هپی چیر ایرانی با رویه جیر

کد 32003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر ایرانی با رویه جیر یکی دیگر از با دوام ترین محصولاتی می باشد که به تازگی در تولیدی مبل شنی آرامش طراحی و تولید شده است و می تواند برای تمامی افراد لذت بخش باشد. این محصول بدنه ای بزرگ و نرم دارد که منعطف می باشد و تنها به منظور ایجاد نشیمنی طبی و راحتی برای افراد ساخته می شود. داشتن چنین محصولی در هر فضا لازم و ضروری می باشد چرا که افراد در صورت خستگی های روزانه بتوانند به آن پناه برده و از مزیت وجودش بهره مند شوند. در این صورت است که قادر به تجربه ای خاص می باشند و می توانند لحظاتی بر روی آن به خواب بپردازند. از آن جایی که این محصول رویه ای طبی و راحتی دارد زمانی که افراد بر روی آن می نشینند و به استراحت می پردازند بدنه افراد بهترین موقعیت را تجربه می کند و در داخل بخشی نرم فرو می رود. این بخش در واقع محل دقیق نشیمن می باشد که افراد را احاطه کرده و با داشتن مواد درونی منعطف می تواند تغییر شکل پیدا کند. از این رو زمانی که افراد دیگر قصد استفاده از محصول را ندارند به حالت اولیه خود برگشته و توانایی حفظ ظاهر خود را پیدا می کند. در چنین حالتی محصول را می توان به عنوان دکور در منزل قرار داد و از زیبایی آن در فضای خانه نهایت استفاده را کرد. علاقه مندان می توانند برای خرید این هپی چیر ایرانی با رویه جیر به نمانیدگی فروش محصولات مبل شنی آرامش مراجعه کنند و این محصول خاص و زیبا را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

طول100 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع100سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر ایرانی با رویه جیر 

در تولید انواع هپی چیرها همواره دارا بودن طراحی فانتزی و جذاب حرف اول را می زند. تمامی این محصولات از طراحی جذابی بهره مند هستند که به خوبی می توانند توجه تمامی افراد از جمله جوانان را به خود جلب کنند. پس از طراحی ظاهری فانتزی و زیبا، باید یک محصول خوب از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد تا بتواند به فروش خوبی دست پیدا کند. هپی چیر ایرانی با رویه جیر یک محصول جذاب و زیبا با طراحی خلاقانه و خاص است که از کیفیت بسیار بالایی بهره مند می باشد و طول عمر زیادی دارد. در ادامه به نقد و بررسی این هپی چیر می پردازیم. 


محصولی زیبا و جذاب 

این هپی چیر از طراحی جذابی برخوردار می باشد. این محصول دارای مساحت قاعده دایره ای شکل است و بدنه آن به صورت استوانه ای می باشد. در قسمت میانی این استوانه یک فرو رفتگی وجود دارد. این قسمت نشیمنگاه هپی چیر می باشد. هپی چیر ایرانی دارای یک تکیه گاه نسبتا بلند است که تا قسمت شانه ها را دربر می گیرد و به خوبی می توان به آن تکیه داد. این تکیه گاه به صورت مثلثی ساخته شده است و به صورت یک تکه و در امتداد بدنه استوانه ای شکل می باشد. طرح خاص این هپی چیر باعث علاقه زیاد افراد به خرید این محصول شده است. هم چنین رنگ سبز روشن این محصول که فوق العاده جذاب و درخشان می باشد باعث جلب توجه خریداران می شود. 


هپی چیر فوق العاده راحت و استاندارد

این محصول کاملا طبی بوده و از اندازه های استانداردی برخوردار است. این هپی چیر دارای ارتفاعی مناسب تا قسمت نشیمنگاه است که مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و کاملا قسمت ساق پا را پر می کند. به طوری که در هنگام نشستن کف پا بر روی زمین قرار می گیرد و هیچ فشاری به زانو ها وارد نمی شود. هم چنین با داشتن اندازه های مناسب در هنگام نشستن و برخاستن فشار کمتری به زانو و کمر وارد شده و شخص اذیت نمی شود. این محصول با دارا بودن پشتی استاندارد به خوبی کمر و شانه ها و هم چنین گردن فرد را دربر می گیرد و به راحتی می توان به آن تکیه داد و ساعت های طولانی بر روی آن به استراحت پرداخت. به علاوه این محصول با دارا بودن انعطاف زیاد در قسمت تکیه گاه با نشستن فرد به فرم بدن درآمده و انحنای کمر و گردن را پر می کند و هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نمی شود. 


نحوه راه اندازی 

عموما محصولاتی تحت عنوان هپی چیر نیاز به راه اندازی خاصی ندارند و به صورت کاملا آماده در بسته بندی به دست شما می رسند. برای استفاده از این هپی چیر کافی است محیطی را انتخاب نمایید که هموار است و دقت کنید در زیر محصول اشیای تیز نباشد. سپس هپی چیر را از بسته بندی خارج کنید و در محیط مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این محصول، هپی چیر به فرم دلخواه شما در می آید. 


جنس رویه و مواد داخلی 

این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پارچه جیر می باشد. این نوع پارچه در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت بالایی دارد. هم چنین قابلیت شستشو داشته و به راحتی می توان با آب و مواد شوینده رویه را شست. رویه هپی چیر در برابر فشار نیز مقاوم است. هم چنین دچار تغییر رنگ نیز نمی شود. داخل این هپی چیر نیز از یونولیت خرد شده پر شده است. این نوع مواد داخلی سبک هستند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید به راحتی محصول را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. استحکام بالا در برابر فشار و هم چنین دارا بودن حجم زیاد از دیگر ویژگی های این مواد داخلی به شمار می رود. دارا بودن ضمانت دو ساله مهر تأییدی بر کیفیت این محصول می باشد.


روش خرید

هپی چیر ایرانی با رویه جیر را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...