هپی چیر مخمل دسته دار

33048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,997,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل دسته دار با کیفیت ترین و با دوام ترین محصول موجود در فروشگاه ارامش می باشد که در جنس مخمل ضد حساسیت است.این مبل هپی چیر دو رنگ بوده و به زیبایی خانه شما کمک دو چندانی می کند به دلیل اندازه خوبی که دارد برای هر محلی مناسب می باشد و با وجود دسته ای که در بالای این مبل زیبا تعبیه شده به راحتی جابه جا می شود. با وجود تکه های خرد شده یونولیت که مواد تشکیل دهنده این مبل هستند نرمی خاصی را به این محصول بخشیده اند و با زیپی که در انتهای ان وجود دارد به راحتی کم و زیاد میشود. هم چنین می توان مواد داخل ان را به طور کامل تخلیه کرد و پارچه بدنه این مبل راحت را شستشو داد. برای یک روز کاری خسته کننده هیچ چیز به اندازه یک مبل راحت و نرم لذت بخش نخواهد بود که این مبل  می تواند مبل هپی چیر مخمل دسته دار باشد.جنس بدنه بادوام ان ضد هر گونه ساییدگی و پارگی می باشد و برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. رنگ تیره ان موجب دیر چرک شدن این مبل هپی چیر زسیا شده است.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • وزن: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه مخمل
  • قابلیت شستشو
  • قابل حمل اسان

مبل هپی چیر مخمل دسته دار

مبل هپی چیر مخمل دسته دار از سری محصولات با کیفیتی می باشد که به جهت داشتن ساعات استراحت در طول روز طراحی و تولید شده است. این محصول بی نظیر با بدنه ای مقاوم قادر است که لحظات خوبی را برای به آرامش رسیدن بدن ایجاد کند و در نتیجه بهترین گزینه در خصوص ایجاد محیط های راحتی می باشد. هپی چیر را می توان به عنوان یک محصول که با بدنه ای با طول عمر بالا می باشد خریداری کرد و از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. در طی استفاده از این محصول شرایط برای بدن افراد به خوبی رقم می خورد و آن ها قادر هستند که تجربه یک استراحت مطلوب در طول روز را داشته باشند. به طور کلی این محصول برای آرامش و راحتی در نظر گرفته شده است و در تولید آن نیز از مواد اولیه بسیار با کیفیتی استفاده شده است. از این رو به تمامی علاقه مندان به استراحت های روزانه توصیه می شود که این هپی چیر جذاب و زیبا را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند و از آن در بسیاری از موارد استفاده نمایند. به دلیل داشتن مزیت های فراوان تعداد مراجعه کنندگان جهت خرید محصول زیاد می باشد. بنابراین افراد قادر هستند که با قیمت مناسب آن را خریداری کرده و از مزایای آن بهره کافی را ببرند. برخی از خصوصیات این محصول به شرح زیر می باشد:


مورد استفاده در تمامی بخش های منزل

از وسایل بسیاری جهت دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود و می تواد چیدمان منزل را ساده و یا لوکس نماید. همچنین با توجه به علاقه افراد می تواند دکور داخل منزل را اسپرت و یا کلاسیک سازند. هپی چیر نیز یکی از محصولات مورد استفاده در بخش های مختلف منزل می باشد که علاوه بر اتاق خواب و یا اتاق استراحت قادر به مورد استفاده قرار گرفتن در اتاق هال نیز بوده است. بنابراین بهترین گزینه برای چیدمان داخل خانه به سبک اسپرت است و شرایط راحتی را برای افراد مهیا می سازد. افراد زیادی تمایل به داشتن یک نشیمن راحت در بخشی از خانه برای مطالعه دارند بنابراین قادر هستند که این محصول را در قسمتی از منزل قرار داده و تایم طولانی را با مطالعه کتاب مورد علاقه خود بگذرانند. این یکی از کاربرد های مهم و مناسب این محصول است و افراد با توجه به نیاز خود به سمت داشتن این هپی چیر دلخواه جذب می شوند.


تشکیل شده از بدنه ای ضد حساسیت

رویه هپی چیر مد نظر از مخمل تشکیل شده است که یکی از پارچه های با کیفیت در سری تولیدی مبل شنی می باشد. این کیفیت بالا سبب شده است تا طول عمر محصول افزایش پیدا کند و نسبت به محصولات مشابه با دوام تر و برتر باشد. این رویه سبب ایجاد مزیت های بیش تر نیز خواهد شد. یکی دیگر از این خصوصیات مثبت در هپی چیر این است که رویه مخمل سبب نرمی و لطافت بیش تر شده است و می تواند آرامش بیش تری را نسبت به محصولات دیگر برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. بنابراین محصول مورد نظر برای تمامی رده های سنی مناسب است و در قسمت های مختلف منزل نیز به راحتی استفاده می شود. این هپی چیر مخمل دارای مزیت ضد حساسیت نیز می باشد. چرا که رویه مخمل آن از کیفیت بالا برخوردار است و امکان عبور هوای آزاد بر روی بدنه را ایجاد کرده است. در نتیجه قادر می باشد که به راحتی از بروز حساسیت و تعریق جلوگیری می کند و افراد را در حالت آرامش بخشی قرار می دهد.


حمل آسان 

هپی چیر مد نظر دارای قسمتی در بخش بالایی خود می باشد که در واقع دستگیره ای برای جا به جایی و حمل محصول می باشد. این قسمت با دوخت محکم و تضمینی در جای خود قرار گرفته است و قادر است که به آسانی جا به جا شود. این قسمت سازگاری محصول را جهت حمل توسط تمامی افراد ایجاد کرده است و به راحتی می تواند توسط یک شخص مورد جا به جایی قرار گیرد.


خرید بهترین مبل هپی چیر مخمل دسته دار

کسانی که قصد خرید مبل هپی چیر مخمل دسته دار را دارند می توانند به راحتی از طریق تولیدی مبل شنی آرامش آن را سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...