هپی چیر برزنتی براق

کد 22015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر برزنتی براق یکی دیگر از محصولات اورجینال و جدید می باشد که به سبک تازه ای ساخته شده است و به روز ترین طراحی را شامل می شود. این مبل شنی دارای بدنه ای گرد می باشد که کارایی هایی را به دنبال دارد و می تواند برای مدت زمان طولانی وزن افراد را بر روی خود تحمل کند. محصول دارای بدنه ای مقاوم و با استحکام می باشد به همین جهت گزینه مناسبی برای افراد سنگین وزن است. دوخت محکم و تضمینی محصول باعث می شود تا آن را بتوان مدت زمان طولانی استفاده کرد و از آن بهره مند شد. و در طول استفاده شاهد خرابی و سست شدن دوخت های بدنه نبود. این محصول قابل شستشو می باشد چرا که بدنه از جنس برزنت بوده و بنابراین ضد آب می باشد. این مبل شنی را می توان در ماشین لباسشویی به راحتی شستشو داد اما بهتر است محتویات درونی آن را تخلیه نمود و بدنه خالی را در داخل ماشین انداخت. به همین دلیل است که به دفعات زیاد نیز می توان آن را شستشو داد و همواره محصول را تمیز نگه داشت. مبل شنی یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی است که امروزه مورد محبوبیت جوانان قرار گرفته و می تواند بهترین مورد برای استفاده در منزل و اتاق خواب باشد. همچنین این محصول رنگبندی دارد که بر اساس علاقه افراد تعیین می شود بنابراین رنگ های تیره آن که جنبه راحتی دارد می تواند در محل کار نیز استفاده گردد. برای خرید هپی چیر برزنتی براق به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


هپی چیر برزنتی براق

انواع مختلفی از هپی چیر در سایت مبل شنی آرامش وجود دارند که در این میان نمونه هایی که راحت تر بوده و امکان استفاده آسان را بدون خستگی به کاربر می دهند، از محبوبیت بالاتری برخوردارند. این محصولات به سادگی جابه جا شده و با دارا بودن انعطاف زیاد، فوق العاده نرم و راحت می باشند. به همین جهت می توانید برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند از آن ها استفاده نمایید. هپی چیر برزنتی براق یک محصول خاص با طراحی فوق العاده راحت می باشد که در ادامه سعی داریم مشخصات آن را به طور کامل بیان کنیم. 


ابعادی نسبتا بزرگ

این هپی چیر برای استفاده فوق العاده راحت می باشد و ابعاد آن به گونه ای طراحی شده است تا هر فردی با هر نوع جثه بدنی بتواند بر روی آن نشسته و حتی بخوابد. این محصول دارای طول و عرض 100 سانتی متری و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه ارتفاعی برابر با 50 سانتی متر دارد. 


طراحی فانتزی و راحت 

این محصول به صورت گرد ساخته شده است. این هپی چیر دارای ساختمانی گلوله ای شکل و توپی است که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید. با نشستن بر روی این محصول، فرو رفتگی در قسمت نشیمنگاه ایجاد شده که به راحتی می توانید به پشتی آن تکیه بدهید. این هپی چیر از سری محصولات فوق العاده راحت و جذاب می باشد. 


محیط های مورد استفاده 

این محصول به رنگ طوسی تولید شده است. به همین جهت با دارا بودن این رنگ خنثی، به خوبی با تمامی دکوراسیون ها و اغلب فضاها هماهنگ می شود. به همین جهت می توان از آن در هر فضایی بهره برد. این هپی چیر را می توانید در کنار شومینه قرار دهید و ضمن لذت بردن از گرمای مطبوع شومینه، به استراحت بپردازید. این محصول را می توانید در اتاق خود قرار دهید و بر روی آن مطالعه کنید. از این هپی چیر در هنگام بازی های کامپیوتری می توانید استفاده نمایید تا فشاری به کمر و گردن شما وارد نشود. از دیگر موارد استفاده از این محصول، استفاده از آن در دفتر کار می باشد. می توانید این هپی چیر را در اتاق کار خود قرار دهید و در زمان های فراغت از کار با استراحت بر روی این هپی چیر از خستگی خود بکاهید. تماشای تلوزیون نیز با نشستن بر روی این هپی چیر فوق العاده راحت، لذت بخش است.


نحوه استفاده 

این هپی چیر برای استفاده نیازی به راه اندازی ندارد و به صورت آماده به شما تقدیم می شود. برای استفاده از آن کافی است محصول را از بسته بندی خارج کنید و در محیط مورد نظر خود قرار دهید. با نشستن بر روی این هپی چیر به راحتی به فرم ایده آل شما می رسد. 


طول عمر بالای هپی چیر 

این محصول دارای بالاترین درجه کیفی بوده و در تولید آن از موادی مرغوب و بسیار با کیفیت استفاده شده است. این هپی چیر از رویه برزنتی فوق العاده محکم و با کیفیتی برخوردار می باشد. نوع پارچه به کار رفته در تولید آن ضد حساسیت است و برای کسانی که پوست های حساس دارند مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از دیگر ویژگی های بارز این رویه، قابلیت شستشو می باشد. این رویه را می توانید به راحتی و توسط زیپ تعبیه شده در پشتی هپی چیر جدا کرده و مورد شست و شو قرار دهید. رویه محصول را می توانید در ماشین لباسشویی نیز بشویید. مواد داخلی به کار رفته در تولید این محصول نیز از بهترین و مرغوب ترین نوع موجود است. به گونه ای که در برابر فشار زیاد و هم چنین نشستن طولانی مدت از کیفیت آن کاسته نمی شود. این مواد داخلی از انعطاف بالایی برخوردار می باشند و به راحتی در داخل هپی چیر جابه جا می شوند. مواد داخلی هپی چیر قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را نیز دارند. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید هپی چیر برزنتی براق با قیمتی ارزان با وارد شدن به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...