هپی چیر اورجینال مخمل

کد 31009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,857,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال مخمل یکی دیگر از محصولات نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که برای استفاده تمام سنی طراحی شده و در زمان کوتاهی توانسته به پروفروشترین هپی چیر تبدیل شود. این محصول کاملا فابریک عرضه شده و نیاز به راه اندازی ندارد. پس بعد از تحویل آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید و به راحتی به استرحت بپردازید. جنس روکش بدنه هپی چیر از بهترین نوع پارچه مخمل بوده که از دلایل رضایتمندی مصرف کنندگان به شمار می رود. زیرا این نوع پارچه روکش بدنه نرم و بادوام بوده و قابلیت ضدتعریق و توان تحمل وزن و فشار بالا را دارد. شما می توانید در صورت لزوم روکش بدنه را از آستر جدا کرده و با آب و مواد شوینده شستشو دهید. وزن بدنه هپی چیر ارتباط مستقیم با نوع مواد تشکیل دهنده داخلی آن دارد. این مواد تشکیل دهنده از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده هستند. مواد یونولیتی را به دلیل سبک بودن و امکان تحمل وزن بالا انتخاب کرده اند. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده به همین در راحتی شما تاثیر بالایی دارند. همانطور که گفته شده بدنه هپی چیر به راحتی تغییر حالت داده، شما می توانید میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا فرم بدنه محصول را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. تولید کننده برای راحتی شما این هپی چیر را در رنگبندی بالایی تولید کرده است. پس در زمان خرید می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. این هپی چیر دارای گارانتی معتبر دوساله بوده که در زمان خرید ارائه می شود. برای خرید محصول با بهترین قیمت و کیفیت می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر اورجینال مخمل

در تولید هپی چیر های ساخته شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش، از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. به همین علت این محصولات از بهترین کیفیت برخوردار بوده و قابلیت رقابت با تمامی محصولات خارجی را دارا هستند. کارخانه مبل شنی آرامش به عنوان بهترین تولید کننده انواع مبل شنی و بین بگ و هپی چیر، تمامی محصولات خود را از طریق سایت مبل شنی آرامش به صورت مستقیم به فروش می رساند که با حذف واسطه ها از طریق این سایت، می توانید ارزان و راحت خرید کنید. هپی چیر اورجینال مخمل محصولی با کیفیت و زیبا بوده که از طریق این سایت در اختیار شما قرار گرفته است. در ادامه این محصول را بررسی کرده و ویژگی های آن را بیان می کنیم. 


محصولی با انعطاف بالا و راحت

این هپی چیر دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد که به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید آن است. این محصول از مواد داخلی به نام فیبر برخوردار می باشد که دارای شکل ظاهری همانند شن های ریز بسیار سبک هستند. این نوع از مواد داخلی به دلیل دارا بودن وزن بسیار پایین، امکان جابه جایی و حمل آسان را به شما می دهند. مواد داخلی هپی چیر به راحتی بر روی یکدیگر جابه جا شده و حرکت می کنند. به همین علت با نشستن هر فردی، به فرم بدن آن فرد در می آیند و فضایی راحت و ایده آل را برای نشستن شما فراهم می کنند. هم چنین با تکان دادن هپی چیر، محصول به فرم اولیه برگشته و به فرم جدیدی درمی آید. این نوع از مواد داخلی استحکام بسیار بالایی در برابر فشار بالا دارند و در طی استفاده طولانی مدت و مکرر توسط افرادی با وزن بالا، دچار آسیب و تغییر شکل نخواهند شد و انعطاف اولیه خود را از دست نمی دهند. به همین جهت در طی استفاده های زیاد دچار آسیب نمی شود. 


تنظیم انعطاف هپی چیر 

بر روی بدنه این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده است که امکان دسترسی به مواد داخلی را به شما می دهد. توسط این زیپ می توانید به راحتی به مواد داخلی هپی چیر دسترسی داشته باشید و مقدار آن را کم و زیاد کنید. این مواد داخلی را می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کرده و با اضافه کردن آن به مواد داخلی هپی چیر، محصولی سفت تر با انعطاف کم تر داشته و یا مواد داخلی هپی چیر را کم کنید تا محصول نرم و منعطف شود. 


نگه داری از مواد داخلی 

برخورد آب و مایعات دیگر با مواد داخلی انعطاف آن را تحت تأثیر قرار می دهد و از کیفیت هپی چیر می کاهد. به همین جهت شما باید مراقب باشید تا آب و مایعات دیگر به بدنه هپی چیر برخورد نکند. در صورت برخورد با مواد داخلی، مواد داخلی به هم چسبیده و متراکم می شوند. با سفت شدن مواد داخلی، انعطاف هپی چیر کاسته شده و محصول دیگر کیفیت اولیه را نخواهد داشت. البته نگران نباشید. شما به راحتی می توانید مواد داخلی هپی چیر را با مواد جدیدی تعویض کرده و محصول را به کیفیت اولیه بازگردانید. 


موارد استفاده 

این محصول به دلیل دارا بودن رنگ زیبا و خاص، قابلیت استفاده در فضاهای رسمی را نیز به شما می دهد. شما می توانید این هپی چیر را در اتاق کار خود قرار دهید و در ساعات فراغت از کار و یا انجام فعالیت هایی که به نشستن طولانی مدت نیاز دارند، از این هپی چیر استفاده کنید. رنگ بدنه این هپی چیر در طیف قهوه ای قرار دارد که به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ شده و قابل استفاده در فضاهای متفاوت از دفتر کار تا منزل و اتاق نشیمن می باشد. 


بدنه ای طبی و راحت 

این محصول دارای ابعادی استاندارد است که به راحتی قابل استفاده می باشد. طول و عرض این هپی چیر برابر با 95 سانتی متر بوده و ارتفاعی معادل 110 سانتی متر دارد. به همین علت می توان آن را در فضاهای متفاوت استفاده کرد و برای استفاده در انواع فضاهای کوچک و محدود مناسب است. ارتفاع این محصول از زمین تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید. این محصول به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است که امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می کند. 


خرید

هپی چیر اورجینال مخمل را می توانید به راحتی از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...