هپی چیر اصل راحتی بزرگ

کد 63011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,392,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل راحتی بزرگ یکی دیگر از متفاوت ترین انواع هپی چیر بوده که مناسب تمام سنین طراحی شده و طول عمر بالا و وزن کم برخوردار می باشد. این هپی چیر را به دلیل تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول و در نتیجه رضایتمندی مصرف کنندگان از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید کرده اند. پارچه پلی استر مقاوم بوده و در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نمی شوند. این نوع روکش بدنه قابل شستشو با آب و مواد شوینده نیز بوده و از ویژگی ضدتعریق وضداب برخوردار می باشد. شما می توانید با خیالی اسوده از این محصول در سال های طولانی استفاده کنید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر مانند تمام محصولات تولیدی مرکزی مبل شنی از بادوام ترین نوع مواد یونولیت خرد شده است. این مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابیلت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. شما می توانید در صورت نیاز مواد داخلی محصول را شارژ مجدد و یا حتی مجدد تعویض کنید. مواد یونولیتی به دلیل نرمی و انعطاف پذیری قابل توجهی که دارند می توانند اسایش و راحتی شما را تضمین نمایند. این هپی چیر از طراحی بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که به دلیل ابعاد خیلی بزرگ امکان استفاده به عنوان تخت خواب شنی یک نفره را دارد. این هپی چیر از یک ضمانت نامه معتبر دو ساله برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار گرفته و تضمینی بر طول عمر بدنه محصول می باشد. برای خرید  هپی چیر با تخفیف عالی و به صورت کاملا اورجینال می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 8 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • داری گارانتی معتبر دوساله

هپی چیر اصل راحتی بزرگ

این محصول از جذاب ترین هپی چیرهای تولید شده در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد. این هپی چیر زیبا و جذاب دارای کاربردهای متفاوتی است و برای استفاده ایده آل می باشد. این محصول متفاوت و زیبا را می توانید به راحتی در هر فضایی که تمایل داشتید قرار دهید و به صورت تک نفره و یا دونفره مورد استفاده قرار دهید. این محصول دارای مشخصات خاص و متفاوتی نسبت به دیگر محصولات است که در ادامه سعی داریم اطلاعات کامل و دقیقی را در مورد آن به شما ارائه دهیم. 


هپی چیر با کاربردهای متنوع

این محصول دارای طول 160 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر نیز 90 سانتی متر می باشد. محصولی با این ابعاد برای استفاده دو نفره به صورت نشسته ایده آل بوده و به همین علت می توانید از این هپی چیر در مقابل تلوزیون و فضاهای دیگر استفاده کرده و به صورت دو نفره بر روی آن بنشینید. این محصول برای دراز کشیدن و خوابیدن نیز مناسب است و می توانید از آن به راحتی در زمان خوابیدن استفاده نمایید. ابعاد این هپی چیر امکان استفاده به صورت های متفاوت را به شما می دهد و می توانید از آن در حالت های گوناگون استفاده نمایید. این هپی چیر دارای وزن بدنه 8 کیلوگرمی بوده که در مقایسه با ابعاد بزرگ آن، وزنی ناچیز می باشد. هم چنین این هپی چیر را به راحتی می توانید از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. این محصول قادر است وزنی معادل 180 کیلوگرم را تحمل کند و در صورت استفاده افراد با وزن بالا و به مدت طولانی دچار افت کیفیت نخواهد شد. 


کیفیت رویه مورد استفاده 

این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پلی استر می باشد. این رویه نرم و لطیف بوده و قابلیت استفاده مداوم را به شما می دهد. این رویه برای استفاده تمامی افراد از جمله کودکان مناسب می باشد زیرا ضد حسایت و ضد تعریق است و می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. هم چنین این نوع رویه برای استفاده کسانی که دارای پوست های حساسی هستند، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از ویژگی های دیگر این رویه می توان به دارا بودن استحکام زیاد و مقاومت بسیار بالا اشاره کرد. این رویه تحت فشار زیاد دچار آسیب نشده و به سادگی پاره نمی شود. در دوخت این رویه از نخ هایی مقاوم و بسیار با کیفیت استفاده شده است. این نخ ها تحت فشار بالا پاره نمی شوند و به همین دلیل در قسمت درزهای هپی چیر مشکلی ایجاد نخواهد شد. این رویه قابل شستشو بوده و در زمان آلودگی می توانید آن را مورد شستشو قرار دهید. رویه هپی چیر را می توانید در ماشین لباسشویی به راحتی با مواد شوینده، بشویید. برای حفظ کیفیت رویه هپی چیر لازم است تا هپی چیر را در زمان جابه جایی بر روی زمین نکشید و به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت کشیدن محصول بر روی زمین ممکن است هپی چیر به لبه های دیوار برخورد کرده و دچار ساییدگی شود. هم چنین ممکن است با برخورد هپی چیر با اشیای تیز، محصول دچار پارگی و آسیب شود. 


قابلیت تعویض رویه

در صورت آسیب دیدن رویه می توانید به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. در صورت نیاز نیز می توانید رویه هپی چیر را تعویض نمایید. این قابلیت در زمان تغییر دکوراسیون از ویژگی های مهم هپی چیر به شمار می رود. در صورت تغییر دکوراسیون می توانید رویه هپی چیر را تعویض کرده و یک رویه جدید، مطابق با دکوراسیون جدید و سلیقه خود تهیه کرده و استفاده نمایید. با این کار نیازی به خرید هپی چیر جدید نخواهید داشت. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید هپی چیر اصل راحتی بزرگ با قیمتی ارزان می توانید از طریق تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش اقدام نمایید. برای این منظور با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت کرده و در زمان کوتاهی محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...