هپی چیر برزنتی بزرگ

کد 32014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,132,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر برزنتی بزرگ جدید ترین و خاص ترین محصولی است که در تولیدی مبل شنی آرامش ساخته شده است و دارای تمامی آیتم های راحتی و استاندارد می باشد. این محصول کم جا و قابل حمل است به طوری که وزن کلی آن کم بوده و تمامی افراد قادر به جا به جا کردن آن می باشند. این مبل شنی زیبا و خاص است و ظاهر آن از براقیت خاصی برخوردار می باشد. علت وجود این ظاهر جنس بدنه آن است که از پارچه برزنتی تشکیل شده است. علاوه بر خاص بوده و زیبایی ظاهری در مبل شنی به دلیل وجود چنین بدنه ای مقاومت و دوام آن نیز افزایش می یابد. در این حالت افراد با خیالی آسوده توانایی حضور بر روی مبل شنی را تا ساعات طولانی خواهد داشت و شاهد هیچ آسیبی به بدنه نخواهند بود. علاوه بر آن این دوام و مقاومت برای استفاده در محل های مختلف مناسب می باشد و با برخورد و ضربه به آن خرابی رخ نمی دهد. در صورتی که محصول را برای استفاده در محیط های بیرون خریداری می کنید می توان گفت که بدنه سازگاری های لازم را دارا می باشد و رنگ پوسته آن در اثر حضور در محیط بیرون و زیر آفتاب تغییر نمی کند. به همین دلیل به راحتی در مناطق مختلف مانند حاشیه استخر ها قابل نصب و استفاده می باشد. در صورت تمایل می توان بدنه را تخیله کرده و به محل های مختلف حمل نمود و در آن جای محتویات را در داخل بدنه پر کرد. به این طریق می توان حمل محصول را آسان تر انجام داد. برای خرید هپی چیر برزنتی بزرگ به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر برزنتی بزرگ

از میان تنوع بسیار بالای هپی چیرهای تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش، برخی دارای فرم ثابت می باشند. بعضی از این هپی چیرها دارای بدنه ای تغییر پذیر هستند که با تکان دادن هپی چیر، فرم آن تغییر کرده و با نشستن بر روی آن، به فرم دلخواه شما می رسد. هپی چیر برزنتی بزرگ یکی از این محصولات می باشد که دارای ساختمانی با تغییر شکل زیاد است. در ادامه سعی داریم تمامی مشخصات این هپی چیر را به طور کامل معرفی کنیم. 


طراحی ظاهری هپی چیر 

این هپی چیر فرمی کیسه مانند دارد. رویه این هپی چیر به صورت بزرگ تر از لایه داخلی محصول ساخته شده است که این بزرگ بوده رویه، فضای مناسبی را برای مواد داخلی هپی چیر فراهم می کند که به راحتی بتوانند بر روی یکدیگر لغزیده و تغییر شکل پیدا کنند. این امر باعث شده است تا هپی چیر برزنتی انعطاف فوق العاده ای داشته باشد. این محصول دارای مساحت دایره ای شکل است که هر چه به سمت بالاتر پیش می رویم، مساحت قاعده آن کوچکتر می شود. هپی چیر برزنتی در قسمت میانی دارای نشیمنگاهی فوق العاده راحت می باشد و در امتداد این بخش، یک تکیه گاه بسیار راحت و بلند دارد. به گونه ای که در هنگام تکیه دادن به این پشتی کمر و شانه ها در وضعیت مناسبی قرار گرفته فرد خسته نمی شود. این محصول به رنگ آبی تیره طراحی شده است که مورد پسند اغلب افراد می باشد. 


جنس رویه هپی چیر 

همانطور که از اسم محصول پیداست، این هپی چیر از رویه برزنتی برخوردار می باشد. رویه این هپی چیر دارای استحکام بالایی می باشد و به سادگی دچار پارگی نمی شود. هم چنین دچار پوسیدگی نشده و تا سال ها امکان استفاده را به شما می دهد. رویه این محصول ضدحساسیت و ضد تعریق است. به این ترتیب تمامی افراد حتی کسانی که پوست های حساسی دارند به راحتی می توانند بر روی آن به استراحت بپردازند. علاوه بر این رویه هپی چیر از استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد. رویه هپی چیر قابل شستشو می باشد و قابلیت تعویض نیز دارد. 


جنس مواد داخلی هپی چیر

داخل این هپی چیر از بهترین و مناسب ترین نوع مواد داخلی پر شده است. این مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی هستند که شما می توانید این محصول را به راحتی حمل و جابه جا کنید. مواد داخلی هپی چیر علاوه بر سبک بودن، از حجم بالایی بهره می برند. این مواد داخلی در برابر فشار استحکام خوبی دارند و با نشستن طولانی مدت و استفاده افراد با وزن زیاد، دچار افت کیفیت نمی شوند. این هپی چیر دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد که به دلیل استفاده از این مواد داخلی در تولید آن است. داشتن انعطاف بسیار بالا، از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می باشد. این مواد داخلی به خوبی بر روی یکدیگر می لغزند و تغییر شکل می دهند. مواد داخلی مبل شنی دارای طول عمر بسیار زیادی می باشند که تا سال ها قابل استفاده هستند. برای نگه داری و حفظ کیفیت لازم است که از ریختن مایعات بر روی این مواد داخلی خودداری کنید. با ریخته شدن آب و مایعات دیگر بر روی این مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و از حجم آن ها کاسته می شود. به علاوه مواد داخلی سفت می شوند. به همین جهت دیگر کیفیت سابق را نخواهند داشت. در این صورت می توانید مواد داخلی مبل شنی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. 


ابعاد هپی چیر 

این محصول دارای طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 120سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر است. تمامی اندازه های این محصول استاندارد بوده و به گونه ای طراحی شده است تا در اثر استفاده طولانی مدت، آسیبی به بدن وارد نکند. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید هپی چیر برزنتی بزرگ با قیمت ارزان وارد سایت مبل شنی آرامش شده و پس از ثبت سفارش، این محصول شگفت انگیز را درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...