هپی چیر اورجینال با بدنه چرم

کد 13003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال با بدنه چرم از جمله محصولاتی است که با مواد اولیه با کیفیت و مناسب ساخته شده است و می تواند با این ویژگی دارای طول عمر بالا باشد. این هپی چیر خاص و منحصر به فرد می تواند شرایط را برای استفاده افراد به بهترین صورت مهیا سازد و برای آن ها محصولی با ویژگی های خاص باشد. از این رو خرید آن به تمامی افراد توصیه می شود و می تواند در محل های مختلف قرار بگیرد. این مبل شنی دارای بدنه ای بزرگ است که هم افراد به تنهایی و هم در کنار فردی دیگر می توانند بر روی محصول نشسته و از موقعیت قرار گرفته در داخل آن لذت ببرند. از این رو پر کاربرد ترین محصول محسوب می شود. علاوه بر این موارد افراد به صورت تنها می توانند به حالت درازکش بر روی مبل شنی قرار بگیرند و از داشتن آن برای استراحت کردن لذت ببرند. از سوی دیگر بدنه تمامی شرایط راحتی و نرم بودن را دارد وبه گونه ای محصولی طبی به حساب می آید. به همین خاطر افراد رغبت بیش تری به این محصول داشته شده اند و خرید آن نیز زیاد رخ می دهد. پر فروش بودن محصول بیانگر آن است که مبل شنی یکی از پر کاربرد ترین محصولات می باشد و می تواند همان مزیت هایی را داشته باشد که افراد تمایل به استفاده از آن را دارند و علاقه آن ها به داشتن این محصول روزانه افزایش می یابد. خرید هپی چیر اورجینال با بدنه چرم از طریق ورود به سایت رسمی مبل شنی آرامش امکان پذیر خواهد بود و قیمت مناسبی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

طول140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه40 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر اورجینال با بدنه چرم

نکته مشترک در تولید محصولاتی به نام هپی چیر دارا بودن طراحی فانتزی و نرمی و راحتی فوق العاده این محصولات است. انواع مختلف هپی چیر با ساختمان و طراحی های متفاوتی وجود دارند که تمامی آن ها گزینه هایی عالی و فوق العاده برای استراحت به شمار می روند. هم چنین برای برخی از فعالیت های روزانه نیز می توان از این محصولات نهایت استفاده را برد. یکی از انواع این هپی چیرها که از طراحی خاص و جذابی برخوردار می باشد، هپی چیر اورجینال با بدنه چرم است. در ادامه این محصول شگفت انگیز را بررسی کرده و تمامی ویژگی های آن را بیان می کنیم. 


محصولی با قابلیت های متنوع 

این هپی چیر دارای ابعادی نسبتا بزرگ می باشد. طول این محصول 150 سانتی متر و عرض آن 90 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر معادل 110 سانتی متر اندازه گیری شده است. این محصول با دارا بودن ابعادی متعادل، یک محصول تک نفره به شمار می رود. اما همانند یک کاناپه بزرگ، دو نفر نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کرده و بر روی این مبل شنی بنشینند. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده دو نفر بزرگسال نیز کاملا مناسب به نظر می رسد. در هنگام استفاده تک نفره از این هپی چیر به راحتی می توانید بر روی آن دراز کشیده و بخوابید. به همین جهت این محصول به عنوان یک هپی چیر با کاربردهای متنوع معرفی می شود. دارا بودن ابعادی مناسب برای نشستن، دراز کشیدن و نشستن دو نفر هم زمان آن را به یک مبل شنی ایده آل تبدیل کرده است و یکی از دلایل فروش بالای این هپی چیر می باشد. 


ساختمان جالب 

این محصول از ساختمان جالبی برخوردار می باشد. بدنه این هپی چیر دارای فرم کلی بیضی است. به گونه ای که اگر محصول را از بالا نگاه کنیم یک بیضی ساده را می بینیم. در قسمت میانی این هپی چیر یک فرو رفتگی مشاهده می شود که نشیمنگاه آن را تشکیل می دهد. ارتفاع این محصول تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر بوده که کاملا استاندارد می باشد و بدون فشاری به زانو ها شما می توانید بر روی این مبل شنی نشسته و برخیزید. قسمت پشت این نشیمنگاه به صورت بلند تر از قسمت جلویی ساخته شده است و این بخش همانند یک تکیه گاه مناسب عمل می کند. با تکیه دادن به این بخش به خوبی قسمت کمر و شانه ها درگیر شده و فشاری به کمر وارد نمی شود. به همین جهت به راحتی می توان ساعت های طولانی را بر روی این محصول نشسته و به استراحت پرداخت. در ساخت این هپی چیر تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شده است تا کمترین فشار به بدن وارد شده و محصولی فوق العاده راحت داشته باشیم. 


کیفیت رویه و مواد داخلی 

رویه این هپی چیر از چرم مصنوعی تهیه شده است. مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پارگی از ویژگی های بارز این نوع رویه می باشد. این رویه به رنگ مشکی بوده که جذابیت دو چندان به هپی چیر می دهد. دوخت های این محصول کاملا ظریف کار شده است و با وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افراد با وزن بالا، هیچ مشکلی در قسمت دوخت درز ها به وجود نیامده و دچار آسیب نمی شود. رویه این محصول کاملا مقاوم بوده و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. داخل این هپی چیر از فیبر پر شده است. گلوله های بسیار ریزکوچکی که به خوبی بر روی هم می لغزند و به همین جهت دارای انعطاف بالایی هستند. این مواد داخلی در برابر فشار از استحکام خوبی برخوردار می باشد. هم چنین دارای حجم بالا و وزن بسیار پایین بوده که امکان جابه جایی و حمل آسان محصول را به شما می دهند. 


راهنمای خرید

هپی چیر اورجینال با بدنه چرم یک محصول خاص با قابلیت های بالا می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان از تنها فروشگاه رسمی مبل شنی آرامش و از طریق این سایت خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...