هپی چیر اصل مخمل راحتی

کد 22044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل مخمل راحتی یکی دیگر از ارزانترین هپی چیر های فابریک و اورجینالی بوده که کارخانه مبل شنی ارامش برای استفاده خانواده ها طراحی و با بهترین قیمت و تخفیف مناسب به فروش گذاشته است. این هپی چیر زیبا از روکش بدنه ای با مرغوب ترین نوع پارچه مخمل کبریتی طراحی و تولید می شود. روکش های بدنه مخمل از ساختار لطیف برخوردار بوده که کاملا نرم و باداوم هستند. این نوع پارچه ها در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده و شما می توانید به دلیل ساختار ضدتعریق آن برای سال های طولانی از این هپی چیر استفاده کنید. این نوع روکش بدنه به دلیل ساختار مقاوم خود امکانی ایجاد کرده تا بتوانید به راحتی آن را استر بدنه جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. البته تولید کننده این محصول را با رنگبندی بدنه متنوعی تولید کرده تا بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را متناسب با خواسته خود سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر که موجب اسایش و راحتی شما در زمان استفاده شده ، از شن های یونولیتی تشکیل می شود. این شن ها یونولیتی را به دلیل ویژگی نرم بودن و انعطاف پذیر بودن انتخاب کرده اند تا متناسب با فرم بدن شما تغییر حالت بدهند. البته می توانید به راحتی میزان این مواد یونولیتی را به صورت دستی کم یا زیاد کنید. قابلیت بسیار مهم این شن های یونولیتی مربوط به وزن کم آن ها در مقابل تحمل وزن بالا می باشد. این محصول شیک و جذاب از یک گارانتی معتبر 2 ساله نیز برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار گرفته و می تواند اسودگی خاطر مصرف کنندگان را بابت طول عمر محصول فراهم سازد. برای خرید هپی چیر می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل لطیف
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر اصل مخمل راحتی 

اغلب هپی چیر ها طراحی های فانتزی داشته و در رنگ های متنوعی تولید می شوند. این محصولات با دارا بودن تنوع بسیار زیاد در ساختمان و ظاهر، مناسب برای تمامی سلایق بوده و در تمامی رنگ ها تولید می شوند. هپی چیرهای گرد با رنگ های مختلف و رویه های متفاوت، از پرطرفدارترین نوع این محصولات می باشند. هپی چیر اصل مخمل راحتی یک هپی چیر با ساختمان گرد است که بسیار زیبا بوده و از بهترین انواع هپی چیر محسوب می شود. این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی بدنه ساده و شیک

این هپی چیر به صورت گرد و توپی شکل ساخته شده است. این محصول برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب بوده و هر فردی با هر جثه ای به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. هپی چیر مخمل راحتی دارای فرو رفتگی در میان بدنه می باشد که در واقع نشیمنگاه هپی چیر را تشکیل می دهد. این هپی چیر دارای دوخت های عمودی بر روی بدنه است و از تکیه گاهی به صورت کوتاه بهره مند می باشد که در زمان نشستن بر روی هپی چیر ایجاد می شود. این تکیه گاه گودی کمر را پوشش می دهد و در زمان نشستن، کمر شما اذیت نمی شود. بر روی بدنه این هپی چیر یک زیپ مخفی قرار دارد که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. هم چنین وجود این زیپ به شما امکان دسترسی به مواد داخلی هپی چیر را می دهد. 


جنس رویه هپی چیر 

برای پوشش رویه این هپی چیر از پارچه ای مرغوب و بسیار با کیفیت استفاده شده است. این رویه از نوعی پارچه مخملی نرم و لطیف می باشد. این نوع از پارچه مخمل دارای راه های ریزی است که جذابیت رنگ آن را دوچندان می کند. این پارچه در برابر فشار دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد و به سادگی دچار پارگی نمی شود. این نوع از رویه برای استفاده در هر آب و هوایی مناسب می باشد و می توان از آن در فضاهای باز نیز استفاده نمود. رویه هپی چیر به سادگی و با برخورد ملایم با اشیای تیز پاره نمی شود. این رویه ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست های حساسی دارند، مناسب می باشد. رویه هپی چیر قابلیت شستشو داشته و برای این کار کافی است رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. شما به راحتی می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی نیز بشویید. رویه هپی چیر در برابر تغییر رنگ مقاوم است و بور نشده و تغییر رنگ نمی دهد. رویه این محصول از جذابیت بالایی برخوردار است و به دلیل کیفیت بالای آن تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. 


مشخصات فنی 

طول و عرض این هپی چیر برابر با 100 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن معادل 95 سانتی متر است. بدنه این هپی چیر ابعاد استانداردی دارد و تمامی افراد به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. ارتفاع این محصول به گونه ای تنظیم شده است که در هنگام نشستن و برخاستن مکرر، فرد اذیت نشده و کمترین فشار به زانوها و کمر وارد می شود. این هپی چیر حالتی طبی دارد و در هنگام نشستن های طولانی مدت فشاری به بدن وارد نمی شود. این هپی چیر وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد که به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرد و جابه جا نمود. به دلیل استفاده از مواد داخلی بسیار مرغوب و مقاوم در برابر فشار، تحمل وزن این هپی چیر معادل 180 کیلوگرم می باشد. هپی چیر اصل مخمل راحتی دارای کیفیتی بی نظیر بوده و ضمانت دو ساله دارد تا خاطر شما از بابت خرید محصولی با کیفیت آسوده شود. 


روش خرید

در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات کارخانه مبل شنی آرامش، تمامی انواع هپی چیر با تنوعی بالا وجود دارند. به دلیل دارا بودن تنوع بسیار زیاد، گاهی انتخاب و خرید دشوار به نظر می رسد. شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید. هپی چیر اصل مخمل راحتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق این سایت خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...