هپی چیر اصل طبی

کد 32009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,160,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل طبی دارای کیفیت بالایی است که امروزه مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته است تا با آن بتوانند محلی برای استراحت داشته باشند. محصول مورد نظر دارای بدنه ای با جنس مخمل است و این رویه می تواند در طول سال های استفاده از محصول به بهترین شکل کارایی از خود نشان دهد و مفید ترین بخش این محصول باشد. با توجه به رویه محصول می توان افرادی را که دارای پوست های حساس هستند بر روی خود جای داد و از آن استفاده کرد. چرا که بدنه ضد حساسیت می باشد و به این صورت قادر به داشتن قابلیت های زیاد برای مورد استفاده قرار دادن افراد در رده های سنی گوناگونمی باشد. مبل شنی را می توان با خود در مسافرت ها هم به همراه داشت. روش به همراه داشتن این محصول بسیار ساده است. در صورت داشتن فضایی مناسب برای قرار دادن این محصول می توانید آن را در وسیله شخصی خود قرار دهید و به همراه داشته باشید. اما در صورتی که محلی برای قرار دادن مبل شنی در دسترس نباشد و نتوان آن را به همراه داشت این قابلیت وجود دارد که بدنه را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک در آورد و سپس با این حالت حمل و نقل نمود. در این زمان پوسته بدنه فضای کمی را اشغال می کند و شما به راحتی می توانید در کنار اسباب سفر خود آن را نیز جای دهید. این نوع حمل و نقل به افراد امکان آن را می دهد تا برای رفتن به مسافرت وسیله طبی خود را نیز داشته باشید و برای شما مفید واقع شود. اگر قصد خرید هپی چیر  اصل طبی را دارید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 100سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر اصل طبی

تمامی محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش، از استانداردهای روز دنیا بهره مند می باشند و ما در این شرکت سعی داریم تا محصولاتی مطابق با تمامی سلیقه ها به دست مصرف کننده برسد. انواع هپی چیر های تولید شده در این شرکت، از استانداردهای روز دنیا پیروی کرده و سعی شده تا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید آن ها استفاده شود. به گونه ای که تمامی محصولات تولیدی این گروه دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند و از طول عمر بالایی بهره مند هستند. هپی چیر اصل طبی یکی از بهترین نوع این محصولات می باشد که با دارا بودن ویژگی های خاص توانسته به فروش خوبی برسد. در ادامه به معرفی مشخصات این هپی چیر می پردازیم. 


طراحی ظاهری هپی چیر

این محصول دارای فرم ظاهری جالب و خاصی است که توجه خریدار را جلب می کند. سطح نشیمنگاه این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است. این نشیمنگاه به گونه ای خاص می باشد و با ارتفاع مناسبی ازسطح زمین واقع شده است. این نشیمنگاه به صورت یک فرو رفتگی دربدنه مبل شنی می باشد. نشیمنگاه مبل شنی بسیار نرم و راحت است و در هنگام نشستن و برخاستن مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. این هپی چیر دارای یک دیواره به صورت مثلثی نیز می باشد. این دیواره در امتداد بدنه اصلی هپی چیر واقع شده است و با دارا بودن ارتفاع بلند راحتی را به شما می بخشد. این محصول با دارا بودن طراحی خاص در مقایسه با نمونه های مشابه، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند و به راحتی توجه خریدار را جلب نماید. 


هپی چیر کاملا طبی

این هپی چیر از اندازه هایی استاندارد پیروی می کند که استفاده از آن را برای تمامی سنین مقدورکرده است. این محصول دارای طول و عرض 100 سانتی متری و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد. به همین جهت استفاده از آن برای استراحت بسیار ساده و راحت است. هم چنین ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه معادل 40 سانتی متر طراحی شده است. با وجود این اطلاعات، بدنه این محصول فوق العاده راحت بوده و درهنگام نشستن و برخاستن هیچ فشاری به پاها و زانوها وارد نمی شود. پس از نشستن بر روی این هپی چیر کف پاها کاملا بر روی زمین قرار گرفته و به همین جهت پاها آویزان نمی شود و با نشستن طولانی مدت زانوها خشک نشده و اذیت نمی شود. این محصول با دارا بودن پشتی با ارتفاع مناسب، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی شانه ها، سر و گردن خود را به آن تکیه دهید. با توجه به انعطاف بالای بدنه، در صورت استفاده از این هپی چیر و استراحت بر روی آن، هیچ فشاری به بدن و سر و شانه ها وارد نمی شود. حتی افرادی که از مشکلات کمر و گردن رنج می برند به راحتی می توانند بر روی این محصول به استراحت بپردازند. این هپی چیر برای تمامی افراد مناسب بوده و با استفاده طولانی مدت، برای بدن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. 


فضاهای استفاده از هپی چیر 

این هپی چیر دارای رنگ کرم استخوانی می باشد. با توجه به این مورد و ساده بودن ساختمان این محصول، از آن در هر فضایی می توان استفاده نمود. زیرا به راحتی با تمامی فضاها هماهنگ شده و طراحی ساده و شیک آن، امکان استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. این محصول به خوبی با انواع دکوراسیون هماهنگ شده و در هر محیطی می توان آن را قرار داد. این هپی چیر برای استفاده در دفترکار بی نظیر می باشد. زیرا می توانید آن را در دفتر کار قرار دهید و در زمانی فراغت ازکار، با استراحت بر روی آن تمامی خستگی روزانه را از تن خود دور کنید. از دیگر موارد استفاده از این محصول می توان به استفاده در کنار شومینه، مقابل تلوزیون، در هنگام بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 


راهنمای خرید

هپی چیراصل طبی را می توانید با قیمتی ارزان از تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...