هپی چیر ایرانی با رویه مخمل

کد 20052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر ایرانی با رویه مخمل محصولی اورجینال است که دارای رویه ای با دوام می باشد. از این رو مورد توجه عده زیادی از متقاضیان قرار گرفته است و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت. این هپی چیر می تواند بهترین و خاص ترین محصولی باشد که به جای مبل های راحتی کاربرد دارد و می تواند به صورت مداوم برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. ساختار این محصول به گونه است که برای بخش های مختلف بدن سازگاری ایجاد می کند و می تواند بهترین گزینه برای علاقه مندانی باشد که به راحتی خود اهمیت زیادی می دهند. با این وجود است که می توان آن را در دسترس قرار داد تا علاوه بر خود تمامی اعضای خانواده نیز از داشتن آن لذت ببرند. این هپی چیر را می توان با خیالی آسوده برای تمامی رده های سنی به کار برد و آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد. چرا که بدنه محصول دارای طول عمر بالا می باشد و می تواند با این وجود در طی سال های زیاد کاربرد های زیادی داشته باشد. هپی چیر ایرانی با رویه مخمل از سری محصولات به روز در تولیدی مبل شنی آرامش است که در این محل آماده خرید متقاضیان می باشد.

طول 100سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر ایرانی با رویه مخمل

هپی چیر ایرانی با رویه مخمل با کیفیت ترین محصولی است که می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد. ساختار بدنه به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پردخت و شرایط ویژه ای را برای خود به دست آورد. این محصول می تواند دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه باشد. به همین خاطر قادر به داشتن تحمل فشار و ضربه است و در طی سال های استفاده از محصول نیز می تواند این خصوصیات را برقرار سازد. در واقع ویژگی های مفید و منحصر به فرد هپی چیر به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و از محصول در طی سال های زیاد بهره مند شد. با این شرایط است که علاقه مندان قادر به داشتن نشیمنی راحت می باشند و می توانند با بهترین و بالاترین موقعیت از آن بهره مند شوند. افراد مختلف قادر به استفاده کردن از این محصول می باشند به طوری که بدنه برای قرار گیری آن ها دارای سازگاری است. از این رو می توان با اطمینان خاطر نسبت به خرید آن پرداخت و موقعیت و شرایط دلخواهی را به دست آورد. خصوصیات محصول به شرح زیر می باشد:


بدنه منعطف و شکل پذیر

هپی چیر مد نظر که در خصوص ویژگی های منحصر به فرد آن بحث می کنیم دارای بدنه ای به صورت استوانه می باشد که قادر به قرار گیری بر روی سطوح است و به صورت ثابت در چنین محل هایی قرار می گیرد. این محصول به خاطر داشتن قابلیت های مختلف مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و می تواند به راحتی موقعیت دلخواهی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. این هپی چیر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که قادر به مهیا کردن سازگاری بالا می باشد. از این رو افراد می توانند با خیالی آسوده یک وسیله طبی و راحتی را برای استفاده در طی سال های زیاد داشته باشند و در زمان استفاده از آن نیز دچار مشکل نشوند. بدنه این محصول دارای قابلیت شکل پذیری بالا می باشد. چرا که بدنه دارای مقداری فضای خالی است و می تواند به راحتی برای قرار گیری افراد سازگاری داشته باشد. بنابراین افراد می توانند با خیالی آسوده بر روی آن قرار گیرند و خود را در آسایش و آرامش قرار دهند. محصول مورد نظر رضایت را برای علاقه مندان ایجاد می کند و قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه برای افراد می باشد.


ثابت و بدون تحرک

این محصول زمانی که بر روی سطوح قرار می گیرد ثابت می شود و دیگر قادر به حرکت نخواهد بود. بنابراین می توان از آن به عنوان یک محصول ثابت بر روی سطوح یاد کرد و برای بسیاری از موارد آن را مورد استفاده قرار داد. چنین خصوصیاتی برای زمانی مناسب و دارای اهمیت است که می تواند بدنه را در محلی معین قرار دهد و به آرامش افراد رسیدگی کند. بدنه بدون تحرک افراد را دچار مشکل نمی کند و می تواند آن ها را در موقعیت استاندارد و راحتی قرار دهد. با این وجود است که متقاضیان زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و در واقع از آن استقبال کرده اند. با این شرایط محصول جزو محصولات پر فروش خواهد شد و استفاده زیادی برای افراد دارد.


کیفیت رویه

رویه هپی چیر از کیفیت بسیار بالا تشکیل شده است که می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که دارای پوست های حساس می باشند و یا این که در گذر زمان دچار حساسیت می شوند با خیالی آسوده قادر به استفاده کردن از این محصول هستند. به طوری که صدمه و آسیب شامل حال آن ها نخواهد شد و رضایت در زمان استراحت برای آن ها به دست می آید. با داشتن چنین قابلیتی می تواند در تایم طولانی بر روی محصول قرار گرفت و لذت داشتن یک آرامش نصیب افراد می شود.


خرید

هپی چیر ایرانی با رویه مخمل با بدنه ای به روز دارای قیمت ارزان می باشد که در فروشگاه مبل شنی آرامش آماده خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...