هپی چیر اورجینال طبی

کد 22033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,075,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال طبی را می توان جزو مرغوب ترین مبل شنی از شرکت مبل شنی آرامش دانست که با داشتن طول عمر بالا و نرمی بسیار زیاد می تواند مورد استفاده تمامی افراد قرار گیرد. همان طور که از اسم محصول مشخص است محصولی طبی به شمار رفته که می توان برای افراد بیمار یا سالمندان نیز آن را خریداری نمایید و با وجود آن راحتی زیادی را برای آن ها ایجاد کنید. در زمان بروز مشکلات و ایجاد کثیفی و لک بر روی مبل شنی می توان در فرصتی کم مواد داخل آن را تخلیه کرده و بدنه را به تنهایی شستشو داد. زمانی که این کثیفی بیش تر باشد می توان بعد از شستشو دادن محتویات درون آن را با مواد تازه و نو عوض کرد و مبل شنی را به حالت روز نو در آورد. با داشتن چنین وسیله بی نظیری استفاده از مبل و کاناپه در منزل کاهش پیدا می کند و افراد برای داشتن راحتی بیش تر در زمان استراحت به سراغ این مبل شنی می روند بنابراین طول عمر وسایلی چون مبل  و کاناپه در منزل بالا می رود و استفاده از آن ها کاهش پیدا می کند. با وجود قیمت بسیار مناسب این محصول طبی در این صورت خرید و تعویض آن به صرفه تر از خرید و تعویض مبل و کاناپه خواهد بود. یکی دیگر از مزیت های این مبل شنی برای استفاده و خوابیدن کودکان است که بدنه با پارچه ضد حساسیت دوخته شده است و در تماس با پوست آن ها مشکلی را ایجاد نمی کند. برای خرید هپی چیر اورجینال طبی می توان به شرکت مبل شنی آرامش مراجعه کرد و از قیمت های مناسب آن استفاده نمود.

طول 110 سانتی متر 
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  
 

 

هپی چیر اورجینال طبی 

در تولید انواع هپی چیر، باید زیبایی و کیفیت هر دو لحاظ شوند تا محصولی بی عیب و نقص داشته باشیم. رعایت این دو گزینه برای دستیابی به فروش بالا و رضایت مشتری الزامی هستند. در ساخت تمامی محصولات تولید شده در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، هر دو این نکات رعایت شده اند و به همین علت این محصولات با استقبال زیادی روبه رو می شوند. هپی چیر اورجینال طبی یکی از بهترین محصولات تولید شده در شرکت مبل شنی آرامش است که با دارا بودن استاندارد های تولید، از ویژگی های مناسبی بهره می برد. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم. 


هپی چیر نرم و راحت 

این محصول از سبک طراحی راحتی بهره مند است و به صورت گرد ساخته شده است. هپی چیر اورجینال با دارا بودن ارتفاع مناسب و طراحی راحتی، فضایی عالی را برای استراحت شما فراهم کرده است. در قسمت میانی این هپی چیر، نشیمنگاهی نرم و راحت قرار دارد که با نشستن شما بر روی آن، یک تکیه گاه مناسب در پشت آن شکل می گیرد. این محصول از انعطاف بسیار بالایی بهره مند است که با نشستن هر شخصی، به فرمی ایده آل برای استراحت در می آید و شکل بدن او را می گیرد. در صورت استفاده فرد دیگری از هپی چیر، می توانید محصول را کمی تکان دهید تا به فرم جدیدی دربیاید. دلیل این انعطاف بسیار بالا، استفاده از مواد داخلی مناسب و مرغوب می باشد. در داخل این هپی چیر از فیبر (یونولیت خرد شده) استفاده شده است. این مواد داخلی همانند شن های ریزی هستند که گرد و کوچک بوده و به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین علت با نشستن هر فردی بر روی هپی چیر، محصول به فرم جدیدی درمی آید. هم چنین در صورت نیاز می توانید مواد داخلی را کم یا زیاد کرده و انعطاف هپی چیر را تغییر دهید. 


سایر ویژگی های مواد داخلی 

این مواد داخلی بسیار سبک هستند و به همین دلیل هپی چیر از وزن پایینی بهره مند است. شما به راحتی می توانید این هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می توان به استحکام بالای آن در برابر فشار زیاد اشاره کرد. به دلیل استحکام زیاد، با استفاده های مکرر و تحت فشار زیاد، از کیفیت این مواد داخلی کاسته نشده و انعطاف خود را حفظ می کنند. این مواد داخلی از تحمل وزن بسیار بالایی بهره مند هستند و طول عمر بالایی دارند. 


حفظ کیفیت مواد داخلی

برای داشتن یک هپی چیر با انعطاف زیاد، باید از ریخته شدن مایعات بر روی این محصول جلوگیری کنید. با برخورد مایعات با مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و از انعطاف آن ها کاسته خواهد شد. در نتیجه دیگر محصول کیفیت اولیه را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی تعویض کنید. با این کار محصول تازه ای خواهید داشت. 


ویژگی های رویه هپی چیر

این رویه از جنس مخمل مرغوبی ساخته شده است. برای دوخت این رویه از نخ هایی مرغوب و با استحکام زیاد استفاده شده است. این نخ ها تحت فشار زیاد دچار پارگی نشده و به همین علت در قسمت درزها مشکلی ایجاد نخواهد شد. این رویه از استحکام و کیفیت زیادی برخوردار می باشد و به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نخواهد شد. رویه هپی چیر به رنگ آبی روشن می باشد که با توجه به رنگ آن، ممکن است به طور مکرر کثیف و چرک شود. اگر رویه کثیف شد نگران نباشید. می توانید این رویه را به سادگی توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید رویه را در ماشین لباسشویی بشویید. در هنگام تغییر دکوراسیون نیز می توانید رویه را تعویض کرده و با توجه به دکوراسیون جدید، رنگی دیگر را انتخاب نمایید. 


خرید

هپی چیر اورجینال طبی را می توانید با قیمتی ارزان از تنها نمایندگی پخش محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...