هپی چیر مخملی دو رنگ

کد 32152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,076,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخملی دو رنگ یکی دیگر از محصولات باکیفیت با طراحی بدنه استاندارد بوده که برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و به بازار عرضه شده است. این مبل هپی چیر دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که تکیه گاه منعطف ان به صورت سرخود تعبیه می شود. این تکیه گاه تمامی سطح کمر فرد را پوشش داده تا فرد در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشد. برای تولید روکش بدنه این هپی چیر از مرغوب ترین نوع مخمل استفاده شده است. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. در صورت نیاز می توانید این روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی این محصول از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد وزنی کم و ساختاری نرم و منعطف داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. در بخش انتهای مبل هپی چیر یک زیپ برای تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی تعبیه شده است. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته تا تضمینی بر طول عمر ان باشد. برای خرید این مبل هپی چیر با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل هپی چیر مخملی دو رنگ

جذابیت محصول از ویژگی های مهم در تولید می باشد. محصول راحتی تولید شده باید دارای ظاهری زیبا و جذاب باشد تا در نگاه اول توجه خریدار را جلب کرده و مورد علاقه افراد واقع شود. در قدم دوم خریداران عزیز به کیفیت محصول انتخاب شده توجه می کنند. یک هپی چیر مناسب باید از کیفیتی بالا برخوردار باشد و در برابر عوامل خارجی دچار آسیب نشود. یکی از زیباترین نمونه های تولید شده توسط شرکت مبل شنی آرامش، مبل هپی چیر مخملی دو رنگ است. این محصول از طراحی زیبا و ویژه ای برخوردار می باشد که می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و فضایی راحت را برای خود فراهم نمایید. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با این محصول به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


ساختمان خاص و زیبا

هپی چیر مخملی دو رنگ یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط شرکت مبل شنی آرامش می باشد که دارای طراحی ویژه ای بوده و از کیفیتی قابل قبول برخوردار می باشد. ساختمان این محصول به صورت گرد طراحی شده است و توپی شکل می باشد. رنگ زمینه این محصول طوسی روشن است که بر روی آن سه دایره بنفش رنگ دیده می شود. این محصول بسیار زیبا بوده و طراحی جذابی دارد به طوری که هر فردی با دیدن آن، به خرید تمایل نشان می دهد. رنگ زمینه ملایم و زیبای این مبل هپی چیر، برای استفاده در اغلب فضاها و دکوراسیون ها مناسب بوده و می توانید به راحتی از آن در فضاهای متفاوت استفاده نمایید. این هپی چیر را می توانید در محیط های متفاوتی قرار دهید و از آن استفاده نمایید. این هپی چیر دارای نشیمنگاهی جادار است که با نشستن بر روی آن، دسته هایی در کناره های آن تشکیل می شود که به راحتی می توانید آرنج خود را در زمان استفاده بر روی آن قرار دهید و از آویزان شدن دست های خود جلوگیری کنید. با این وجود در زمان نشستن هیچ فشاری به گردن و دست های شما وارد نخواهد شد. ارتفاع این نشیمنگاه به صورت استاندارد می باشد که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت بوده و در قسمت های زانو و کمر ایجاد مشکل نخواهد کرد. پشتی این محصول نیز با ارتفاع کوتاهی که دارد به خوبی قسمت های گودی کمر را پر می کند و فضایی راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. این محصول کاملا استاندارد و طبی است و برای استفاده طولانی مدت فوق العاده راحت می باشد.


جنس رویه مورد استفاده 

برای رویه این محصول از پارچه مخملی با کیفیت بالا و بسیار مرغوب استفاده شده است. این رویه از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در صورت وارد شدن فشار زیاد دچار تغییر شکل نشده و حالت خود را از دست نمی دهد. در صورت استفاده از این محصول درفضاهای باز نیز نور آفتاب بر روی این محصول اثر سوء نداشته و باعث تغییر رنگ رویه نخواهد شد. این رویه قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن می توانید آن را توسط زیپی که بر روی بدنه موجود است جدا کرده و بشویید. هم چنین می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی قرار داده و با مواد شوینده اقدام به شستشوی آن نمایید. شستشو نیز باعث تغییر رنگ رویه نخواهد شد. دوخت های این رویه توسط بهترین و مرغوب ترین نوع نخ انجام شده است که با وارد شدن فشار زیاد، دچار پارگی نشده و در قسمت درزها مشکلی پیش نمی آید. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای تمامی گروه های سنی از کودکان تا سالمندان مناسب می باشد. در صورت استفاده طولانی مدت برای افرادی با پوست های حساس مشکلی ایجاد نکرده و باعث بروز حساسیت های پوستی نخواهد شد. 


فضای مورد نیاز برای هپی چیر

ابعاد یک محصول از جمله ویژگی هایی است که باید در زمان خرید به آن توجه کرد و با توجه به فضایی که در اختیار دارید محصول را تهیه کنید. این هپی چیر دارای قطر 110 سانتی متر می باشد و ارتفاعی برابر با 80 سانتی متر دارد. به این ترتیب قبل از تهیه این محصول باید فضایی متناسب با ابعاد آن را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. 


روش خرید

مبل هپی چیر مخملی دو رنگ با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش قابل تهیه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...