هپی چیر استوانه ای مخمل

کد 61001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,986,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر استوانه ای مخمل یکی دیگر از محصولاتی است که پر فروش بوده و با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند برای تمامی کودکان و نوجوانان جذاب باشد. علاوه بر آن مبل شنی برای بازی های کودکان و نوجوانان نیز مناسب است و سبب پرش و جامپینگ آن ها می شود. به این طریق برای این گونه بازی ها بدنه سازگاری های لازم را داشته و می تواند به بهترین شکل مرغوبیت و دوام خود را ثابت کند. محصول مورد نظر با بدنه ای فابریک و جنس مخمل می تواند در طول سال های زیاد برای افراد مناسب باشد و در زمان استفاده مفید گردد به این گونه که بتوان آن را در محل های دیگر نیز با خود به همراه داشت و از آن در هر فضایی استفاده کرد. مبل شنی حاوی موادی است که درون آن را پر نموده است. این مواد یونولیت خرد شده می باشد که تمامی بدنه را پر نموده است و با امکان کم و زیاد کردن آن می توان منعطف بودن محصول را تنظیم نمود. علاوه بر آن یونولیت خرد شده دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی است که در مجموع و در داخل بدنه این نرمی و لطافت را به محصول می بخشد. با این وجود محل مناسبی برای استراحت کودکان و نوجوانان است و در زمان خواب نیز امکان استفاده از آن وجود دارد. در صورت تمایل به داشتن این مبل شنی رنگ بدنه آن نیز انتخاب می شود و بر حسب علاقه افراد انتخاب می گردد. برای سفارش و خرید هپی چیر استوانه ای مخمل می توان به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه نمود.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر

 قابلیت شستشو
اقلام همراه-

 

هپی چیر استوانه ای مخمل

فراهم کردن یک فضای نرم و راحت برای کودکان که هم بتوانند به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند و هم بتوانند بر روی آن به استراحت بپردازند یک دغدغه برای والدین به شمار می رود. انواع متفاوتی از هپی چیر هستند که در کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش تولید می شوند. این محصولات با دارا بودن استانداردهای لازم برای استفاده کودکان و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید، بهترین گزینه برای استفاده کودک دلبند شما به شمار می روند. یکی از این هپی چیرهای جذاب و فانتزی، هپی چیر استوانه ای مخمل می باشد که در ادامه این مطلب می خواهیم اطلاعات کاملی را در مورد این محصول به شما ارائه دهیم. 


مشخصات ظاهری هپی چیر 

این هپی چیر حالتی استوانه ای دارد که از پهلو بر روی زمین قرار می گیرد. در هنگام نشستن کودکان بر روی این محصول، هپی چیر پشتی کوتاهی را دارا می باشد که کودک می تواند به راحتی به آن تکیه دهد. این محصول همانند یک کاناپه بوده که کودک به راحتی می تواند بر روی آن بنشیند. رنگ این محصول قرمز زیبایی می باشد که اغلب کودکان با دیدن آن شگفت زده شده و به آن علاقه مند می شوند. 


نحوه استفاده کودکان از هپی چیر 

کودکان با توجه به سن و جثه به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. این هپی چیر با توجه به ساختمان جالبی که دارد قابلیت استفاده در دو صورت را به کودک می دهد. کودک به راحتی می تواند بر روی این محصول دراز کشیده و بخوابد. هم چنین در هنگام نشستن، به راحتی دو کودک بر روی این هپی چیر جای می گیرند و می توانند از آن استفاده کنند. این محصول برای بازی های کودکان ایده آل می باشد. در زمان بازی های کامپیوتری کودکان به راحتی می توانند بر روی این هپی چیر نشسته و بازی کنند. در زمان تماشای تلوزیون و برنامه های مورد علاقه، کودک به راحتی می تواند با نشستن بر روی این محصول، ساعت های طولانی به تماشای تلوزیون بپردازد. 


رویه ای نرم و لطیف

به دلیل استفاده کودکان از این هپی چیر، محصول باید دارای رویه ای مناسب برای پوست های حساس کودکان باشد. هم چنین کودکان در بازی های خود اغلب بی پروا بوده و با هیجان زیادی بازی می کنند. محصولی که برای گروه سنی کودکان تولید شده است باید مقاوم باشد، تا در برابر بازی های کودکان دوام بیاورد. رویه این محصول شامل این ویژگی ها می باشد و کودک به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. این رویه ضد حساسیت است که به خوبی با پوست های حساس کودکان سازگار بوده و مشکلی برایشان ایجاد نمی کند. رویه هپی چیر ضد تعریق نیز می باشد که در صورت استفاده طولانی مدت بدن اذیت نشده و عرق نمی کند. علاوه بر این ها رویه هپی چیر بسیار مقاوم نیز می باشد. رویه محصول در برابر ضربه های وارد شده در هنگام بازی کردن کودک، مقاومت بسیار زیادی نشان داده و به سادگی دچار پارگی و آسیب نمی شود. هم چنین این رویه در برابر ساییدگی نیز مقاوم بوده و پوسیده نمی شود. رویه هپی چیر قابلیت شستشو دارد که یک مزیت برای این محصول به شمارمی رود. زیرا کودک در حین استفاده از این محصول ممکن است به راحتی رویه را کثیف کرده و یا انواع خوراکی ها را بر روی این رویه بریزد. در این هنگام شما می توانید توسط زیپی که در رویه تعبیه شده است، رویه هپی چیر را جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این رویه را می توانید در ماشین لباسشویی انداخته و یا با آب گرم و انواع مواد شوینده مناسب بشویید. رویه هپی چیر قابلیت تعویض نیز دارد و در صورت لزوم می توانید رویه را عوض کنید. 


روش های خرید

برای خرید این محصول جذاب از نمایندگی مرکزی فروش محصولات مبل شنی آرامش می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش اقدام کرده و پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر را دریافت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...