصولی با کیفیت باید به کودکان آموزش دهید تا در زمان جابه جایی، محصول را بر روی زمین نکشند. این هپی چیر دارای وزن بسیار کمی می باشد که کودک نیز به سادگی می تواند آن را از روی زمین بلند کند. با کشیدن این هپی چیر بر روی زمین، ممکن است محصول دچار ساییدگی شده و یا با اصابت به اشیای تیز بدنه آن خراش پیدا کند. در صورت خراب شدن و آسیب دیدن بدنه می توانید رویه این محصول را تعویض کنید. 


نحوه خریداری هپی چیر گرد

هپی چیر برزنتی گرد را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی اینترنتی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...