هپی چیر کوچک برای گیم

کد 51011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,183,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کوچک برای گیم دارای رنگ بندی متنوع و زیبا در ابعادی کوچک که در فضاهای مختلف قابل استفاده است و به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی قابل جابه جایی در هر نقطه از خانه می باشد. این مبل هپی چیر با ساختار ساده ای که دارد بسیار مناسب جهت استفاده کودکان در هنگام بازی های رایانه ای می باشد. ساختار مستطیلی شکل و کم ضخامتی که دارد باعث شده تا از ان برای استراحت و رفع خستگی های روزانه نیز استفاده شود. این مبل هپی چیر زیبا دارای یک پشته جهت تکیه دادن نیز هست که به راحتی نشستن هنگام بازی کمک می کند. جنسی مقاوم در برابر ساییدگی داشته و می توان به راحتی ان را شستشو داد. به این گونه که به وسیله زیپ انتهاییش می توان محتوای داخل مبل را خالی کرده و رویه ان را شستشو دهید. هم چنین این زیپ برای کم و زیاد کردن محتوای درون مبل هپی چیر که یونولیت های تکه تکه شده است کاربرد نیز دارد. این محصول شکیل که از جنس پارچه مخمل می باشد به دلیل اندازه کوچکش قابل استفاده در هر فضایی می باشد.

  • طول 120 سانتی متر
  • عرض 70 سانتی متر
  • ارتفاع 70 سانتی متر
  • جنس بدنه : پارچه مخملی
  • قابل شستشو
  • قابل حمل اسان

مبل هپی چیر کوچک برای گیم

مبل هپی چیر کوچک برای گیم دارای ساده ترین بدنه می باشد و می تواند برای راحتی افراد مورد استفاده قرار گیرد. این مبل هپی چیر ابعاد کوچکی دارد تا کودکان و نوجوانان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و شرایط دلخواهی را به دست آورند. این محصول بی نظیر و شیک دارای رنگبندی می باشد تا بدنه بر اساس سلیقه افراد انتخاب شود. از این رو کسانی که تمایل به خرید محصول مد نظر را دارند می توانند رنگ بدنه را به راحتی انتخاب کنند و در محل مد نظر قرار دهند. مبل هپی چیر کوچک دارای بدنه ای مستطیلی شکل است که به سمت کج قرار می گیرد و نشیمنی راحت را برای استفاده کنندگان مهیا می سازد. با این وجود است که محبوبیت این محصول نسبت به سایر محصولات بالا می رود و محصول برای استفاده در شرایط مختلف در نظر گرفته می شود. اما به طور کلی این محصول جهت بازی های گیم و نشستنی برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد و در این ساعات برای استفاده افراد آماده می باشد. به همین خاطر است که افراد قادر هستند که محصول مورد نظر را با بهترین شرایط داشته باشند و موقعیت دلخواهی را به دست آورند. کسانی که تمایل به خرید هپی چیر مد نظر دارند می توانند نسبت به کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه بپردازند. این اطلاعات در ادامه خلاصه شده است که به بررسی آن می پردازیم.


ایجاد فضای راحتی برای بازی

برترین مزیت این مبل هپی چیر این است که محصول دارای بدنه ای خاص می باشد و می تواند فضایی راحتی را برای تفریحات افراد مهیا سازد. این محیط جزو راحت ترین نشیمن ها می باشد که کودکان و نوجوانان برای انجام بازی و گیم بر روی آن می نشینند و ساعات زیادی را صرف تفریحات مختلف می کنند. بازی و سرگرمی کودکان زمانی طولانی می شود که از شرایط محیطی خوبی برخوردار باشند. در نتیجه خریدار این مبل هپی چیر می تواند به راحتی محصول را به جهت کسب راحتی بیش تر در زمان بازی کودکان و نوجوانان در نظر بگیرند و بتوانند ساعات خوشی از بازی را برای ان ها ایجاد سازند. این محیط آرامش کافی در زمان بازی را مهیا می سازد و می تواند بدن افراد را در شرایط ایمنی و استاندارد قرار دهد. با این وجود هر چقدر ساعت بازی بیش تر شود مشکلی را برای بدن و ستون فقرات استفاده کنندگان ایجاد نخواهد کرد و آن ها در موقعیت مطلوب خود قرار خواهند گرفت. بدنه به صورت کج بر روی زمین قرار می گیرد و ایجاد نشیمن منعطف را می کند.


ایجاد تکیه گاه با توجه به ساختار بدنه

نکته قابل توجه در زمان افزایش رضایت افراد در زمان استفاده از این محصول این است که بدنه با توجه به نحوه قرار گیری می تواند تکیه گاه محکمی را ایجاد سازد. به خاطر استفاده از این مبل هپی چیر در هنگام بازی کودکان و نوجوانان وجود تکیه گاه امری ضروری می باشد که باعث شده است علاقه مندان با خیالی آسوده بر روی مبل شنی بنشینند و مشغول سرگرمی شوند. این محصول بی نظیر می تواند با داشتن چنین تکیه گاهی ستون فقرات افراد را صاف نگه دارد و از بروز درد و آسیب جلوگیری کند. با این وجود است که محصول مورد نظر با تعداد بالا برای تمامی علاقه مندان خریداری می شود و برای مدت زمان طولانی نیز برای این گروه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این مبل هپی چیر را با داشتن چنین مزیتی خریداری کنید.


شارژ بدنه محصول

هپی چیر مد نظر را می توان به راحتی شارژ کرد. برای این کار می بایست از بخش زیپی که بر روی بدنه قرار دارد محصول را تخلیه نمود و خالی از مواد داخلی کرد. در نتیجه بدنه تخلیه شده را با مواد تازه و جدید پر کرد تا بدنه به حالت اصلی خود در بیاید. با این کار محصول مجدد نرم و منعطف می شود و قابلیت های خود را به دست می آورد و در واقع شارژ می شود.


خرید

کسانی که تمایل به خرید مبل هپی چیر کوچک برای گیم را دارند می توانند آن را از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...