هپی چیر چرم تک نفره

کد 20666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,585,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم تک نفره یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در میان هپی چیر های موجود در بازار بوده که بدنه طبی و راحت با طول عمر بالا دارد. ارگونومی ساخت بدنه این مبل هپی چیر برگرفته از مبل های کلاسیک بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. بدنه این محصول از نشیمنگاهی مستطیل شکل با تکیه گاهی شیبدار و سرخود تشکیل می شود. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا محصول قابل استفاده در فضای منازل و محل کار باشد. رنگ بدنه مبل هپی چیر را می توانید با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. زیرا ساختری نرم و بادوام داشته و کاملا ضدتعریق و ضداب است. 

بخش داخلی مبل هپی چیر نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا ساختاری منعطف داشته که در مقابل وزن کم خود می توانند وزن بالایی را تحمب کنند. این مواد یونولیتی امکان شارژ مجدد و تعویض را دارند. برای خرید این مبل هپی چیر طبی می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده تا محصول را با قیمت ارزان و طول عمر بالا خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه دوساله

مبل هپی چیر چرم تک نفره

یکی از پرطرفدارترین سبک های طراحی هپی چیر، محصولات کاناپه ای می باشد که حالتی همانند کاناپه های معمولی دارد. این محصولات با ظرفیت های متنوع تک نفره و دونفره و سه نفره ... تولید شده اند که با توجه به نیاز خود می توانید اقدام به تهیه این نمونه ها نمایید. یکی از محصولات زیبا و کاربردی در این گروه مبل هپی چیر چرم تک نفره می باشد که دارای ظاهری مناسب بوده و به راحتی می توان از آن در فضاهای مختلف استفاده نمود. هپی چیرهای کاناپه ای دارای ظاهر ثابتی هستند که برای استفاده در فضاهای متنوع مناسب می باشند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل هپی چیر چرم تک نفره می پردازیم. 


ویژگی های ظاهری هپی چیر

این محصول دارای ساختمانی ثابت می باشد که در صورت تکان دادن و انتقال، دچار تغییر شکل نمی شود. این محصول نشیمنگاهی به صورت مکعبی دارد که ارتفاعی استاندارد از سطح زمین دارد. پشتی این محصول نیز به صورت مربعی بوده که ارتفاع بلندی دارد. رویه این محصول به رنگ قهوه ای می باشد و دیواره های خارجی آن به رنگ مشکی طراحی شده است. رنگ مناسب در کنار طراحی عالی این هپی چیر باعث شده است تا مورد علاقه اغلب افراد واقع شود و به فروش بالایی دست پیدا کند. 


محصولی نرم و راحت 

مواد داخلی مورد استفاده در داخل این هپی چیر از نوع مواد یونولیتی می باشد که دارای وزن بسیار کمی می باشد. این محصول را می توانید به راحتی از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. وزن این هپی چیر برابر با 6 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با حجم آن ناچیز محسوب می شود. شما به راحتی می توانید این محصول را در زمان فعالیت های متفاوت انتقال دهید و از داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم لذت ببرید. مواد داخلی این محصول دارای خاصیت جابه جایی آسان می باشند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین علت با نشستن افراد بر روی این هپی چیر، محصول انعطاف بالایی نشان داده و مواد داخلی جابه جا می شوند و هپی چیر به فرمی متناسب با انحنای بدن فرد درمی آید و برای استفاده در انواع فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند مناسب می باشد. زیرا در زمان نشستن بر روی این محصول هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود و از نشستن خسته نخواهید شد. 


دارا بودن استحکام بالا

این محصول دارای استحکام بالایی می باشد. به طوری که با وارد شدن ضربه و ایجاد فشار زیاد، این مواد داخلی حالت خود را حفظ کرده و دچار تغییر شکل نمی شوند. به این ترتیب با نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی این هپی چیر، محصول حجم خود را از دست نداده و هم چنین انعطاف آن نیز کم نخواهد شد. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی لازم است تا از برخورد مایعات با مواد جلوگیری نمایید. زیرا با برخورد مایعات با این مواد داخلی، مواد داخلی به هم چسبیده و سفت می شوند. به این ترتیب دیگر انعطاف سابق را نداشته و از حجم آن نیز کاسته می شود. در صورت بروز این اتفاق نیز نگران نباشید. شما می توانید مواد داخلی هپی چیر را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید. به این ترتیب هپی چیر به کیفیت اولیه بازگشته و به راحتی قابل استفاده است. 


کیفیت رویه هپی چیر

برای رویه این هپی چیر از چرم مصنوعی استفاده شده است. زیرا این رویه نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت است و برای افرادی با پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. این رویه دارای استحکام بالایی بوده که با وارد شدن فشار زیاد، تغییر شکل نداده و به اصطلاع شل نخواهد شد. هم چنین این رویه را می توانید به راحتی توسط دستمال نمدار تمیز کنید. بر روی این محصول یک زیپ مخفی قرار دارد که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و یا به مواد داخلی هپی چیر دسترسی داشته باشید. 


ثبت سفارش و خرید

با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش می توانید مبل هپی چیر چرم تک نفره را با قیمتی ارزان سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. این محصول دارای بالاترین درجه کیفی بوده و ظاهری مناسب برای تمامی فضاها دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...