هپی چیر یک نفره سورمه ای

22090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,003,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره سورمه ای یکی از راحت ترین و ساده ترین نوع مبل هپی چیر می باشد که یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه ان انعطاف زیاد این مبل می باشد. این انعطاف باعث شده تا راحتی زیادی را برای فرد استفاده کننده ایجاد کند همچنین با نشستن بر روی مبل هپی چیر و گرفتن حالت بدن شما از کمر درد جلوگیری می کند.وزن سبک ان باعث شده تا به راحتی حمل و جابه جا شود و اندازه خوب ان نیز باعث قرار گرفتن در محل های کوچک نیز می شود. جنس بدنه ان از چرم است که در رنگ سورمه ای و ضخامت بالا می باشد. این بدنه با کیفیت ضد ساییدگی و پوسیدگی است و در دوام بالا مناسب جهت استفاده در طولانی مدت می باشد. انعطاف زیاد این محصول باعث شده تا حالت بدن شما را بگیرد و به راحتی و حالت استاندارد بدن شما کمک می کند. بدنه این مبل هپی چیر زیبا دارای قابلیت شستشو می باشد و به راحتی با استفاده از زیپ موجود در بدنه مبل تخلیه می شود و هم چنین می توان در صورت نیاز محتویات داخل که از یونولیت خورد شده است کم و زیاد کرد.

  • طول 100 سانتی متر
  • عرض 100 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • جنس بدنه چرم
  • قابلیت تحمل وزن 180 کیلوگرم
  • قابل شستشو
  • وزن محصول 6 کیلوگرم
  • دارای 2 سال ضمانت

مبل هپی چیر یک نفره سورمه ای

محصولات راحتی همواره از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار می باشند و اغلب افراد به استفاده از این محصولات راحتی تمایل زیادی نشان می دهند. در زمان خرید این محصولات، سن و سال مطرح نیست و تمامی گروه های سنی می توانند به راحتی از این هپی چیرهای راحتی استفاده کنند. اغلب هپیچیرها دارای طراحی های فانتزی هستند و در این میان، نوع رویه برخی از محصولات به خاص تر شدن بدنه کمک می کند. مبل هپی چیر یک نفره سورمه ای یکی از محصولات زیبا و جذابی است که دارای طراحی فانتزی و فوق العاده راحت می باشد. این محصول کیفیتی بالا داشته و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این هپی چیر ویژگی های جذابی دارد که در ادامه این مطلب به بررسی و بیان آن ها خواهیم پرداخت تا جهت خرید اطلاعاتی در خصوص این محصول داشته باشید. 


رویه ای بزرگ تر از بدنه اصلی 

رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است که مشخصاتی ایده آل برای استفاده دارد. این رویه دارای استحکام بالایی می باشد و به صورت بزرگ تر از بدنه اصلی دوخته شده است. با این وجود رویه طراحی فانتزی تر و زیباتری به وجود آورده است. هم چنین به دلیل بزرگ تر بوده رویه از بدنه اصلی، رویه استحکام بیشتری داشته و مقاومت بالاتری از خود نشان می دهد. به این ترتیب با وجود وارد شدن فشار زیاد این رویه حالت خود را از دست نداده و دچار مشکل نخواهد شد. این رویه قابلیت نظافت آسان دارد و در صورت نیاز به راحتی می توانید آن را با یک دستمال نم دار تمیز کنید. این رویه کیفیتی بی نظیر دارد که در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. شما به راحتی می توانید این رویه را در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا مقاومت بالایی داشته و دچار مشکل نخواهد شد. رویه قابلیت شستشو نیز دارد و در صورت نیاز می توانید توسط زیپی که بر روی آن قرار دارد رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. 


محصولی نرم و منعطف

برای پر کردن داخل این محصول از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این مواد داخلی دارای کیفیتی بی نظیر هستند و مشخصاتی مناسب برای استفاده در داخل هپی چیر دارند. این مواد داخلی دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی می باشند که به همین دلیل هپی چیر وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد. این وزن پایین موجب شده است تا جابه جایی و حمل این محصول بسیار ساده باشد و شما بتوانید به راحتی این هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. وزن این محصول در مقایسه با حجم بالای آن ناچیز به نظر می رسد و هر فردی به راحتی می تواند این هپی چیر را جابه جا کند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی شکل ظاهری آن است که موجب انعطاف بالای آن شده است. این مواد داخلی حالتی همانند شن های ریز و سبکی دارند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن هر فردی، این مواد داخلی جابه جا می شوند به به خوبی تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهند. با این وجود این محصول فضایی نرم و راحت را برای استفاده شما فراهم خواهد کرد که کاملا متناسب با آناتومی بدن شما است. پس از استفاده نیز این محصول با تکان دادن به حالت اولیه بازمی گردد و با نشستن فرد دیگر، حالت جدیدی به خود می گیرد. این مبل شنی بسیار نرم و راحت بوده و با استفاده های طولانی مدت مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. زیرا مواد داخلی از استحکام بالایی برخوردار می باشند و با وجود وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، دچار کاهش حجم و افت کیفیت نمی شوند. هم چنین انعطاف این هپی چیر نیز تحت تأثیر وارد شدن فشار زیاد، آسیب نخواهد دید. 


راهنمای خرید

در سایت مبل شنی آرامش شاهد بالاترین تنوع محصولات هستیم به طوری که پاسخگوی تمامی سلایق بوده و هر فردی به راحتی می تواند از این سایت محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و خریداری نماید. برای تهیه مبل هپی چیر یک نفره سورمه ای به این سایت مراجعه کرده و هپی چیر مورد نظر خود را با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...