مبل هپی چیر شیبدار

کد 23120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,915,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر شیبدار دارای تکیه گاهی فوق العاده راحت می باشد که لذت یک استراحت عالی را برای شما به ارمغان می اورد. این مبل از جنس پارچه ضد حساسیت درست شده که در انتهای خود دارای یک زیپ می باشد که برای کم و زیاد کردن محتوای درون مبل کاربرد دارد. هم چنین از این زیپ برای خارج کردن محتوای داخل مبل به منظور شستشوی پارچه مبل استفاده می شود. این مبل هپی چیر شیب دار در طرح ها ی متنوع جزو یکی از بهترین مبل های هپی چیر می باشد. به دلیل نرم بودن مواد تشکیل دهنده داخل این مبل ها که از یونولیت های تکه تکه شده ساخته شده اند هر فرمی که بدن دارد را به راحتی شکل می گیرد و قسمت های خالی بدن را پر می کند به همین دلیل گذینه بسیار مناسبی برای افراد سالمند و میان سال نیز می باشد. اندازه این مبل هپی چیر شیب دار به قدریست که فضای خیلی کمی را در منزل اشغال می کند و می توان به عنوان یک دکوری شیک و شکیل از ان در منزل هایی با ترکیبات فانتزی مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل هپی چیر شیبدار

مبل هپی چیر شیبدار پر کاربرد ترین محصولی است که برای تمامی افراد مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین گزینه برای به آرامش رسیدن در طول روز باشد. از این محصول در محیط های باز نیز استفاده می شود و افراد در صورت تمایل آن را در باغ و ویلا نیز نصب خواهند کرد. بدنه سازگاری زیادی با شرایط بیرون از خانه دارد و در نتیجه رضایت را ایجاد می سازد. کسانی که به دنبال برترین محصول راحتی و طبی هستند که بتوانند در تمامی موقعیت ها و محل ها از داشتن آن لذت ببرند می توانند این هپی چیر  را خریداری کرده و از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. این محصول بی نظیر و شیک آماده استفاده توسط هر فردی هست و به گونه ای طراحی شده است که برای افراد سنگین وزن نیز کاربرد دارد. افراد دیگری که تمایل به داشتن محصولات طبی در طی مسافرت دارند نیز می توانند به راحتی این مبل هپی چیر را با خود به همراه داشته باشند و در صورت مهیا بودن شرایط از داشتن آن استفاده نمایند. ساختمان محصول مورد نظر در نهایت منعطف بودن و نرم بودن است و می تواند شرایط دلخواهی داشته باشد. در نتیجه کسانی که به سراغ بدنه ها بسیار نرم می روند و قصد استفاده کردن از آن در بیش ترین فضا ها را دارند می توانند مبل هپی چیر را با قیمت ارزان تر نسبت به سایر وسایل طبی خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند.


شیب تکیه گاه

محصول مورد نظر تحت عنوان مبل هپی چیر شیبدار شناخته شده است اما این شیبدار بودن در نشیمن رخ نداده است. چرا که با ایجاد سطح شیبدار در نشیمن کارایی دیگری از محصول ایجاد می شود که در نهایت راحتی را به دنبال دارد. این سطح شیبدار در امتداد بدنه است و تکیه گاه مبل هپی چیر را ایجاد کرده است و سبب شده است تا علاقه مندان به راحتی مشغول سرگرمی های مختلف خود باشند و از آن لذت ببرند. داشتن این تکیه گاه سبب شده است که افراد بتوانند در طولانی مدت نیز فرم استاندارد بدن خود را حفظ کنند و موقعیت دلخواهی را به وجود آورند. این محصول رضایت مخاطب را جلب کرده است و برای انواع رده های سنی کاربرد دارد. همچنین می توان آن را در اتاق خواب و اتاق نشیمن مورد استفاده قرار داد و از داشتن تکیه گاه آن نیز بهره مند شد. ساختار و فرم خاص این مبل هپی چیر می تواند شرایط دلخواه استفاده از یک محصول طبی را فراهم کند و در نهایت آرامش افراد را قرار دهد. زمانی که آرامش کافی در افراد ایجاد شد می توانند در هر موقعیتی از داشتن این محصول لذت کافی را ببرند و رضایت داشته باشند.


رویه قابل تعویض

بخش مهمی در مبل هپی چیر وجود دارد که در واقع تشکیل دهنده ساختار کلی محصول می باشد. این بخش رویه بدنه است که با دوخت های مختلف و خاص بخش های تشکیل دهنده آن از جمله نشیمن و تکیه گاه را ایجاد کرده است. این رویه از جنس های مختلف تشکیل شده است که در این محصول از جنس پارچه ای مقاوم است و می تواند دوام و طول عمر را افزایش دهد. قابلیت هایی در این مبل هپی چیر ایجاد شده است که می تواند شامل حال تمامی آن ها شود و برای استفاده کنندگان بهترین موقعیت را ایجاد سازد. رویه این محصول قابلیت تعویض دارد و افراد می توانند در صورت آسیب رسیدن به بدنه آن را با رویه نو تعویض کنند. همچنین می توانند در صورت نیاز به داشتن رنگی دیگر از مبل هپی چیر آن را با بدنه تازه تعویض نمایند و از داشتن آن استفاده کنند.


تعیین رنگ بدنه 

همان طور که می توان رویه محصول را تعویض کرد قبل از ثبت سفارش نیز می توان رنگ بدنه را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمود. این رنگ ها در طیف وسیعی وجود دارند تا تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار دهد و بتواند محصولی زیبا را در اختیار افراد قرار دهد.


خرید

اگر قصد خرید مبل هپی چیر شیبدار را دارید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...