هپی چیر اورجینال با زیر پایی

کد 33006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,301,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال با زیر پایی دارای طول عمر بالا از سری جدید هپی چیر های ارائه شده توسط نمایندگی مبل شنی آرامش می باشد که با توجه به تمام استاندارد های روز برای راحتی شما طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا با داشتن زیر پایی که به شکل گرد وجود دارد جزو محصولات خاص و طبی به شمار می آید که با دراز کشیدن بر روی این محصول و گذاشتن پاها بر روی این زیر پایی ستون فقرات حالت صاف به خود گرفته و از کمر درد جلوگیری می کند و محصولی بی نظیر برای خوابیدن و استراحت در منزل و یا محل کار می باشد. ساختار این مبل شنی گرد بوده و با توجه به تکیه گاهه نسبتا کوچکی که دارد برای نشستن و تماشای تلویزیون نیز مناسب می باشد. همچنین دستگیره ای که در بالا محصول تعبیه شده است برای حمل و نقل آسان و جابه جا کردن ان به نقاط مختلف منزل می باشد. این محصول زیبا را می توان روبه تلویزیون قرار داد و از تماشای یک فیلم جذاب و یا گیم لذت برد. بدنه این محصول خاص از جنس مخمل می باشد که دارای طول عمر بالا است و در گذر زمان دچار تغییر نشدهو پرز نمی دهد. می توان این بدنه باکیفیت را پس از گذشت مدتی با توجه به سلیقه خود تعویض نمود. رنگ این مبل هپی چیر بادوام را می توان با استفاده از کاتالوگ موجود انتخاب کرد. همچنین محتویات داخل آن که از بهترین یونولیت تکه شده می باشد قابلیت تعویض داشته که می توان آن را به راحتی تخیله و از مواد جدید و مرغوب پر نمود. محصولات با کیفیتی همچون هپی چیر اورجینال با زیر پایی را می توان با مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کرد.

  • طول 120 سانتی متر
  • عرض 120 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • وزن محصول7 کیلوگرم
  • جنس بدنه مخمل با کیفیت
  • با طول عمر بالا
  • تنوع در رنگبندی
  • ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر اورجینال با زیر پایی

انواع متفاوت از هپی چیرها با طراحی های راحتی موجود هستند که نحوه عملکرد تمامی آن ها، فراهم کردن فضایی راحت و عالی برای نشستن طولانی و یا استراحت می باشد. هپی چیرهای راحتی از محبوبیت زیادی بهره مند هستند و به همین علت از فروش بالایی برخوردارند. هپی چیر اورجینال با زیرپایی یکی از پرکاربردترین نوع هپی چیر بوده و طراحی فوق العاده راحت و زیبایی دارد. در ادامه به تحلیل این هپی چیر خواهیم پرداخت. 


محصولی با انعطاف بالا

در تولید این هپی چیر سعی شده است تا از مرغوب ترین و مناسب ترین نوع مواد داخلی استفاده شود. این هپی چیر از موادی به نام فیبر پر شده است که دارای خاصیت های متعددی هستند که برای استفاده در داخل هپی چیر ایده آل می باشند. این نوع مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی بوده و با دارا بودن وزن پایین، از حجم بالایی بهره می برند. به همین علت برای استفاده در داخل هپی چیر مناسب هستند. به دلیل سبک بودن مواد داخلی، شما به راحتی می توانید هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. از دیگر مزایای استفاده از این نوع مواد داخلی، نرمی و انعطاف بسیار بالای آن است. این مواد داخلی به خوبی حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین علت در زمان نشستن، مواد داخلی جابه جا شده به فرم بدن درمی آیند. با این وجود هپی چیر به فرمی ایده آل برای شخص می رسد و در زمان نشستن کوچک ترین فشاری به بدن وارد نمی شود. با نشستن فرد دیگر، با وجود انعطاف بالا، هپی چیر فرم دیگری به خود می گیرد. این نوع مواد داخلی در برابر فشار وارد شده در اثر نشستن طولانی مدت، مقاومت زیادی داشته و دچار افت کیفیت نمی شود. هم چنین با نشستن های طولانی مدت نیز از انعطاف مواد داخلی کاسته نشده و مشکلی پیش نمی آید. 


دارا بودن زیرپایی

این محصول دارای یک استوانه به همراه خود می باشد. این استوانه نرم و راحت بوده و از جنس هپی چیر می باشد. مواد داخلی به کار رفته و هم چنین رویه این وسیله، دقیقا مشابه هپی چیر می باشد. این استوانه کاربردهای زیادی دارد. برای مثال ارتفاع آن با ارتفاع نشیمنگاه هپی چیر متناسب بوده و می توانید از آن به عنوان زیرپایی استفاده نمایید. در زمان استراحت پاهای خود را بر روی آن قرار داده و به راحتی به خواب بروید. از دیگر کاربردهای این وسیله استفاده از آن به عنوان جلومبلی است. می توانید وسایل خود را در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، اعم از لپ تاپ، کتاب و یا هر وسیله دیگری، را بر روی این استوانه قرار دهید تا دسترسی راحتی به وسایل خود داشته باشید. شما از این وسیله می توانید به عنوان پاف نشیمن نیز استفاده نمایید. در زمان نیاز به نشستن دو نفر به طور هم زمان می توانید از این پاف نشیمن استفاده کنید و به راحتی بر روی آن بنشینید. 


پارامتر های ظاهری هپی چیر

این هپی چیر دارای طول 100 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر است. ارتفاع این محصول به 105 سانتی متر می رسد که بخشی از آن مربوط به فاصله زمین تا نشیمنگاه و بخشی فاصله نشیمنگاه تا بالاترین نقطه تکیه گاه می باشد. ارتفاع این هپی چیر از سطح زمین برابر با 50 سانتی متر است و این ارتفاع کاملا استاندارد می باشد. محصولی با این ابعاد برای استفاده تک نفره طراحی شده است و هر فردی با هر جثه ای می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. این محصول دارای وزن 7 کیلوگرمی بوده که به راحتی قابل جابه جایی است. هپی چیر اورجینال با زیر پایی دارای دو سال ضمانت می باشد که دلیلی بر کیفیت بالای آن محسوب می شود. 


خرید

هپی چیر اورجینال با زیر پایی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید. برای این منظور از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش اقدام نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...