هپی چیر یک نفره سبز

33031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,907,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره سبز یکی از بهترین و راحت ترین مبل های هپی چیر موجود در فروشگاه آرامش است که در زیبایی و ظرافت تمام یک مبل زیبا برای استفاده در منازل و حتی محل کار می باشد. این مبل بی نظیر در رنگ سبز جلوه ویژه ای به دکور شما می دهد و برای ست کردن با وسایل یک اتاق خواب بسیار شیک نیز مناسب می باشد. دوام جنس بدنه این مبل زیبا بسیار بالاست در عین حال مقاوم در برابر پوسیدگی و حتی ساییدگی می باشد بنابراین می توان با خیال راحت و با اطمینان کامل از کیفیت ین محصول آن را خریداری و مصرف نمود. جنس بدنه این مبل هپی چیر شکیل از جنس چرم می باشد که قابلیت شستشوی آسان دارد. در ساختار بدنه ان یک زیپ در انتها تعبیه شده که با استفاده از ان می توان به راحتی محتویات داخل مبل هپی چیر که از یونولیت های خرد شده است را کم و یا زیاد کرد هم چنین می توان محتویات را به طور کامل خالی و بدنه مبل را به راحتی شستشو داد. سایز این مبل زیبا مناسب فضا های کوچک نیز است و قابل حمل اسان به هر نقطه ای از منزل می باشد.

  • قطر 100 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • ارتفاع نشیمنگاه 50 سانتی متر
  • تحمل وزن 170 کیلوگرم
  • جنس بدنه :چرم مصنوعی
  • قابل شستشو
  • دارای ضمانت 2 ساله
  • وزن محصول: 6کیلو گرم

مبل هپی چیر یک نفره سبز

محصولاتی با طراحی های بسیار راحت و ساختمان طبی از بهترین نوع هپی چیرهای تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشند که دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران هستند. یکی از این نمونه های فوق العاده راحت با طراحی جذاب و خاص، مبل هپی چیر یک نفره سبز می باشد. این محصول دارای طراحی زیبا و ساختمانی فوق العاده راحت است که مناسب ترین گزینه برای خرید و استفاده به صورت طولانی مدت می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا مشخصات این محصول را بررسی نماییم.


طراحی ساختمان مبل هپی چیر

این محصول دارای ساختمانی کاملا راحت و طبی است و از سبک طراحی کاناپه ای برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های این محصول داشتن نشیمنگاهی به صورت استوانه ای بوده که دیواره خارجی آن کاملا یکدست و بدون چین خوردگی است. این نشیمنگاه مناسب بوده و در زمان نشستن پاهای شما آویزان نمی شود. بنابراین احساس ناخوش آیندی در قسمت پاها و زانوها به وجود نخواهد آمد. این هپی چیر دارای پشتی بلندی بوده که پهن است و ضخامتی مناسب دارد. این پشتی به صورت یک تکه به بدنه اصلی متصل می باشد و به راحتی قابل استفاده است. این پشتی با ارتفاع مناسبی که دارد به خوبی تا بالای قسمت سر و گردن را دربر می گیرد و به دلیل پهن بودن نیز به خوبی تمامی بخش کتف و شانه ها را پوشش خواهد داد. پشتی و نشیمنگاه این محصول فوق العاده راحت می باشد و کاملا نرم و منعطف است. به همین دلیل برای استفاده در فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند ایده آل می باشد. 


موارد استفاده از هپی چیر

این محصول خاص به واسطه ظاهر ساده و شیکی که دارد و استفاده از رنگ مناسب در بدنه، قابلیت استفاده در فضاهای متفاوتی مانند فضاهای رسمی را به شما می دهد. شما می توانید از این هپی چیر در محیط هایی مانند دفتر کار استفاده کنید و در اوقات فراغت از کار و یا ساعت های استراحت، با نشستن بر روی این محصول اندکی از خستگی روزانه خود کم کرده و به آرامش برسید. هم چنین می توانید با استفاده از این مبل شنی در فضاهایی مانند سالن نشیمن منزل فضایی راحت و ایده آل ایجاد نمایید تا بتوانید به استراحت بپردازید. هم چنین می توانید این هپی چیر را در اتاق مطالعه قرار دهید و ساعت های طولانی بدون خستگی به مطالعه مشغول شوید. به دلیل داشتن ساختمان طبی، با نشستن بر روی این محصول، بدن در وضعیت مناسبی قرار می گیرد و می توانید از فعالیت های نشسته لذت ببرید بدون اینکه به کمر و شانه ها و هم چنین گردن شما آسیبی برسد. از کاربردهای دیگر این محصول استفاده از آن پس از انجام حرکات ورزشی است. زیرا با نشستن بر روی آن بدن کاملا به حالت ریلکس درآمده و تمامی عضلات بدن به آرامش می رسد. شما می توانید در زمان مسافرت و گردش نیز این محصول را در خودرو قرار داده و به همراه خود ببرید. با استفاده از آن خواهید توانست در محیط بیرون از منزل و در فضای باز، از نشیمنگاهی راحت و مناسب برخوردار شوید. شما می توانید در طول روز با نشستن بر روی این هپی چیر از هوای تازه و نور آفتاب لذت برده و در هنگام شب، بر روی این محصول بخوابید.


تعمیر هپی چیر

این محصول از کیفیتی بی نظیر برخوردار می باشد که طول عمر بالایی دارد. اما در صورتی که تحت استفاده نامناسب، محصول دچار آسیب شد می توانید این هپی چیر را به راحتی تعمیر کنید. رویه این محصول قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی دارد که می توانید تعمیر کرده و یا رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش سفارش دهید و رویه را تعویض نمایید. هم چنین مواد داخلی محصول را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی جایگزین نمایید تا محصولی جدید و با کیفیت داشته باشید. 


راهنمای خرید

مبل هپی چیر یک نفره سبز از سری محصولات پرکاربرد مبل شنی آرامش است که از طریق نمایندگی فروش مستقیم مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد. با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...