مبل هپی چیر مخمل بزرگ

کد 22054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,930,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر مخمل بزرگ جدیدترین هپی چیر عرضه شده به بازار توسط نمانیدگی مرکزی مبل شنی بوده که با طول عمر بالا و طراحی بدنه منحصر به فرد و طبی توانسته در زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شود. این مبل هپی چیر را با روکش بدنه از بهترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. این پارچه نرم و باداوم بوده و توان تحمل وزن بالایی دارد. این نوع پارچه ضدتعریق بوده پس در صورت استفاده طولانی دت از این مبل هپی چیر مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. روکش های بدنه مخمل امکان شستشو با اب و مواد شوینده را داشته و دچار افت کیفیت نخواهند شد. مواد تشکیل دهنده داخل مبل هپی چیر از مرغوب ترین مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده تشکیل می شود. این مواد وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. میزان این مواد امکان کم یا زیاد شدن داشته تا بدنه محصول را متناسب با نیاز شما تغییر حالت بدهد. این مواد با توجه به خصوصیت نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارند در راحتی و آسایش شما تاثیر مستقیمی می گذارند. طراحی بدنه این مبل هپی چیر بسیار خاص و مانند مبل های راحتی کلاسیک بوده که تیکه گاهی استاندارد دارد. این تکیه گاه می تواند سطح کمر شما را پوشش داده تا در زمان مطالعه و گیم و تماشای تلویزیون و... احساس راحتی داشته باشید. این محصول را تمامی افراد می توانند به تنهایی حمل کنند. زیرا تنها 6 کیلوگرم وزن بدنه دارد. استفاده از محصول به دلیل توان تحمل 180 کیلوگرم وزن برروی بدنه محدودیت خاصی ندارد. بر روی بدنه محصول دو عدد جیب تعبیه شده تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود را در این بخش قرار دهید. با مراجعه به فرشگاه مرکزی آرامش می توانید این هپی چیر را خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای دو عدد جیب
  • دارای گارانتی معتبر

مبل هپی چیر مخمل بزرگ

یکی از بهترین و جذاب ترین محصولات تولید شده در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، هپی چیر مخمل بزرگ می باشد. شرکت مبل شنی آرامش، به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات راحتی شامل: مبل شنی، هپی چیر و انواع بین بگ در ایران، تمامی محصولات خود را با کیفیتی مثال زدنی و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید می کند. محصولات این شرکت بزرگ بدون واسطه و با قیمتی پایین در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به فروش می رسند. مبل هپی چیر مخمل بزرگ نیز محصولی راحتی و فانتزی است که در این شرکت بزرگ تولید شده است و دارای برترین ویژگی های هپی چیر می باشد. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


کیفیت رویه مورد استفاده 

در ساخت این هپی چیر و برای پوشش خارجی آن سعی شده از بهترین و مقاوم ترین نوع پوشش استفاده شود. به این منظور از پارچه مخملی با استحکام فوق العاده بالا بهره برده ایم تا دوام زیادی داشته باشد و تا سال ها بتوانید از آن استفاده کنید. این رویه از مرغوب ترین نوع پارچه مخملی می باشد که بسیار نرم و لطیف است. هم چنین ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد و برای افرادی که حساسیت های پوستی دارند، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این رویه با داشتن استحکام بالا، به سادگی دچار پارگی نشده و در برابر پوسیدگی و ساییدگی مقاوم است. 


حفظ کیفیت رویه هپی چیر 

برای حفاظت از این رویه و حفظ کیفیت آن به مدت طولانی کافی است در هنگام جابه جایی از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در این صورت ممکن است با برخورد هپی چیر با لبه های دیوار و یا برخورد اشیای تیز به بدنه هپی چیر، رویه دچار پارگی شود. البته در صورت وارد شدن آسیب به رویه نگران نباشید. زیرا در صورت تمایل می توانید رویه هپی چیر را با یک پوشش جدید جایگزین کنید. 


شستشوی هپی چیر

رویه هپی چیر قابلیت شستشو دارد و به سادگی می توان آن را شست. شما می توانید این رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است از هپی چیر جدا کرده و بشویید. هم چنین می توانید رویه هپی چیر را در ماشین لباسشویی و با مواد شوینده شستشو دهید. شستشو بر روی رنگ و کیفیت رویه اثری نداشته و به راحتی می توانید در دفعات متوالی این کار را انجام دهید. 


استفاده از هپی چیر در فضای آزاد

این هپی چیر به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، امکان استفاده در فضاهایی مانند مسافرت و کمپینگ را دارد. شما می توانید این هپی چیر را به سادگی در خودرو قرار دهید و به همراه خود در مسافرت برده و از نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید. این محصول را می توانید در طول روز در گرمای آفتاب قرار داده و علاوه بر لذت بردن از گرمای خورشید، از نشستن بر روی این محصول نیز لذت ببرید. در کمپینگ می توانید شب را بر روی این هپی چیر بخوابید تا از سرمای زمین دور بمانید. هپی چیر فوق، محصولی کاربردی و بسیار با کیفیت است که در صورت استفاده در فضاهای باز، به کیفیت آن آسیبی وارد نمی شود. 


محصولی فوق العاده نرم و راحت 

این هپی چیر از مواد داخلی بسیار منعطفی برخوردار می باشد که با نشستن هر فردی، به راحتی به فرم بدن آن شخص درمی آید و به حالتی ایده آل برای استراحت می رسد. این محصول دارای ظاهری فانتزی و جذاب است و طراحی کاملا طبی داشته و برای استراحت و فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند مناسب است. این هپی چیر دارای استحکام بالایی در برابر فشار بالا است و به همین علت از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این هپی چیر داشتن ضمانت دو ساله است که مهر تأییدی بر کیفیت بالای این محصول می باشد و خاطر خریدار را از بابت خرید محصولی با کیفیت آسوده می کند. 


روش خرید

مبل هپی چیر مخمل بزرگ را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...