هپی چیر اصل راحتی

کد 33011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل راحتی بهترین نوع هپی چیر با هزینه مقرون به صرفه و ساختاری راحت بوده که تولیدی مبل شنی مناسب استفاده تمام سنین طراحی و روانه بازار کرده است. این هپی چیر بدنه مقاوم داشته که می تواند 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. پس با هر وزنی به راحتی می توانید این محصول را انتخاب و خریداری کنید. البته بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم داشته و برای زمان جا به جایی و چیدمان دکوراسیون داخلی یک دستگیره بر روی آن تعبیه شده است. روکش بدنه هپی چیر از جنس مرغوب جیر می باشد. دلیل انتخاب این پارچه برای تولید استحکام و دوام بالا در کنار نرم بودن این پارچه و مقاوم بودن در برابر وزن و فشار زیاد است. روکش های جیر قابل شستشو با آب و مواد شوینده بوده و کاملا ضدتعریق می باشد. پس در صورت استفاده طولانی مدت می توان گفت هیچ نوع مشکلی برای مصرف کننده ایجاد نخواهد کرد. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده هستند. این ساختار نرمی و انعطاف پذیری زیادی برای شما داشته و میزان آن را می توانید به راحتی کم یا زیاد کنید. بدنه هیپ چیر رنگی طوسی داشته که در طیف رنگ های خنثی با طرفداران فراوان قرار دارد. تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا در زمان خرید بتوانید رنگ بدنه هپی چیر را بر اساس سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. این هپی چیر نیز شامل دوسال گارانتی تولید کننده مرکزی بوده تا اسودگی خاطر شما را از طول عمر بالای محصول تضمین کند. اگر می خواهید هپی چیر را با قیمت ارزان و تخفیف مناسب در کنار کیفیت بسیار خوب خریداری کنید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: جیر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای دستگیره و رنگبندی
  • دارای گارانتی

هپی چیر اصل راحتی

یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده در گروه بزرگ مبل شنی آرامش، هپی چیر اصل راحتی است. این محصول دارای کیفیتی بالا بوده که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. از این هپی چیر در انواع محیط ها می توانید استفاده نمایید. این محصول از طراحی فانتزی برخوردار است و بسیار نرم و راحت می باشد. هپی چیر اصل راحتی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


محصولی خاص با طراحی خاص 

این هپی چیر دارای طراحی به فرم گرد می باشد. این محصول همانند یک توپ بزرگ و زیبا است که در قسمت میانی دارای یک فرو رفتگی بوده که بخش نشیمنگاه این محصول را تشکیل می دهد. با وجود این نشیمنگاه راحت و نرم هر فردی با یک بار استفاده از این محصول به آن علاقه مند شده و در صدد خرید بر می آید. با نشستن بر روی این توپ زیبا، بخش نشیمنگاه مقداری فرو رفته و در کناره های آن دسته هایی راحت ایجاد می شود که به راحتی می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار دهید تا از آویزان شدن دست ها و وارد شدن فشار به کتف و گردن جلوگیری شود. پشتی این محصول نیز دارای ارتفاعی کوتاه است و می توانید به راحتی به آن تکیه بدهید. با تکیه دادن به این پشتی، گودی کمر در حالتی مناسب قرار گرفته و با نشستن طولانی مدت دچار درد در این ناحیه نخواهید شد. در بالاترین قسمت تکیه گاه نیز یک دسته قرار دارد که می توانید از آن برای جابه جایی و حمل آسان تر هپی چیر استفاده نمایید.


رنگ بدنه مناسب

این محصول به رنگ طوسی روشن ساخته شده است. این رنگ خنثی بوده و به راحتی می توانید آن را در انواع دکوراسیون مورد استفاده قرار دهید. با توجه به دکوراسیون های مدرن و استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون می توانید به راحتی از این هپی چیر در انواع دکوراسیون استفاده نمایید. رنگ طوسی در اغلب دکوراسیون های امروزی یافت شده و هماهنگی زیادی با فضای این نوع از دکوراسیون دارد. 


موارد استفاده 

از این هپی چیر می توانید در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. شما می توانید برای تماشای تلوزیون این محصول را در مقابل تلوزیون قرار دهید و ساعت های طولانی بر روی آن نشسته و به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. با استفاده از این محصول فضایی خواهید داشت که پس از خستگی از کارهای روزانه خواهید توانست در بستری نرم و راحت به استراحت پرداخته و تمامی خستگی روز را از تن خود دور کنید. این محصول برای استفاده در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، ایده آل است. با استفاده از این هپی چیر می توانید ساعت های طولانی به مطالعه و یا درس خواندن بپردازید. شما خواهید توانست بدون خستگی به کار با لپ تاپ مشغول شوید در حالتی که هیچ فشاری متوجه کمر شما نخواهد بود. در زمان بازی های کامپیوتری می توانید از این هپی چیر استفاده کنید تا کمر و دست های شما دچار آسیب نشده و خسته نشوید. از دیگر موارد استفاده از این هپی چیر، استفاده از آن در زمان مسافرت و کمپینگ است. این محصول دارای ابعاد مناسبی بوده که به راحتی در خودرو جای می گیرد. شما می توانید در زمان مسافرت این محصول را به همراه خود ببرید و در انواع محیط ها و فضاهای باز، نشیمنگاهی نرم و راحت داشته باشید. در طول شب نیز این هپی چیر شما را از سرمای زمین دور کرده و می توانید بر روی این هپی چیر به خواب بروید. 


ابعادی مناسب برای استفاده 

این محصول دارای طول و عرض 95 سانتی متری بوده و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر دارد. ارتفاع این محصول از قسمت نشیمنگاه تا سطح زمین برابر با 50 سانتی متر بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. این هپی چیر را می توانید به راحتی از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید زیرا به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این محصول، وزن کلی هپی چیر برابر با 6 کیلوگرم بوده و به راحتی می توانید آن را حمل نمایید. محصول فوق دارای تحمل وزنی برابر با 180 کیلوگرم می باشد و هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. 


ثبت سفارش و خرید

با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، هپی چیر اصل راحتی را سفارش داده و به راحتی درب منزل دریافت خواهید کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...