هپی چیر مخمل دورنگ

کد 31028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,071,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل دورنگ یکی دیگر از هپی چیر پرطرفدار در میان نمونه های تولید شده توسط نمایندگی مبل شنی بوده که کیفیت بالا و ساختاری راحت دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته که نشیمنگاه ان تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. پس شما می توانید برای استراحت های طولانی و یا مطالعه و.. این محصول را انتخاب کنید. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از سفید و زرد بوده که قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده مهیا شده است. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته تا مصرف کنندگان به راحتی ان را جا به جا کنند. روکش بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل ضدتعریق تولید کرده اند که ساختاری بادوام و نرم دارد. این روکش بدنه را در صورت نیاز می توانید با اب و مواد شوینده تمیز کنید. مواد داخلی یونولیتی محصول نرم و سبک بوده که توانایی تحمل وزن زیادی دارند. این مواد را می توانید به راحتی تعویض و یا مجدد شارژ کنید. مبل هپی چیر یاد شده دارای یک ضمانت نامه 2ساله نیز بوده که اسودگی خاطر شما را برای طول عمر ان فراهم می اورد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه میل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • مواد داخلی: یونولیتی

مبل هپی چیر مخمل دورنگ

مبل هپی چیر مخمل دورنگ دارای نقاط قوت زیادی در طراحی خود می باشد که در نتیجه می تواند محصول را برای قرار گیری تمامی افراد مورد استفاده قرار دهد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت مبل شنی آرامش است که دارای سازگاری های لازم برای بدن می باشد و سعی دارد که رضایت را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این محصول بی نظیر و شیک برای به کار گیری در اتاق خواب ها با ترکیب اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد و سعی در آن شده است که بدون نقص و حرفه ای تولید شود. هپی چیر مد نظر  یکی از بی نظیر ترین ترکیباتی می باشد که بدنه ای منعطف دارد و می تواند بسیار نرم باشد. بنابراین به عنوان یک محصول سازگار با بدنه و برای به آرمش رسیدن افراد در نظر گرفته شده است. این محصول دارای رنگبندی متنوعی نیز بوده است که در نتیجه می تواند به محیط جذابیت و زیبایی ببخشد. با این وجود است که افراد به راحتی می توانند محصولی مطابق با آن چه سلیقه خود آن ها است داشته باشند. خصوصیات منحصر به فردی در این زمینه ایجاد شده است که در نتیجه قادر است بهترین موقعیت را برای افراد ایجاد کند. با توجه به وجود قابلیت های مختلف در این محصول زیبا و خاص افراد زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به داشتن آن دارند. در نتیجه بهتر است که نسبت به کسب اطلاعات بیش تر در زمینه خرید مبل هپی چیر مخمل دورنگ اقدام نمایید.


گرد و شکل پذیر 

بدنه هپی چیر از یک ساختار گرد تشکیل شده است که می تواند محلی مطلوب برای قرار گیری بدنه افراد باشد. این محصول خاص می تواند با داشتن چنین بدنه ای برای تمامی افراد مناسب باشد و سطحی متشکل از بخش های منعطف را تشکیل دهد. با قرار گیری افراد بر روی سطح محصول بدنه به حالت فرو رفته در می آید و سعی می شود که شکل بدن افراد را به خود گیرد. با این وجود است که از این هپی چیر خاص به عنوان یک محصول با قابلیت شکل پذیری بالا یاد کرد و استفاده درست از آن به عمل آورد. هپی چیر مد نظر مقداری فضای خالی در داخل خود دارد که خالی از مواد داخلی می باشد. به همین خاطر است که بدنه فرورفته خواهد شد و به صورت شکل پذیری بالا در خواهد آمد. از این رو این محصول این قابلیت منحصر به فرد را دارا می باشد.


طراحی اسپرت

هپی چیر مخمل دارای دو رنگ در ساختار خود می باشد که در واقع ظاهر آن را به توپ تشبیه کرده است. این ساختار در محصولاتی ایجاد شده است که می توان از آن ها به عنوان طرح اسپرت یاد کرد. از این رو کسانی که محیط های اسپرت دارند و یا اتاق خواب خود را با ساختار اسپرت طراحی و تولید کرده اند قادر می باشند که این محصول بی نظیر را در آن جا قرار دهند و از آن نهایت لذت را ببرند. هپی چیر مد نظر دو رنگ است و این دو رنگ بر اساس سلیقه افراد تعیین می شوند. با این وجود است که امکان داشتن این محصول مطابق با سلیقه افراد وجود دارد و به آسانی قادر به داشتن این گزینه دلخواه خواهند بود. مبل شنی راحتی رویه سازگار با بدن افراد دارد و دوختی تضمینی شامل حال آن شده است. بنابراین کسانی که مطلوب ترین و بهترین وسایل طبی را مورد استفاده قرار می دهند می توانند این محصول را خریداری کرده و در  موارد بسیار زیادی آن را مورد استفاده قرار دهند. طرح اسپرت محصول می تواند آن را به عنوان یک تکیه گاه برای انواع نرمش ها قرار دهد و استفاده از آن را انجام دهند.


تکیه گاه کوچک

با توجه به این که در زمان استفاده از محصول فرورفتگی بر روی بدنه ایجاد می شود یک تکیه گاه نسبی نیز در آن شکل می گیرد که در نهایت به راحت بودن افراد کمک می کند. این تکیه گاه باعث شده است که افراد در زمان استفاده از محصول شرایط آرامش بخشی را به خود بگیرند و در کمال راحتی به استراحت های روزانه خود برسند.


خرید مبل هپی چیر مخمل دورنگ

مبل هپی چیر مخمل دورنگ محصولی با کیفیت بالا است و از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...