هپی چیر اورجینال با رویه برزنتی

کد 22014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال با رویه برزنتی محصولی اصل و منحصر به فرد می باشد که برای تمامی سنین استفاده می شود و می توان آن را برای محل های گوناگون خریداری کرد. مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که بدنه اورجینالی دارد و از بهترین مواد اولیه می باشد. این مواد اولیه خوب باعث می شود تا در طول عمر بالا بتوان بهترین استفاده را از محصول داشت و توانست به اهداف خود رسید. مبل شنی به منظور ایجاد نشیمن برای افراد ساخته شده است و امکان نصب در محیط هایی مانند اتاق خواب و محل کار را دارد. همچنین از این محصول می توان برای مجهز کردن باغ و ویلا استفاده نمود. محصول مورد نظر ضد آب است به طوری که در صورت ریخته شدن آب و مایعات بر روی بدنه آسیبی به فضای میانی آن نخواهد رسید. اگر آب به داخل بدنه وارد شود باعث خرابی محصول شده و کارایی آن از بین می رود. این عمل نیز قابل جبران است. چرا که محصول جزو بهترین محصولات طبی بوده و توانایی آن را دارد که خود را بازسازی کند. این کار تنها به این صورت انجام می شود که مواد درونی بدنه که خراب شده است را تخلیه کرده و از مواد تازه ای پر کنید. این مواد یونولیت خرد شده است که به صورت بسته بندی در فروشگاه های مبل شنی به فروش می رسد. مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول وزن سبکی دارد به گونه ای که در مجموع محصولی نرم و راحتی را تشکیل داده است که وزن ناچیزی داشته و توانایی آن را دارد که به راحتی حمل شود. یونولیت های خرد شده نیز وزن اندکی داشته و می توانند در داخل بدنه وزن کمی را وارد کنند. برای خرید هپی چیر اورجینال با رویه برزنتی همین حالا با شماره های مربوط به واحد فروش مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


هپی چیر اورجینال با رویه برزنتی

در ساخت انواع مختلف هپی چیر سعی شده تا از طراحی های فانتزی و جذاب بهره گرفته شود. زیرا این گونه طراحی ساختمان در جلب توجه خریداران مؤثر است و طرفداران محصولات راحتی، علاقه بیش تری به طراحی های فانتزی نشان می دهند. هپی چیر اورجینال با رویه برزنتی یکی از انواع مختلف هپی چیر می باشد که علاوه بر دارا بودن ظاهری جذاب، از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


طراحی شاد و طبی

این هپی چیر به صورت کیسه ای طراحی شده است. این محصول دارای مساحت قاعده دایره ای شکل می باشد و از یک پشتی یک تکه با قسمت نشیمنگاه و بدنه بهره می برد. به گونه ای که هر چه به قسمت های بالاتری از تکیه گاه نزدیک تر می شویم، از مساحت مبل شنی کاسته می شود. به این ترتیب هپی چیر یک فرم کیسه ای مانند را می گیرد. در بخش میانی این محصول نشیمنگاه فوق العاده راحتی قرار گرفته است. به دلیل دارا بودن انعطاف زیاد، با نشستن افراد در این قسمت، نشیمنگاه کاملا به فرم بدن شخص درآمده و اسباب راحتی او را فراهم می کند. تکیه گاه این هپی چیر نیز به صورت بسیار راحتی می باشد که با دارا بودن ارتفاع مناسب، زمینه یک استراحت عالی را برای شما فراهم می کند. 


اندازه های استاندارد هپی چیر 

این محصول دارای طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر است که به راحتی و بدون وارد شدن فشار به کمر و زانو می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید. هم چنین در هنگام نشستن به راحتی کف پا بر روی زمین قرار گرفته و فشاری به زانوها وارد نمی شود. ابعاد پشتی این هپی چیر نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ساعت های طولانی گردن و شانه ها را به این پشتی تکیه بدهید و از استراحت بر روی آن لذت ببرید. 


کیفیت رویه مورد استفاده 

رویه هپی چیر از بهترین و مقاوم ترین نوع پارچه برزنتی تهیه شده است. این نوع رویه در برابر هر گونه آسیبی مقاوم می باشد و از استحکام فوق العاده ای برخوردار است. رویه هپی چیر در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. این رویه را می توانید به راحتی مورد شستشو قرار دهید. برای شستن رویه لازم است تا رویه محصول را توسط زیپی که در پشت هپی چیر تعبیه شده است جدا کرده و بشویید. به علاوه در صورت تمایل می توانید رویه هپی چیر را به راحتی تعویض نمایید. برای دوخت رویه هپی چیر از نخ هایی مقاوم استفاده شده است که با داشتن استحکام بالا، در برابر فشار زیاد دچار پارگی نشده و در قسمت درزهای رویه آسیبی ایجاد نمی کنند. 


کیفیت مواد داخلی مورد استفاده 

برای پر کردن داخل این هپی چیر از فیبر (یونولیت خرد شده) استفاده شده است. این نوع مواد داخلی دارای ویژگی های بسیاری هستنند که باعث شده است تا برای استفاده در داخل هپی چیر ایده آل به نظر برسند. این مواد داخلی با دارا بودن حجم بسیار بالا و وزن کم، امکان حمل و نقل و جابه جایی ساده هپی چیر را با شما می دهند. هم چنین دارای استحکام بسیار زیادی در برابر فشار بالا می باشند و با وارد شدن فشار زیاد و نشستن طولانی مدت، از کیفیت آن کم نخواهد شد. مواد داخلی با دارا بودن انعطاف زیاد، با جابه جا کردن هپی چیر به سادگی جابه جا شده و تغییر شکل پیدا می کنند. به این ترتیب با نشستن بر روی این محصول، به فرم ایده آل شما می رسند. بهترین و مرغوب ترین مواد برای داخل هپی چیر فیبر (یونولیت خرد شده) می باشد. 


نحوه خرید

هپی چیر اورجینال با رویه برزنتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...