هپی چیر اصل یک نفره

کد 22045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,877,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیراصل یک نفره یکی دیگر از ارزانترین محصولاتی بوده که مناسب استفاده تمام اعضای خانواده در داخل منزل و یا محل کار در ابتدای سال 2020 طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا از ساختاری نرم و راحت برخوردار بوده به همین دلیل اغلب در زمان تماشای تلویزیون و کار با لپ تاپ و... استفاده می شود. وزن بدنه هپی چیر تنها 5 کیلوگرم بوده که موجب شده تمامی افراد به راحتی بتوانند آن را حمل و جا به جا کنند. البته این وزن تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این هپی چیر می تواند تا 150 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. این امر موجب شده تا استفاده از این هپی چیر برای تمام سنین با هر وزنی ایده آل باشد. این هپی چیر را با طیف گسترده رنگبندی بدنه تولید کرده اند. پس شما می توانید در زمان خرید به راحتی رنگ مدنظر خود را برای بدنه محصول سفارش بدهید. هپی چیر اصل از یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز برخوردار بوده تا اسودگی خاطر شما را بابت طول عمر بالا محصول فراهم اورد. روکش بدنه هپی چیر که تاثیر بالایی بر میزان طول عمر آن داشته از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر با خاصیت ضدآب بودن و ضدتعریق بودن طراحی و تولید شده است. این نوع روکش بدنه امکان شستشو نیز داشته و از نرمی و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر نیز که موجب راحتی شما در زمان استفاده خواهد شد ، از بهترین نوع مواد یونولیت خرد شده است. شما می توانید این مواد را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. برای خرید هپی چیر با قیمت ارزان و کیفیت بالا توصیه می کنیم به کارخانه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • دارای ضمانت نامه معتبر 

هپی چیر اصل یک نفره 

هپی چیرهای تک نفره با طراحی های راحتی برای استفاده تمامی افراد تولید شده اند. شما این گونه محصولات را می توانید در اختیار کودکان نیز قرار دهید تا به راحتی از آن استفاده نمایند. طراحی های این گونه از هپی چیرها به صورت طبی بوده و به خصوص برای سالمندان مناسب است. این گروه از افراد بیش تر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند و به همین علت نیازمند یک نشیمنگاه راحت می باشند تا کوچک ترین فشاری به کمر و زانوها آن ها وارد نشود. به دلیل دارا بودن طراحی طبی، با نشستن طولانی مدت بر روی این هپی چیر دچار خستگی و خشکی پاها و کمر نمی شوید و در زمان فعالیت های طولانی مدت که نیاز به نشستن دارند می توانید بدون خستگی از آن استفاده نمایید. هپی چیر اصل یک نفره یک محصول جذاب و بسیار شیک و با کیفیت است که در ادامه ویژگی های آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


ظاهری توپی شکل

این هپی چیر به صورت گرد و توپی شکل ساخته شده است. نشیمنگاه این هپی چیر جادار و مناسب برای استفاده تمامی افراد است. نشیمنگاه با ارتفاع کمی از سطح زمین قرار گرفته و هر فردی به راحتی می تواند بر روی آن نشسته و برخیزد. با نشستن فرد بر روی هپی چیر، یک تکیه گاه مناسب در پشت آن تشکیل می شود و تمامی قسمت کمر و کتف فرد را دربر می گیرد. به همین علت در زمان نشستن های طولانی مدت فشاری به کتف و کمر وارد نمی شود. در زمان نشستن، کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و پاهای شما آویزان نمی شود. در این صورت از وارد شدن فشار به زانوها و پاها جلوگیری شده و می توانید از این هپی چیر به مدت طولانی استفاده نمایید. 


فضاهای مورد استفاده 

این هپی چیر دارای رنگ آبی تیره بوده که بسیار شیک است و به راحتی در تمام فضاها قابل استفاده می باشد. شما می توانید این محصول را در فضاهای رسمی مانند دفتر کار نیز مورد استفاده قرار دهید. با تهیه این محصول و قرار دادن آن در دفتر کار خود، در زمان اوقات فراغت از کار و زمان های استراحت می توانید با نشستن بر روی این هپی چیر، خستگی را از تن خود دور کنید. شما می توانید این محصول را در اتاق مطالعه قرار داده و در زمان مطالعه از آن استفاده نمایید. با قرار دادن این هپی چیر در برابر تلوزیون می توانید به راحتی در زمان تماشای برنامه های مورد علاقه خود، از نشیمنگاهی نرم و راحت بهره ببرید. این محصول را می توانید در اختیار کودکان نیز قرار دهید تا به راحتی از این هپی چیر استفاده کنند و حتی بر روی آن به خواب بروند. 


محصولی کم جا

این هپی چیر دارای ابعاد بسیار مناسبی است که به راحتی در فضاهای کوچک و محدود قابل استفاده می باشد. این هپی چیر دارای طول و عرض 95 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر است که در فضاهای کوچک آپارتمانی فضایی نرم و راحت و دنج را برای استراحت شما فراهم می کند. وزن این هپی چیر برابر با 5 کیلوگرم بوده که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. شما در زمان استفاده به راحتی می توانید این هپی چیر را از مقابل تلوزیون به اتاق انتقال داده و یا به هر نقطه دیگر منزل ببرید. این محصول دارای تحمل وزن 150 کیلوگرم می باشد که برای تمامی افراد با جثه های متفاوت قابل استفاده است. هپی چیر کم جا به راحتی در داخل خودرو جای می گیرد و می توان آن را در مسافرت نیز به همراه خود برد. هپی چیر اصل یک نفره دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای ضمانت بوده که خاطر خریدار را از بابت کیفیت محصول آسوده خواهد کرد. 


روش خرید

هپی چیر اصل یک نفره را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...