هپی چیر اصل چرم

کد 12008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,799,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل چرم با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولی است که دارای رویه بسیار مقاومی می باشد. این محصول خاص رویه ای با تضمینی دارد که با دوخت محکم تشکیل دهنده محصول مورد نظر شده است. رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی است که دارای براقیت می باشد. براقیت در ظاهر محصولات نقش زیبایی را بازی می کند و کمک می کند تا محصول شکیل تر و بهتر شود و مناسب جهت استفاده در منزل گردد. مبل شنی دارای مواد اولیه بسیار مرغوبی است که در مجموع توانسته محصولی با طول عمر بالا را تشکیل دهند. از آن جایی که این رویه دوام زیادی دارد می تواند در گذر زمان به صورت سالم و بدون تغییر باقی بماند. این محصول با بدنه چرم مصنوعی ضد آب می باشد و در صورت ایجاد لک می تواند با اسپری کردن بر روی آن و دستمال این لک را بر طرف کرد. علاوه بر آن این بدنه در گذر زمان دچار پوست پوست شدن نمی شود. محصولات نامرغوب مشابه این ویژگی را دارند و در صورت استفاده مداوم از آن ها این مشکلات رخ می دهد. به همین خاطر است که در خرید می بایست محصولی اصل و اورجینال را انتخاب کنید تا دچار خرابی و آسیب نشود. با این وجود زیبایی ظاهری محصول سبب استفاده از آن در منزل می شود و می تواند با توجه به رنگ انتخابی بدنه خاص و منحصر به فرد شود. در صورت تمایل به خرید هپی چیر اصل چرم می توانید به تولیدی مبل شنی آرامشمراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

طول90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر اصل چرم

پس از یک روز سخت کاری و خستگی زیاد، تنها چیزی که به ما آرامش می دهد، یک استراحت تمام عیار می باشد. انواع مختلفی از هپی چیر موجود هستند که می توانند فضایی راحت و آرام را برای ما فراهم کنند تا بتوانیم به راحتی و در آرامش کامل به استراحت طولانی مدت بپردازیم. این محصولات با داشتن طراحی فانتزی و جذاب، مورد علاقه تمامی افراد واقع شده و هر کسی از استراحت بر روی این هپی چیرها لذت می برد. هپی چیر اصل چرم یک محصول با دارا بودن ساختمانی ساده و رنگ ملایم است که تمامی ویژگی های یک هپی چیر استاندارد را دارا می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول شگفت انگیز می پردازیم. 


ساختمان ساده هپی چیر 

این محصول به صورت گرد ساخته شده است. دوخت های موجود بر روی بدنه این محصول به صورت عمودی می باشند. پوسته هپی چیر به صورت بزرگتر از قسمت داخلی دوخته شده است و این امر باعث می شود تا استحکام هپی چیر در برابر فشار بالا افزایش پیدا کند. سطح نشیمنگاه این هپی چیر فوق العاده راحت بوده و از ارتفاع مناسبی نسبت به سطح زمین برخوردار می باشد. در هنگام نشستن و برخاستن بر روی این هپی چیر به زانوها و کمر فشاری وارد نشده و فرد اذیت نمی شود. این محصول از یک پشتی به صورت یک تکه برخوردار می باشد که در امتداد بدنه اصلی قرار گرفته است. این پشتی به خوبی گودی کمر را پر کرده و برای نشستن و استراحت طولانی مدت عالی به نظر می رسد. این محصول با دارا بودن طراحی فوق العاده ساده و شیک، از بدنه ای استاندارد و طبی بهره مند می باشد که در تولید آن تمامی استانداردها لحاظ شده است. 


کیفیت رویه مورد استفاده 

رویه این هپی چیر از جنس چرم مصنوعی می باشد. این نوع جنس بدنه نرم و لطیف بوده و در عین حال بسیار مقاوم است. به گونه ای که طی استفاده طولانی مدت از آن، دچار پوسیدگی نشده و حالت خود را از دست نمی دهد. هم چنین در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم می باشد. این رویه از رنگ بسیار زیبایی بهره مند است و رویه این هپی چیر به رنگ زیبای آبی طوسی می باشد. رویه این هپی چیر قابل شستشو بوده و در صورت نیاز می توانید توسط زیپی که در پشت آن تعبیه شده است رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه محصول را با یک رویه جدید جایگزین کنید. این رویه دارای دوخت های بسیار ظریفی می باشد که فوق العاده محکم بوده و با وارد شدن فشار زیاد مشکلی در قسمت درزهای رویه پیش نمی آید. 


کیفیت مواد داخلی هپی چیر 

این هپی چیر از مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. دلیل انتخاب این مواد داخلی برای پر کردن هپی چیر دارا بودن ویژگی های بسیاری می باشد که چند مورد را بیان می کنیم. اولین نکته داشتن وزن سبک می باشد. این مواد داخلی با دارا بودن حجم بالا و وزن کم، امکان جابه جایی و حمل ساده این هپی چیر را به شما می دهند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف زیاد است. این مواد داخلی دارای انعطاف خوبی هستند که با نشستن فرد، به خوبی به فرم بدن درآمده و هیچ فشاری به اندام ها وارد نمی  کنند. هم چنین در صورت تمایل و با جابه جا کردن هپی چیر مواد داخلی جابه جا شده و می توانید محصول را به فرم ایده آل خود شکل دهید. این مواد داخلی از استحکام بسیاری در برابر فشار نیز بهره مند می باشد و تحت فشار زیاد و استفاده طولانی مدت، کیفیت خود را از دست نمی دهند. به همین جهت این هپی چیر تا سال های طولانی قابل استفاده است. 


راهنمای خرید

برای تهیه هپی چیر اصل چرم با قیمتی ارزان می توانید به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و خریدی با کیفیت و لذت بخش را تجربه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...